SİYAH ARABA

70 9 0
                                    

Merhaba.. Evet arkadaşlar tekrar yeni bölümle karşınızdayım sınavlar başlamadan önce sıksık bölüm yazmaya çalışıyorum.. Umarım kitabımı beğeniyorsunuzdur neyse daha fazla uzatmak istemiyorum iyi okumalar.....

Multimedia :
¤¤¤¤¤¤¤¤

Eve vardığımda koşa koşa içeri girdim çok işim vardı daha valizimi hazırlayacaktım. Odama çıktım perdemin açık olduğunu gördüm perdeyi kapatmak için camın yanına gittim ve dışarı bakındım aman Allahım oda ne yine aynı siyah bir araba orada duruyor bu hafta o arabayı sürekli görür oldum "açıkçası ben tırstım"aynen iç ses babama haber versem iyi olucak. Hemen elime telefonu aldım ve babamı aradım çalıyor.çalıyorrr.

"Alo baba"

Babam

"Efendim kızım"

Ben

"Şey baba evin karşısında siyah bir araba var bu hafta o arabayı sıkça görür oldum ben çok korkuyorum"

Babam

"Kahretsin!!! "Diye bağırdı.

Ben

"Ba-baba ne oldu? "

Babam

"Kızım bütün yerleri kilitledin dimi? "

Ben

"Evet baba kilitlemiştim"

Babam

"Kızım odandan hiç çıkma senin şu an korunman gerekiyor eve daha fazla koruma göndericem "

Ben

"Baba neler oluyor? "

Babam

"Kızım evde yalnız kalabilirmisin? "

Ben

"Baba şu an acayip korkuyorum en azından korumalardan biri evde dursa"

Babam

"Tamam arkadaşımın çocuğu kalır ilk o gelicek o daha yakın sana o geldiğinde ben seni arıyacağım kapıyı açarsın"

Ben

"Tamam ama neler olduğunu ben hâlâ anlamadım"

Babam

"Kızım şimdi olmaz sonra anlatırım"

Ve kapandı aa yüzüme kapattı "pes yani okadar şey oluyor sen bunu düşünüyorsun ya pes"ay doğru babam niye bu kadar telaşlandı of neyse şu çocuğu beklicem ne yapayım bari.

¤¤¤¤¤¤¤

Öyle beklerken telefonum çaldı baktım babam arıyor sonra kapattı mesaj geldi şöyle yazıyordu mesajda :Kızım in aşağı çocuk geldi...

Hemen aşağı indim ve kapı deliğinden baktım al işte kimi gördüm tahmin edin bana sürtük diyen çocuk yav Allah aşkına niye bunlar hepsi beni buluyor niyeee!!??..

"Kapıyı açıcakmısın yoksa kırayım mı? "

Ben

"Özür dile"

Meteor

"Niye? "

Ben

"Herneyse niye geldin buraya"

Meteor

"Babam zorla gönderdi "

Ben

Tesadüf mü?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin