TEŞEKKÜR

89 9 1
                                    

Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ediyorum hepsi çok güzel yorumlar neyse size iyi okumalar♡♡♡
Arkadaşlar bir hata yapmışım hani başta ebrar, meriç adlı biriyle tanışmıştı o meriç artık yok. ben yanlışlıkla iki tane meriç ismi kullandım o yüzden çok özür diliyorum kısaca şu anki meriç 'i tanımıyor. Tekrar çok özür diliyorum bir daha olmıyacak söz.!!!!! ♡
¤¤¤¤¤¤

Arkamdan birisi bana seslendi.

"Hey güzellik niye agliyorsun gel derdine çare bulalım be yavrum"

Bu lafı duyar duymaz arkama döndüm birde baktım ki serseriler sonra tabana kuvvet koşmaya başladım. Ben önden kosuyordum onlar arkamdan koşuyordu gittikçe yorulmaya başladım sonra birden çıkmaz bir sokağa girdiği mi farkettim ve durdum bana iyice yaklaştıklar ve liderleri olan kişi konuştu.

"Merhaba güzellik niye kaciyorsun bizden korkmana gerek yok gel hadi bir şekilde bunu halledebiliriz. Çok ta güzelmissin " dedi ve bana yaklaştı.

Sonra elini yanağıma yaklastirdı tam benim yanagimdan tutup kendine yaklastiracakken onu ittim sonra arkaşlarına işaret yaptı ve arkaşları kollarimdan tuttular çok sıkı tutuyorlardı hareket ettiremiyordum sonra bana yaklaşmaya başladı tam benim boynuma bir şey yapıcaktı ki arkamdan bir ses duyuldu o ses ışte şuydu.

"Hey bir sorun mu var beyler. yalnız onu sizden önce ben kaptım hadi yurugidin yoksa zor yoldan gidiceksiniz"

Pislik

"Fark ettiysen biz sayıca çokuz"

Meriç

"Bir daha bak istersen"dedi arkasında baya adam vardı.

Pislik

"Tamam abi zaten biz bu bayana adres soruyorduk"dedi ve burdan tüydü.

Meriçin arkasındaki adamlar birden kayboldu sonra Meriç bana doğru yaklaştı ve şöyle dedi.

"İyi misin sana bir şey yaptılar mı? "

Ben

"Hı hayır bu arada teşekkür ederim şey beni kurtardığın için "

Meriç

"Sadece teşekkür mü yani"

Ben

"Başka ne olabilir ki? "

Meriç

"Hani filimlerde olur ya kızlar kahramanları öper"

Ben

"Çok beklersin "

Meriç

"Yo az beklerim ben, boşver zaten senin gibi kızlarla işim olmaz hepiniz sürtüksünüz. Neyse hadi yürü eve gidiyoruz "

Ben

"Sen-"

dedim yani dicektim ama öyle birşeye izin vermedi ya kime sürtük dediğine dikkat etsin bence sonra arabaya doğru ilerledik araba çok sessiz di birden meric'in telefonu çaldı ama nedense hiç bakmadan kapattı. Sonra ben meraktan çatlayıp şöyle dedim.

"Niye açmadın belki önemli bir şeydir"

Meriç

"Sen kendi işine bak bücür"

Ya sinir etmeyin insanı durmadan bana laf sokuyo bu ne ya of.

¤¤¤¤:¤¤¤¤

Sonunda eve geldik ben hemen arabadan inip eve gittim ne yani ona iyi akşamlar mı dicektim boşver zaten benim ağlamam gerekiyor "lan niye agliyorsun oktay la sevgili falan değilsiniz sadece arkadaşsınız onun için ağlamaya değmez"ama napıyım iç ses ben ona galiba aşık olmuşum ya of kafam çok karışık. Birden kapı çaldı ya of ağlamaya başlıyacaktım ben yarıda kesildi zaten hep önemli şeyler yarıda kesilir her neyse ben kim olduğuna bakmaya gidiyorum.
Kapının deliğinden baktığımda birde ne göreyim.!!!!

Hadi tahminler gelsin bakalım.... hepiniz öpüldünüz aşkta başarılar♡♡♡♡♡♡♡

Tesadüf mü?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin