Selam nasılsınız? İyi misiniz? Bu günkü bölümde neler olduğunu anlatayım ben niye anlatıyorumki siz aşağıdan okuyun. beğenip yorum yapmayı unutmayın. ♡♡
¤¤¤¤¤¤¤
Kapının oraya gittiğimde pek fazla şok olmadım aslında şu Ilgaz var ya o gelmiş salak işten atıldı niye geliyor ki şu kızın peşini bıraksın artık yoksa ben bıraktıracağım. Birden konuştu mal.
"Ebrar hadi gel gidiyoruz "
Ebrar
"Nereye ben hiçbir yere gelmiyorum "
Ilgaz
"Yürü"
Ben
"Duymadın mı kızı gitmek istemiyor"
Sonra mal ebrarın kolundan tutup arabaya götürmeye çalıştı ebrarın diğer kolunuda ben tuttum bir yandan o çekiyor diğer yandan ben birden ebrar.
"Yeter kolumumu koparmaya çalışıyorsunuz bıktım ben gitmicem çünkü senin ne yapacağını biliyorum Ilgaz "
Ilgaz birden kolundan çekti ve çok hızlı bir şekilde onu arabaya götürdü arkalarından koştum ama yetişemedim ulan Ilgaz bir elime geçirirse seni onların ardından polisler geldi ve beni karakola götürdüler bende neler olduğunu anlattım niye anlattırıyorlarsa sanki cinayete şahit oldum anasını sattigimin. Sonra adamları mı çağırıp ebrarın nerde olduğunu araştırttım.
¤¤¤¤¤¤¤¤
Ebrar 'dan
"Hey beni nereye götürüyorsun"
Ilgaz
"Yıllar önce birbirimize söz vermiştik hatırlıyor musun? "
Ben
"Yoksa yoksa o söz mü bu konuda konuşmuştuk Ilgaz o sözü iptal etmiştik ayrıldığımızda "
Ilgaz
"Ben asla ama asla o sözü hiç bir zaman iptal etmedim ve şimdi o sözü gerçekleştireceğim zamanı geldi "
Ben
"Hayır asla olmaz "
Ilgaz
"Zorla da olsa olucak ve şimdi kapa çeneni"
Of yaa. şimdi siz bu sözün ne olduğunu merak ediyorsunuzdur hemen o kötü sözü anlatayım size biz 7. Sınıftayken çıkıyorduk sonra Arda ile karşılaştım Arda bizim sınıfa yeni gelmişti ve birbirimizden çok hoşlanıyordu sonra Ilgaz ile biz birbirimize söz vermiştik ben Ardadan hoşlanmadan önce birbirimize şu sözü vermiştik "ne olursa olsun büyüyünce evleniceğiz "çocuk aklı ışte sonra aramız kötüleşti ve sözden vazgeçtik ama bu dangalak unutmamış ya bunu hiç diğeceğimi sanmıyordum ama Oktay kurtar beni nolur.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Araba birden durdu küçük şirin bir eve geldik ev 2 katlıydı sonra birden."Ebrar canım zorluk çıkarma lütfen burası artık ikimizin evi ve çocuklarımızın hadi gel eve girelim bu arada 3 gün sonra evleniyoruz"
Ben
"Ne evlenmesi ya bide çocukmuş kaç yıl önce ayrıldık yeter artık beni evime götür "diye haykırdım.
Ilgaz
"Senin evin burası ve bana bir daha böyle baģırma sonu kötü biter"
Ben
"Bağırırsam ne olur" diye bağırdım.
Sonra birden kolumdan tuttu ve beni sürüklemeye başladı canım yanıyordu sonra beni bir odaya fırlatdı ve bana.
"Sen böyle yapıcaksan işimiz var valla şimdi akıllana kadar burda kalıcaksın anladın mı? "
Gözümden yaşlar iniyordu onlara inme desemde iniyordu ışte Ilgaz arkasını dönüp kapıyı sertçe kapattı ve ardından koştum ama lanet olasıca kapıyı kilitlemişti of nolur bana yardım edin nolur mafya bozuntusu kurtar beni daha 16 buçuk yaşındayım ne evlenmesi ya istemiyorum kendimce ağlarken gözümdeki yaşlar artmıştı ve bu hıçkırıklar a dönüştü.
¤¤¤¤¤¤
Şu an ağlamaktan başka bir işim yok o yüzden aklınızdaki bir soruyu yanıtlıyacağım bunun aklınızdaki olduğunu bilmiyorum ama olsun bunu siz söylersiniz neyse simdi bazılarımız diyor dur bu Ilgaz koruması değil miydi evet korumamdı aynı zamanda da eski sevgili bu yüzden işten attırdım şimdi ise bu haldeyim.
¤¤¤¤¤¤¤¤
Ağlarken uyuya kaldığımı farkettim uyandığımda ise yanı başımda Ilgaz ı gördüm bana bakıyordu ve elinde ise yemek vardı bana bakıp şöyle dedi.
"Gözlerin ağlamaktan şişmiş biraz yemek ye ve uyu bu günün böyle geçecek bunu sen istedin al ye şunları "
Hemen aldım sonra o bana baktı ben ona ve bana öpücük attı ben ise tepki vermedim sonra odadan çıktı arkasından yemekleri kokladim kötü bir şey kokmuyordu sonra hemen yemeklere daldım ne ya çok açım yemek bittikten sonra balkona çıktım beni çatı katında bir odaya götürdüğünü anladım balkondan baktığımda bir kaç tane adam vardı ve oldukça yüksek bir yerdi burası çiftlerin arasında gizlenmiş bir araba vardı acaba o arabadaki kim.
¤¤¤¤¤¤¤
Gece olmaya başladı yani saat 1 e geliyordu sonra bütün ışıklar söndü yani Ilgaz uyudu demek korumalar ise kendi kafalarına göre takılıyordu böyle toplanmışlar bir yere konuşuyorlardı. Sonra birden koluma taş geldi etrafa bakındı kimse yok aradan azıcık zaman geçtikten sonra taşlar daha çok balkona gelmeye başladı aşağı baktığımda sevindim çünkü okuz gelmişti bana.
"Baş belası hadi aşağı atla "
Ben
"Hayır olmaz ben aşağı hayatta atlayamam "
Oktay
"O zaman çarşflarla bir şey yap sonrasında ben seni tutarım hadi çabuk ol"
Hemen çarşflarla ip gibi bir şey yaptım çarşflar sadece ikinci kata kadar ama ne yapıyım ya atla yada evlen hangisi bence atla hemen yaptığım şeyden aşağı indim sonra mafya bozuntusunun üstüne atladım ve beni sıkıca tuttu ama oda yere düştü sanırım kolunu incitti sonra bana.
"Dışarıdan zayıf gorunuyorsun ama içten maşallah. Hadi çabuk arabaya bin"
Bende hemen arabaya bindim ve bu sefer benim evime gittik eve gidince benden neler olduğunu anlatmamı istedi neymiş benim bir yerime falan dokunmuş mu hayır diyorum hayal soruyor sonra ben odama çıkıp yattım gıcığada misafir odasını gösterdim benim yanımda kalmak istedi ama hayır neyse ben yatıyorum.
¤¤¤¤¤¤¤¤
Sabah uyandığımda kol falan görmedim bu iyiye işaret sonra direk banyoya girdim çıktığımda kendimi çok iyi hissettim üstüme yine pijama giydim vazgeçilmezi m sonracıma aşağı indiğimde birde ne göreyim.....
Espri
Birde baktım ki arabam üstüme geliyor aman tanrım dedim. (Sağsalim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf mü?
RomanceSaçma bir hikaye diĝer yayınladıklarıma bakmanızı öneririm şahsen bu ilk oldugu icn böyle oldu ne yazık ki ama yinede siz bilirsiniz😶🙍😅😅😇