ÇEKİM

79 9 0
                                    

Biliyorum kitaba biraz ara verdim bazı kişiler bana ara verdiğim için kızdı onlardan çok özür diliyorum ama benim sınav haftamdı bilgilerine..... neyse vote ve yorumlarınız teşekkür ederim♡♡♡♡

Multimedya da sorun çıktı o yüzden üzgünüm..

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Uyandığımda aşağıdan sesler geliyordu biraz da olsa korktum biliyorum dışarıda koruma var ama ne bileyim tırstım ışte elime bir sopa aldım sopayı nerden mı buldum yani size garip gelebilir ama ben ne olur ne olmaz diye odamda bir sopa saklarım.. Sopayı alıp aşağı indim aşağıda siyah kapşonlu biri vardı ve tek tek eşyaları inceliyordu bende yavaş yavaş arkasına yaklaştım tam sopayı kafasına geçiriyordum ki bana döndü ve saskinca bana şöyle dedi.

"Elindeki sopayla bana vurmayı dusunmedin di mi? "

Ben

"Ha-hayır şeyyy ben sabah sporu yapıcaktım"

Çınar

"Sopaylamı spor yapacaksın hadi ama daha iyi bir yalan uydurabilirsin"

Ben

"Neyse hadi gel kahvaltı yapalım"

Çınar

"Olmaz "

Ben

"Neden? "

Çınar

"Zaten çekime geç kaldık kahvaltı yapıcak vakit yok bu arada pijaman güzelmiş "

Omzuna vurdum ve yukarı çıkıp üstümü değiştirdim ve hemen çekime gittik.

¤¤¤¤¤¤¤¤

Araba durdu ve Çınar bana şöyle dedi

"Geldik hadi in aşağı "

Kafamı olumlu anlamda salladım sonra içeri girdik içerisi çok güzel kızlarla doluydu Çınar bütün kızlara günaydın dedi bende onlara gülümsedim. Sonra yanımıza bir adam geldi.

"Merhaba Çınar çekimlere biraz geç kaldınız hadi şimdi soyunma odana git orada kıyafetlerin var.. Ha bu arada bahsettiğin kız bu mu? "

Çınar

"Evet adı da Ebrar hani bir ara mankenlik yapan var ya ışte o kız "

Adam

"Merhaba sende Çınarın peşinden git kıyafetler hazır buarada benim ismim cafer ama herkes bana cefo der istersen sende diyebilirsin. Şimdi hadi hadi yürüyün! "

Adam pardon Cefo çok tatlı bir adama benziyordu 50 yaşlarında falan dı neyse ben üstümü değiştirdim ve hemen çınarın çıkmasını bekledim ve sonunda çıktı ve ohaaaa lan böyle taş olunmaz arkadaş bune ya bana yaklaşıp.

"Biliyorum taşım bunu söylemene gerek yok hadi bücür gidelim"dedi ve kolunu omuzlarıma attı.

Çekim başladığında çok heyecanlandım ama sonra çok eğlendim Çınar la değişik pozlar veriyorduk verirken de bazen saçmalıyorduk ve e sonunda bitti ve eve gittik evde hiç birsey konuşmadık direk yatıp zıbardık.

¤¤¤¤¤¤¤

Sabah uyandığımda yatağımın ucunda bir dergi duruyordu merakla hemen elime aldım ve yaşasın derginin ilk kapağında biz vardık o kadar sevindim ki inanamazsınız♡♡♡♡

Arkadaşlar lütfen vote ve yorum bırakın♡♡♡♡♡sizleri seviyorum♡♡

Öpüldünüz..... ♡

Tesadüf mü?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin