Ik en mijn krijgers rennen richting mijn roedel. Zodra ee thuis zijn ren ik naar boven richting Nathalie en Josh. "Ze is weg" zeg ik terwijl ik neer plof op de stoel. "Ze glipte zo uit mijn handen, net nu haar heb" Natalie en Josh kijken elkaar aan. Dan kijken ze naar mij. Plots rent een omega mijn kantoor in. "Alpha er is een brief voor u" ik sta oo ruk de brief uit zijn handen.
"Vergeet haar, ze wil je niet meer. Ze heeft het hier goed. Ze zal trouwen en pups krijgen met mijn zoon: Luck Black. Mijn zoon zal de sterkste roedel leiden. Jij zal vernietigd worden als je haar komt redden. Dus wij waarschuwen je een keer. Laat haar gaan. Krijg puos met jullie packslet. Anders gebeuren er dingen die je niet wil. Je zal waarschijnlijk denken:" tuurlijk, wat wil je uit halen wat wij biet kunnen hebben" nou mijn vriend. Misschien heb je al kennis gemaakt met ons zeemonster. En mijn groeo rogues en vanpieren. Ook staan de druïde en demonen aan onze kant. Dus waag het niet.
Met een hatende groet: Derek Black"
Ik slik. Ik laat Natalie en Josh het lezen. Natalie begint te huilen. Josh kijk omlaag niet wetend hoe te reageren. Groot gelijk. Ik weet het niet. Mijn roedel kan niet zonder mijn echte luna. Maar mijn roedel kan niet op tegen demonen en vampieren. Natuurlijk staan de druïde van de light Moon pack wel achter ons. Maar dat is niet genoeg. Ik een naar buiten en stap mijn landrover in. Na 4 uur rijden kom ik bij de light moon pack aan. Ik ren gelijk naar Alpha Light. "Ze hebben haar, ze hebben Amanda" is het enige wat ik uit kan brengen. Alpha light slikt. Hij trekt me mee naar binnen. Al snel komt de luna samen met de toekomstige Alpha binnen. "We waren bij de druïde uit deze biurt om haar tweede kracht te ontdekken. Ze sliep al drie dagen dus besloot ik even te gaan rennen. Toen ik terug kwam was bijna alles tot de grond gelijk gebrand. Ik vokgde samen met mijn beste krijgers de geur maar het was een val. Ook heb ik dee brief gekregen" ik geef ze de brief. Hun ogen worden naar mate het einde steeds groter en groter. "Ik weet dat we niet opkunnen tegen demonen en vampiers. Maar misschien wel met jullie leger en de omliggende legers" Alpha Light mindlinkt z'n luna. Ze zijn aan het overleggen. "Wat voor een enotie heeft mijn zus?" Vraag simson nieuwsgierig."ze is boos, geïrriteerd. Maar vooral bang. Ook al probeert ze dat niet te laten zien" ik slik. We zijn net pas 100 procent mates. Plots voel ik een stekende pijn in mijn buik. Simson komt dichterbij en helpt me overeind. Schijnbaar ben ik in elkaar gezakt. "Ze hebben har gestoken met een zilver mes" ik sta op. De pijn ebt weg. Dan voel ik me slap worden. "Nu krijgt ze wolfsbane" mijn ogen worden zwaar maar ik hou stand. "We moeten wat doen, we zullen onze buren verwittigen. Als jij jou kennisen vraagt" zegt de moeder van Amanda. "Dit is een pack die voor iedereen gevaarlijk is" maakt haar vader het af. "Is goed, ik bel jullie over 4 dagen of als er nieuws is". Ik loop weg richting mijn auto. Ik druk het gas pedaal in en races zo snel mogelijk naar mijn omliggende roedels. Al snel sluiten 2 grote packs zich bij ons aan. Ook hun gaan naar kennisen en omliggende roedels. Die avond als ik thuis aan het denken ben, wordt ik gebeld. Het is een privé nummer. Gelijk neem ik op. " hallo, je kent ons niet" zegt een zware stem. "Wie zijn jullie en wat willen jullie van me" zeg ik bot en hard terug. "We weten dat je mate gestolen is. We willen je helpen" ik begin argwaan te krijgen. "Wie zijn jullie" ik wacht nieuwsgierig af. "Wij zijn vampiers van het noordelijke gedeelde, wij hebben iemand afgewezen in onze regering en nu neemt hij wraak door onze tegen partij te kiezen, de Black Moon pack, de pack die u Luna heeft. Wij zullen u en u bondgenoten helpen door onze soortgenoten uit te schakelen" langzaam begin ik hoop te krijgen. " we hebben over 3 dagen een vergadering. Zorg dat jullie dan bier zijn om 2 uur. Het code woord is: oorlog voor Amanda" "ik en mijn raadsmannen zullen er zijn" de lijn wordt afgekapt. Ik bel naar The Light Moon pack. " Met Alpha Wood, de vampiers van het noorden hebben zich bij ons aangesloten, ze zijn bij de vergadering. Misschien dat deze oorlog ook een eind kan maken aan onze haat voor de bloeddrinkers" ik hoor een geraspte ademhaling. "Alpha Light alles goed?" Weer hoor ik geen woorden. " de vampieren uit het noorden zulken niet genoeg zijn mijn beste vriend" Derek. "Derek hoe kom je aan Zijn telefoon?!" Weer is het stil. " ik heb de Alpha en zijn Luna vermoord, ik moest nodig met je praten" ik slik. Als Alpha en Luna Light dood zijn wordt Amanda gek. "Bluf" zeg ik iets te snel. Pling. Ik open de foto. Ze zijn dood. Shit. "Geen bluf. Ik wil erg graag met je praten" nu begin ik geïrriteerd te raken. " vertel" grom ik. " ik weet dat je een oorlog aan het plannen bent. Heb je mijn brief niet ontvangen?" Ik grom" dat zie ik als een ja, je zou moeten weten dT je haar er niet gelukkig meemaakt. Laat haar gaan. Luke mijn zoon zal haar helpen jou te vergeten" ik grom nog harder. "Waag het haar met een van jou vieze pedo handen aan te raken" " anders? Ik denk toch echt dat ik in het voordeel ben" uhhh hij irriteert me aks de dood. "Ik zal niet rusten tot dat ik Amanda veilig ik mijn armen heb liggen" daar heeft hij niet van terug. Of toch wel. " succes" dan hangt hij op. Ik traceer snel zijn telefoon. Maar hij was zo slim het te blokkeren. Hoe ga ik haar ooit vinden? Het lijkt wel onmogelijk. En als ik haar vind hoe vertel ik haar dan over haar ouders? Simson?!?!
JE LEEST
Destiny By The Moon
WerewolfHij zoekt al 4 jaar naar zijn mate. Zij is nog geen wolf. Hij is sterk en groot. zij heeft krachten die niemand begrijpt. Hij is de Alpha en zij de toekomstige luna met krachten #63ste in de rang 13-11-15 #47ste in de ranglijst 15-11-15 #35ste 18...