SAÇLAR

24 2 0
                                    

Merhaba öncelikle burada kızlarımızın nasıl güzel ve bakımlı olacağını yazacağım umarım tavsiyelerime uyarsınız hepinizi seviyorum iyi okumalar

_______________________________________

Arkadaşlar bir kızı en iyi gösteren unsurlardan biride saçtır. Sizin saçınız güzelse kıyafetiniz sorun değildir. Ben de saçlarınıza nelerin iyi nelerin kötü geleceğinden bahsedeceğim.

İlk önce saçınıza uygun bir şampuan belirleyin kaliteli ve doğal olmasına özen gösterin. Sonra kendinize bir saç yıkama günü belirleyin. Örneğin ben her çarşamba ve pazar günü yıkıyorum.

Sonrasında ise saçınıza uygun bir tarak seçin. Taragınızın sivri uçlu saçınıza zarar verecek bir tarak olmadığından emin olun. Saçınızın şekline göre aralıklı alın. Fazla kabarıyorsa tahta taraklardan alabilirsiniz öneriyorum.

Gel gelelim saç şekline arkadaşlar, saçınıza bol bol maşa , düzleştirici kullanmayın. Saçınıza zarar verip kötü görüntü ortaya çıkıyor ve kestirmek zorunda kalıyorsunuz. Yapmayın!! Saçınızı sevin besleyin ve sadece özel günlerde saçınıza şekillendirici alet kullanın. Kurutma makinasını kışın kullanabilirsiniz yazın tercih etmeyin. Okula giderken ise birçok yapabileceğiniz tasarım var. Hergün farklı şekiller uygulayabilirsiniz. Eğer sevdiğiniz çocuğa güzel görünmek istersenizde saçlarınıza kıyabilirsiniz.

Hızlı uzatmak isteyenlere restoreks öneriyorum. Tabii bir şampuan yetmez. Saçınızın kırıklarını muhakkak aldırın biliyorum zor ama daha sağlıklı ve hızlı uzuyor.

Saçınızı günde 4-5 kez tarayın. Ne fazla nede az çünkü az tarayınca dökülür fazla tarayınca elektriklenip kabarır.

Saçınızı eğer toplayacaksanız çok sıkı yapmamaya özen gösterin lütfen!!! Zaten biliyorsunuz ama yinede tekrar edeyim saçınız ıslakken maşa yada düzleştirici kullanmayın saçınız yanar. Bunun dışında saç şekillendirici kremler alabilirsiniz. Örnek vermek gerekirse elidorun mor renginde saç şekillendiricisini kullanıyorum. Memnunum.

Sorularınız olursa seve seve cevaplarım siz yeterki mesaj atın burada çok fazla detaya inemiyicem saça göre şekillere inanmıyorum siz de inanmayın. Eğer saçınız kıvırcıksa toplayın onu yapın bunu yapın demiycem. Siz kendinize hangi şekli yakıştıyorsanız onu yapın.

_______________________________________

Burada bitmedi ilerleyen bölümlerde saç hakkında yazamaya devam edeceğim. Umarım beğenmişsinizdir.

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin