Selamün aleyküm niye böyle yazdın diyenler olabilir şu yüzden bu gün biliyorsunuz ki mübarek bir gün cuma♡♡ her neyse iyi okumalar begeniler için teşekkür ediyorum ♡
¤¤¤"¤"
Ebrar 'dan
Uyandığımda bir ağırlık hissettim gözümü açtığımda kaslı bir kol gördüm ıyy yoksa aman Allahım yerimden fırladım ve direk üstüme baktım şükürler olsun ki kıyafetlerim yerindeydi bir an tövbe tövbe. Yanımdaki mafya bozuntusuna baktım donuyla yatmış ay her yeri değiştir şimdi bide bana en iyisi banyo yapayım hemen gidip güzelce banyo yaptım içime mor iç çamaşırı giydim üstüme siyah şort ve mor tişört giydim saçımı da toplad8m sonra odaya döndüm öküz mışıl mışıl uyuyordu ay biz bu gün kampa gidecektik onu uyandırmak lazım aha aklıma güzel bir fikir geldi hihi o benim yanıma nasıl donla yatar cezasını çekecek hemen banyoya gittim ve bir kova dolusu şu doldurdum buz gibiydi ama acıdım birazcık soğuk hemen yanına gittim ve suyu kafasına boşaltdım aniden sıçradı yerinden.
"Ne yapıyorsun kızım ya "
Ben
"Kafana su döküyorum senin yüzünden geç kalıcaz ve ödeştik "
Oktay
"Ne ödeşmesi sen bunun bedelini ödeyeceksin "
Ay aman sanki bir şey yapabilecek. Sonra üstünü giyindi ben onu aşağıda bekliyordum hele şükür geldi ve ben.
"Ne güzel ışte banyo yapmana gerek kalmadı"
Sonra bana bir baktı inanamazsınız korktum sonra okula gittik okulda servise binerken yanıma gel diye göz işareti yaptı kimse görmeden bende omuzlarımı silkip Meriçin yanına oturdum oktayında yanına bir sürtük oturdu sonra birden Meriç.
"Sevgilin mi? "
Ben
"Hı ne anlamadım"
Meriç
"Oktay diyorum sevgilin mi ikide bir sana bakıyor hiç kimseye öyle bakmazda bide bana kas göz işareti yaptı "
Ben
"Tabikide hayır benim şu an sevgilim yok hem o mafya bozuntusuyla asla"
Meriç kafasını olumlu anlamda salladı.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Sonunda kamp alanına gelmistik ormanlık bir yerdi biraz ürkütücüydü açıkçası ben korktum sonra arabadan indik bütün kızlar böcekleri görünce arabadan inmediler ama ben indim sonra bana alkış yaptılar diğer kızlar hayla arabada erkekler indirmeye çalışıyor birden biri kolumdan tutup ağacın arkasına götürdü bu kişi tahmin edin kim tabiki oktay sonra bana.
"Niye yanıma oturmadin gittin Meriç in yanına oturdun "
Ben
"Sen kimsin ki bana hesap soruyorsun istediğimi yaparım"
Oktay
"Ben senin...babanım"
Ben
"Yok amına. Tövbe tövbe espiri yapmanın sırası değil "
Oktay
"Bak bunu boşver sen bana söz verdin ben senin sözünü tuttum sıra sende "
Ben birşey demeden hocaların yanına gittim. Benim peşimden geldi ama bir şey yapamadı ve ona bakıp pışık yaptım oda benim saçımı cekti sonra hoca da ona kızamadı tabiki neden çünkü mafya oğlu bir ve bütün hocalar oktay la yatmak istiyor tabi o yatmıyor aferin ona alkış.
¤¤¤¤¤¤¤
Sıra oyunlara gelmişti hoca kız erkek ayırıyordu sona ben, Oktay, Meriç ve Mira kaldı ha bu arada kuzenimin sevgilisi kampa gelmemiş hoca şöyle dedi.
"Meriç sen ımmmm Mira ile ol en sonda siz kaldınız Oktay ve sen ismini unuttum tam üzgünüm "
Dedi of ya ben niye oluyorum ki oyunumuz ise çuval yarışıymış of ya ben oynamasam olmazmış sordum hocaya neyse bir çuvala ikimiz girdik Oktay la ve zıplamaya başladık bitiş çizgisine vardık en önde biziz sonra bitiş çizgisinin tam orda biraz aşağı doğru bir bayır varmış ki bitiş çizgisini geçtikten sonra ben denge mi kaybettim ve ikimiz birden bayırdan aşağı doğru yuvarlanmaya başladık ben çığlık attım Oktay da birazcık aaaa diye bağırıyordu hocalar arkamızdan bakıyorlardı ve umuyorum ki polise haber vermişlerdir inşallah. Ay kafamı bir taşa çarptı kafam yerindedir inşallah ayy.
Oktay 'dan
Ayy koluma diken çarptı lan durduk şükürler olsun ki durduk koluma baktım azıcık çizilmiş ebrar yerde yatıyordu hemen yanına gittim ve kafasını bir şey çizmiş neyse onu uyandırayım.
"Ebrar pişt ebrar hadi kalk durduk kamp alanını bulalım hadi lan kalk"diye bağırdım.
O sadece bana şunları söyledi "mafya bozuntusu niye düzgün uyandırmıyorsun? Ve kafam yerinde duruyor mu? " Valla bu kızlar hep salak mı oluyor bende şöyle dedim.
"Tamam bir dahakine öperek uyandiririm ve cidden senin kafam nerede. "
Ebrar
"Yay cidden kafa- yaaa of benimle oynama çok kötüsün hadi gidelim. "
Ben
"Nereye "
Ebrar
"Bilmiyorum of genç yaşta ölücem ölmek için çok gencim ve güzelim off"
Ben
"Of ağlama gel ileride dumanlar çıkıyor belki orada ev vardır en azından şansımızı deneyelim gel hadi"
Ebrar
"Ama benim ayağım çok ağrıyor sen git beni merak etme en fazla kurtlara yem olurum " dedi ağlayarak
Durun ona bir oyun oynayacağım hihi.
¤¤¤¤¤¤¤
Tam gidiyormuş gibi yaptım hemen arkamdan bana bağırdı.
"Siz erkekler hep böylesiniz zaten bırakıp gidiyorsunuz sen bari farklı olsaydın ya of sana güvendim ben mafya bozuntusu bırakıp git sende git"
Ben arkama dönüp hemen onun yanına gittim ve onu sırtıma aldım tepinmeye başladı ve ona.
"Şaka yaptım nasıl bir tepki vericeģini merak ettim şimdi tepinmeyi bırak yoksa gerçekten seni bırakırım anladın mı mafya kızı"
Tamam anlamında kafasını salladı sonra bir köye vardık. Köyün içine girdiğimizde bütün herkes bize bakıyordu ne bakıyonuz lan sonra muhtarlığın olduğu yere gittim muhtara bütün yaşadığımızı anlattım muhtar kamp alanının çok uzakta olduğunu söyledi sonra polislere haber verdi ve bize küçük bir ev gösterdi bu gece orada kalıcakmışız. İlk başta ebrar hayır olmaz dese bile ebrarın ayağında hiç birşey yokmuş aslında kendisi bilerek yapmış ama bunu bildiğimi bilmiyor sakın söylemeyinde zaten kesin bu kız benden hoşlanıyor neyse eve geldik ev güzel ve şirin o dalar zaten saysay bitmez isterseniz sayayım 1 tuvalet 1 mutfak 1 yatak odası ve hepsi de minnacık nasıl yaşıyorlar burda acaba neyse ebrar direk kendisini yatağa attı aynı şekilde bende bu sefer bir şey demedi nedense sonra birden kapı çaldı ve ebrar kalkıp kim diye bakmaya gitti kapıyı açtığında kim diye bağırdım ama ses gelmedi kapıya koşup gittiğimde şok oldum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf mü?
RomanceSaçma bir hikaye diĝer yayınladıklarıma bakmanızı öneririm şahsen bu ilk oldugu icn böyle oldu ne yazık ki ama yinede siz bilirsiniz😶🙍😅😅😇