SADECE 1 ŞANS

143 12 1
                                    

İyi okumalar ♡♡♡

¤¤¤¤¤¤¤

Of bune ya böyle müdürün..... dediği çocuk hani size ilk başta anlatmıştımya eski sevgilim evet adı Arda ve bana bu okulu gezdiricekmiş of ya bu ne ben bu okuldan ayrılmak istiyorum bendeki şansa bak inşallah şansım böyle devam etmez..

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Arda zaten durmaz ve lafa başlar.

" Şey Ebrar beni affetdin mi o günden sonra senden özür dilemeyi çok istedim ama utancımdan özür dileyemedim beni affet ne olur çok ama çok özür diliyorum " dedi.

Ay kıyamam ya yani en azından arkadaşı olayım bari dimi ama " kızım sen salakmısın seni aldatmış ve sen ona kıyamam diyorsun salak kız " iç ses bir sus bu hayatta herkes hata yapar..

Ben

" 1 şans daha veriyorum ama artık sevgili değiliz haberin olsun sadece arkadaşız tamam "

Arda

"Tamam knk o zaman ben seni okulda gezdireyim ve ayrıca teşekkür ediyorum "

Sonra bütün okulu gezdirdi en ince ayrıntısıyla beraber gezdirdi.

¤¤¤¤¤¤

Mira beni aradı ve okulun bahçesine gelmemizi istedi gelmemizi hani Arda var ya o yüzden de onu neden çağırdı acaba.

Ben

" Naber kuzi "

Mira

"Hiç sevgilimle öyle t akiliyorduk "

Ve lanet olası o zil çalar ve biz sınıflara kaplumbağa gibi yavaş yavaş ilerliyorduk ki. Merdivenlerden inerken birden ayağıma bir şey takıldı sonra tam düşerken kolumdan biri tutdu sonra sağol dediğimde birden kayboldu hiç bir şey anlamadım acaba kimdi o gizemli çocuk?????

Tesadüf mü?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin