*BABAMI BULDUM *

145 10 1
                                    

Merhaba arkadaşlar sayımız az olabilir ama sizi çok seviyorum inşallah sayımız artar iyi okumalar ♡♡♡♡
Multimedia : ILGAZ ♡
¤¤¤¤¤¤¤¤¤

  Arabanın içinde bir tane adam vardı 40 lı yaşlarindaydi birden bana.

" Merhaba güzel kız sana bir adres sorabilirmiyim acaba "

Ben

"Tabiki buyrun"

Bu arada mafya bozuntusu arabasına binmiş beni izliyordu pislik aslında o çocukla hiç kötü birşey yaşamadım neden pislik diyorum acaba?

Adam

" biraz yaklaş oradan beni duyamazsın "

Bende mal gibi yaklaştım. Sonra birden arka kapı açılıp beni arabanın içine soktular bu arada ben bir çığlığı basmışım inanamazsınız sonra benim ağzımı kapattılar ben arabanın içinde şaşkına döndüm Şu an sokmayın  birden adam.

"Merak etme sana bir şey yapmıyacağım sadece beni affetmeni istiyorum biraz ani oldu ama ben senin babanın. "

Ben şok ben yokum ben tahtalı köye gittim.

Ben

"Hayır sen benim babam olamazsın benim babam yıllar önce bizi terk etmiş ben babamın ismini bile bilmiyorum ve sen benim babam olamazsın "

Adam

"Hayır ben senin babanım size zarar gelmesini istemediğim için bırakıp gittim sonra sizi yıllarca aradım "

Ben

"Sana inanmıyorum benim babam yok ben bunca senedir babasız yaşadım ve annem babamdan nefret ediyor ve be ben daha babamın ismini bile bilmiyorum resmini bile hiç görmedim ve görmek bile istemiyorum lütfen beni bırakın "

Adam

"Hayır benimle geliyorsun artık benimle yaşayacaksın "

Gözümden yaşlar gelmeye başladı kapıyı açmaya çalıştım ama kapıyı kilitlemiş adam sonra gaza bastı çok hızlı gidiyordu camlara vurmaya başladım birden birşey farkettim arkamızda bizi takip eden bir araç farkettim içinde kim olduğunu göremiyorum bir yandan da adama yalvarıyorum bırak beni diye adam durmuyordu sürekli hayır diyordu yanımda da bir adam vardı bana yeter artık diye bağırdı sonra ellerimi ağzımı bağladı sadece acısını göz yaşlarıyla ifade edebiliyordum. Birden araba durdu bizim eve benzeyen bir yere geldi ama ev gerçekten güzeldi yahu ne evi saray gibi lan beni arabadan çıkardılar sonra evin içine götürdüler evde güzeldi hani dizilerde olur ya mafya evleri lan yoksa bu organ mafyasını ya off ölmek için çok gencim daha ilk opucugumu bile vermedim off beni pembe bir odaya götürdüler oda çok güzeldi ellerimi çözdükten sonra ağzımı açtılar ama tabiki çığlık attım o kadar acıdı ya sonra bana

Adam

."Burası senin o dan dolapta kıyafetler var banyo yapmak istersen banyo hazır  birazdan yemek hazır olur seninle ilgilenmesi için birisini göndereceğiz bir şey lazım olursa ona söyle yeni çıkan kitaplar var seninle ilgilenen kişiye iyi davran aksi takdirde ceza alırsın şaka yaptım sadece onu üstünü giyineceğin zaman dışarı çıkar ve üstünü değiştirmeyi unutma Şu an senle ilgilenecek kişi kapıda merak etme anne ne haber veririm şimdi ne halin varsa gör aşağıda bekliyorum"

Kafamı tamam anlamında salladım sonra güzelce banyomu yaptım ve dolabı açtım o ha son moda kıyafetler içlerinden bir tane seçip giydim çok da güzel oldu sonra birden kapım çaldı bende "gel" dedim içeriye taş gibi bir şey girdi yanıma gelip elini uzattı sonra şöyle dedi.

"Merhaba ben Ilgaz seninle ilgilenicek olan kişiyim bu arada üzerindekiler çok yakışmış bu arada üzerindekiler ben seçtim beğendin mi? "

O ha çocuk daha yeni bana yavşadımı bana mı öyle geldi ve çocuk gerçekten çok tarz hani mafyaların takım elbiseleri olur ya o giymiyor işte ha neyse ben çocuğa cevap veriyom.

" Şey ben Ebrar gerçekten  tarzını çok beğendim teşekkür ediyorum ve bu arada yı nedense çok kullandın"

Ilgaz güldü yahu ben salakmıyım neden öyle dedim ki şimdi neyse aşağı indik orada beni bekleyenleri gördüm her tarafta korumalar vardı sonra yemeğimizi yedik hani babam olacak kişi var ya bana herşeyi anlatdı hemen ben size özetliyeyim.
   Annem bana hamileyken babamla çok mutluymuşlar sonra benim babam çok ünlü bir mafyamış sonra babamın sadece ama sadece tek bir düşmanı varmış oda şu yüzden annem evet annem yüzünden annem iki kişiyi oynatiyormuş lan görüyonuzmu annemi vayy anasını be her neyse annem en çok şu an beni kaçıranı seviyormuş ve evlenmiş benim doğucağım gün diğer şahıs öğrenmiş ve vay anam bana söz vermişti deyip babamın peşine düşmüş tabiki annemi başka ülkeye göndermiş annemde dayanamayıp uçağa binmeden once fırlatmış beni annemin peşinde olan uçağa gittiğinde annemi kaçırdığını sanıp babamın peşine düşmüş sonra babamla o adam bir şekilde anlaşmışlar sonra babam bizi aramaya başlamış ve şu an da karşımda oturan kişi tabi bende bunu duyunca babamı affettim annemde gelecekmiş  ama şimdi değil çünkü başka ülkeye gitti ha buarada babam da bir başka ülkede işleri varmış oda gidiyor ben evde yalnızım aa dur korumalar var ve okulda ben Ilgazla gezicekmisim kısaca k uyrugum olacak bu biraz kötü o da bizim okulda okuyacak neyse bitti bu kadar. Ve buarada beni kaçırırken arkamızda olan araba çitlerin arkasında hayla bana bakıyor acaba o kim?

Tesadüf mü?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin