TIRNAK

15 1 0
                                    

Değerli okuyucularım sizi çok seviyorum begeni ve yorum artarsa sevinirim. Elimden geldigince sağlam bilgiler edinmeye çalışıyorum. Umarım beğeniyorsunuzdur.

_______________________________________

Arkadaşlar bugün farklılık yapıp en önemli sırasını bozdum. Bugün tırnaklardan bahsedeceğim.

Tırnaklarınız için bakım şarttır fakat bu günlük değil haftalıktır. Yapmaya başlamanızı önerdiğim en büyük etken tırnak yeme alışkanlığınızdan kurtulun bu tırnak güzelliği için büyük önem taşır. Eğer zorlanırsanız herşeyin bir çözümü var acı oje almaktır. İşe yarıyor öneririm.

Oje kullanmak istiyorsanız eğer Tırnaklarınıza düzenli olarak törpü ve kesim yapın.

Muhakkak oje sürmeye ortadan başlayın ve sonra kenarlara uygulayın. Aseton ise bilmeniz gerektiği için yaziyorum tırnağınız için ölüm fermanıdır ( mecaz olarak :) ) tırnağınıza fazlasıyla zarar veriyor. Size önerim oje kullanmamanız.

Tırnak ucunda bulunan etleri almayın asla asla asla!! Tırnağınıza mantarı ve onun gibi kötülükleri çağırıyorsunuz. Yapmamaya özen gösterin.

Haftada 1 kez Tırnağınıza bakım yapın yani manikür yapın. Yapamıyorsanız üzülmeyin kuaföre gidebilirsiniz. Ama para harcamaya değmediği için telefonunuza tırnaklarla ilgili uygulama yükleyip öğrenebilirsiniz.( tabii varsa ben bilmiyorum :D )

Size bir diğer önerim yapıştırıcılarla ilgili ,okulda birçok kez kullandığımız yapıştırıcılar tırnak için çok zararlı. Yapıştırıcıyı Kullanırken eldiven kullanın.

Tırnaklarınızı temiz tutmaya özen gösterin. İçindeki pisliklerden kurtulun. Tırnaklarınızdaki beyaz lekeler demir eksikliğini gösterir bunun gitmesi için et,süt,balık sebze-meyve yerseniz geçer.

_______________________________________

Bu kadar değil elbet bir sonraki yazışımda oje markaları önerebilirim yada asetonları yorum atmayı unutmayın sevgilerimle kalın...

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin