Ney???

35 2 0
                                    

Kuralda bazı kişilerin hakkına girmiş oldum. İlk önce onlardan özür diliyorum ♡.

Hastaneye geldiğimizde sedyeyle Batuyu bir odaya soktular. İşin garibi hiç soru falan sormadılar Batuyu görünce direk sedyeyi getirip götürdüler bende oratada kaldım. Peşlerinden gittim sorular sordum ama tık yok valla bu işin içinde bir iş var ama ney??? Neyse girdikleri odanın önünde pusu kurmuş bekliyorum.

¤¤¤¤¤¤

Yarım saat kadar geçti gitti birde baktım ki yok artık şakamı yapıyorsunuz o da nesi Onur ve yanındaki zıbıtık, birde bana yaklaşmazmı bu salak yaklaştı kolumdan tuttu ve bir köşeye götürdü. Korumalar peşimizden geldi ve bana ' sizi rahatsız ediyor? 'Diye sordu tabiki' hayır' dedim. Onur söze başladı.

"Ne yaptın lan çocuğa!!! "Diye endişeli bir şekilde bağırdı.

"Ben... şey.. "sözümü keserek.

"Seni kaçırdık kabul ediyorum ve seni tecavüzle tehdit etmiş gibi görünebiliriz ama emin olki biz asla öyle bir şey yapmayız yapamayız çünkü biz senin kadar karaktersiz değiliz ama şu an senin Batuya yapmış olduğun şey... "

"Oğlum noluyor ben Batuya bir şey falan yapmadım ki? "Harbi noluyor.

"Tabi kesin öyledir bak sana ne yaptıysakta yaptık ama kötü bir şey yapmadık... "sözünü kestim.

"Tabi kesin kötü birşey yapmadınız eminim valla. Bak Onur ben asla Batuya bir şey yapmam anlayabiliyormusun. Siz! Orda bana kötü şeyler yapmaya çalışırken o beni kurtardı anlayabiliyormusun beynin bunu anlamaya yetiyor öyle değilmi? Şimdi beni sizden yani kısaca SENDEN kurtaran birine asla kötülük yapmam yapamam, O sizin gibi kötü değil anlatabiliyormuyum!!?? "

"Ne yani sen Batuyu mu seviyorsun?? "

"Ne!! Saçmalama!!konudan sapma istersen". Dedim ve oradan uzaklaştım.

¤¤¤¤¤¤

Hastane kapısının önünde ki banklara oturdum. Ve birden yağmur bastırmaya başladı. Her yer sırılsıklam oldu bir anda herkes koşturuyordu. Benim ise kafam karışıktı korumaları kovmuştum yanımdan beni kapıdan izliyorlardı, üzgündüm Batuyu merak ediyordum bana hiç bilgi falan vermemişlerdi. Etrafı çaresizce izlerken biri sol omzuma dokundu ve irkildim döndüğümde Batuyu gördüm ve önüme döndüm. HEY bir dakika az önce Batuyumu gördüm kafamı hemen geri çevirdim ve üzülerek önüme döndüm. O kişi Onurmuş. Bir ses geldi bu şemsiye sesiydi şimdide bana şemsiye tutuyordu. Ona dönüp.
"Zaten sırılsıklağım şemsiyeyi kendine tut büyük şehzademiz ıslanmasın aman hasta olur şimdi sonra ben suçlu tutulurum . "Dedim ve önüme döndüm.

"Evet her şeyin suçlusu sensin hem hasta olursam eğer sen sorumlu olucaksın ve çorbamıda sen içiriceksin o zaman "

Onuru takmayınca yanıma oturdu. Ve sözüne devam etti.

"O iyi"dedi ona dönüp. Anlamazca baktım.
"O iyi diyorumya Batu işte sadece biraz başı dönmüş o kadar buradakiler tanır onu seni ilk defa görünce vatandaşlardan biri sanmışlar ondan bilgi falan vermemişler"dedi. Ben ise"İyi "demekle yetindim. Sonra aradan baya zaman geçti ve sessizlik devam etti yağmur dindi ve kısık bir sesle birisi bir şey söyledi evet yine bu Onurdu,

"Şey... ben... ö-özür dilerim"dedi ve ayağa kalkıp uzaklaştı. Noluyor bu çocuğa ya bence Batudan etkilendi. Onurun oturmuş olduğu yere bakınca bir kolye gördüm yıldız içinde yıldız vardı kolyenin deseninde ve gümüştü ipi bildiğimiz kalın siyah ipti. Arakama baktığımda Onur gitmişti bile bende tam ayağa kalkıp gidecekken biri kolumu tuttu çok seviyorlar galiba kolumu her gelen kolumu tutuyor. Hemen kolyeyi cebime attım ve Oktayın beni arabaya atmasıyla yola çıktık bana bağırmaya başladı.

"Nerdesin lan sen! kaç saattir yoksun!! "Dedi.

"Sanane! Istediğimi yaparım sanamı sorucam bide"

"Senin iyice kalkmış haberin olsun! "

"Bağırmasana salak"

"Napıyordunuz siz onla!! "

"Kimle? "

"Onurla! "

"Körmüsün oturuyorduk işte! "

"Bağırma!!!"

" Oktay gerçekten senle uğraşamıyacağım yeter"dedim ve camdan usulca baktım.

"Ebrar güvende değilsin helede kötü bir mafyanın elindeysen"

"Evet o mafyada sensin! "Dedim. Ve aynadan bana baktı sonra gözlerini tekrar yola çevirdi.

"Bak Ebrar şu an şaka falan söylemiyorum cidden gerçekleri bilsen"

"Anlatta bileyim o zaman"

"Anlatamam"Eve gelmiştik Oktay hemen arabayı park etti ve içeri kaçtı. Neydi bu gerçek kimdi bu kötü mafya yine hiçbirşey anlamamıştım.

Sizleri seviyorum...
Öpüldünüz... ♡♡♡









Tesadüf mü?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin