Nathan

248 20 0
                                    

Ik werd wakker van een heerlijke geur. Amanda lag al niet meer naast me. Ik liep naar de keuken en zag zoals verwacht Amanda samen met Natalie koken. Ik schat dat de honderdste pannenkoek op de stapel geschoven werd. Ik legde mijn arme mijn kleine dappere vuur beheersende mate. " nu je hier bent, is jullie roedel bevriend met druïde?" Vroeg ze zacht. "Umm nee, we hebben wel een vrede akkoord maar vrienden zou ik ze zelf niet noemen" ze kijkt licht teleurgesteld. "Hoezo?" Vraag ik haar. " bij mijn geboorte was al heel snel duidelijk dat ik vuur zou gaan beheersen, mijn ouders waren geshockeerd toen ik de brandplaats aan kon steken zonder iets wat vuur kan verwekken. Dus gingen ze naar druïde , maakte ze vrienden en vroegen hun om hulp. Ik wist al dat ik een witte wolf zou worden sinds mijn 6de. Maar de druïde wisten niet wat mijn andere krachten zouden zijn, dat zou pas duidelijk worden na dat ik getransformeerd zou zijn" ik dacht na over wat ze gezegd had. "Je wil dus met druïde gaan praten over je andere krachten?" "Ja, iedere kracht die ik kan gebruiken om ons leger te versterken wil ik leren en beheersen" ik ging in op haar idee. We aten snel wat pannenkoeken op.
Aangekleed en wel stappen we de auto in. Ik mindlink mijn beta Josh dat hij de boel in de gate moet houden. Ik druk en gas pedaal in en rij weg. Eenmaal bij de druïde worden we gelijk omsingeld. Als de druïde oudste Amanda ziet zegt hij dat het goed is. Amanda loopt naar hem toe en knuffelt hem. Ik grom. "Hallo je mate hier" schreeuwt mijn wolf Jake. "Wat kom je doen Amanda?" " Tosh dit is Nathan, mijn mate en de Alpha van de Wood pack hier vier uur vandaan, Nathan dit is Toshiba de druïde leider" ik knik " aangenaam kennis te maken" zeg ik zo aardig mogelijk. Druïde hebben een hekel aan alpha's die denken dat ze over iedereen inclusief hun de baas kunnen zijn. " maar wat kom je doen?" Vraagt Tosh. " ik ben een tijdje geleden getransformeerd, en ik wil mijn andere krachten achter halen om mijn nieuwe roedel beter te kunnen helpen" Tosh knikt begrijpend. "Volgen jullie mij dan maar" we volgen hem een tent in. Hij pakten fles en geeft die aan Amanda. Daarna pakt hij kinderspeelgoed. Hij knikt als hij alles op een rijtje heeft liggen. Amanda neemt een slok van dat spul. "Wacht wat is dat!!" Sis ik naar Tosh. " het is een goedje, het zorgt er voor dat je deze dingen" hij gebaart naar het kinderspeelgoed." Ziet voor krachten, zo staat deze adelaar voor beter zicht, en deze voor snelheid" nu ik goed kijk zie ik dat het kinderspeelgoed beeldjes zijn van dieren. Amanda lijkt wel blind. Ze slaat met haar armen heen en weer. " wat gebeurt er nu?!" " ze beheerst hier alle krachten die een witte wolf zou kunnen hebben, het volgende wat ze moet doen is een van die krachten onder controle zien te krijgen. Nu kan ze sommige absoluut niet onder de controle krijgen want die behoren niet tot haar witte wolf, maar er blijven 3 krachten samen met vuur dus nu nog 2 die ze wel zou kunnen beheersen" nu snap ik het. Al snel stopt ze met spartelen en balt ze naar achteren. Ik wil haar opvangen, maar Tosh houd me tegen. Ze valt op een bed. "Ze heeft nu een kracht onder de controle waarschijnlijk. Maar ze zal zeker 2 dagen slapen om de kracht te kunnen te begrijpen" ik slik, 2 dagen? " hoe lang deed ze over vuur?" Vraag ik bang en nieuwsgierig. "Een week" ik slik" of 2" maakt hij af. Ik wil gelijk haar oppakken. Maar weer houd hij me tegen. "Je mag haar er niet uithalen, zo zal ze de kracht verliezen en haar andere krachten ook" ik plof naar achteren. Dit gaat een zware tijd worden. " ik weet niet hoe lang ik hier ben, het kan een maand duren maar ook korter" mindlink ik naar Josh.

3 dagen later~

Ze slaapt nog steeds. Ik wordt langzamer hand niet goed. Ik wil haar strelen en kussen maar niks mag. Anders raakt ze alles kwijt. Ik besluit maar weer even te gaan rennen. Ik trek mijn kleding bij de rand van het bos uit en transformeer. Ik ren langs bomen en geniet van het streken van mijn benen. Mijn wolf had dit weer nodig. Na 2 uurtjes rennen besluit ik maar weer terug te gaan. Ik trek mijn kleding aan. Als ik aan de rand van het bos ben ruik ik bloed. Shit dit kan niet goed zijn. Ik ren zo snel als ik in mensenvorm kan naar de tipitent waar Amanda hoort te liggen. Ze is weg. Tosh komt ook de tent binnen. "Shit" zeggen we allebei. "Wat is er gebeurt" ik probeer mijn Alpha stem in te houden. "We werden aangevallen door een groep wolven en vampieren" ik schrik bij het laatste. "Vampieren" hij knikt ter bevestiging. " mijn mate is door een stelletje bloedzuiverend meegenomen" ik ren het bos in en trap tegen een boom aan. De kans dat ik haar levend terug krijg is heel klein. Ik ruik een spoor. De kans is zojuist groter geworden. " Josh, stuur de beste krijgers hier heen ik heb er 100 nodig" 3 uur later zijn er 100 trouwe wolven. Ik transformeer ook en ren voor de groep vechter uit. De spoor eindigt bij de klif. De wolven geur springt omlaag en de vampier lucht is omhoog gegaan. " Zijn er wolven die niet kunnen zwemmen in wolven gedaante?" Niemand zegt iets. "Mooi, we springen van de klif af en volgen het spoor" dan hoor ik een vrouwen stem. " is het geen val?" Ze kan zomaar gelijk hebben. Ik zoek een tak en gooi hem naar beneden. Ze had gelijk. Al snel komt er een zeemonster uit de zee en verslind de tak zonder probleem. We lopen terug. Er moet een manier zijn om mijn mate te vinden. Het moet schreeuwt Jake nogmaals in mijn hoofd.

Beste lezers, vergeet niet te stemmen op welke kaft jullie het leukst vinden. De foto hier boven is van Tosh(iba). Hij is niet lelijk hè hahaha. Vergeet niet een comment achter te laten, mocht je een idee hebben voor het boek. Feel free to give . Er komt gelijk nog een hoofdstuk, heb echt een inspiratie moment.

Destiny By The MoonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu