KIYAFETLER

15 1 0
                                    

Evett kızlar bugün kızların kararlarını sınayan kıyafetlerden bahsedeceğim. Her zevke uygun yazmaya çalışacağım umarım begenirsiniz iyi eğlenceler.

Yorum sayısını arttırmanızı bekliyorum.
_______________________________________

Ceketler:
Arkadaşlar size çok güzel bir tavsiye vereceğim. Deri montun modası geçmez . evet kızlar yıllardır modası eskimedi. Ceket veya mont seçiminde deri montu tercih edebilirsiniz. Hem cool da duruyor.

Külotlu çoraplar:
Arkadaşlar eğer okuldaysanız renkli giymeyin hoş durmuyor. En iyi renk olarak beyaz veya siyah öneriyorum.

Eğer işe gidiyorsanız şekilli tercih etmeyin sizi komik gösterir daha sade seçimler yapın. Yaşa göre seçiminizi yapın.

Eğer normal günlük hayatta giyecekseniz istediğinizde özgürsünüz. Hayal gücünüzü kullanıp harika kombinler ortaya çıkarın. Pentide harika külotlu çoraplar var.

Ayakkabı:
Eğer işteyseniz; kesinlikle rahat olmasına dikkat edin. Ayağınızı mahvetmeyin. Topukluda tercih edin ama ayağa zarar verecek türden değil.

Eğer okuldaysanız; spor tercihleriniz arasında muhakkak bulunsun. Herkez aynı giyiyorsa sende aynı alma, farklı al. Ayağını rahatsız etmediğinden emin ol. Yaşına göre seçim yapmaya özen göster. Topuklu tercih etme! Dolgu topuk olabilir ama.

Günlük hayatta; istediğiniz seçimler yapın ama ayağınıza zarar vermemeye özen gösterin. Yürüyemeyeceğiniz bir ayakkabı almayın. Kıyafetlerinizin geneline uygun olsun.

Pazardan 10 tl'ye almayın bir tane alın ama iyi alın. Ben denedim suan birçok ayakkabım var ama sağlam değiller ve yırtılıyorlar. Bir kere alın iyi alın.

Pantolon:
Milyonlarca seçim var ama sizin vücudunuz için bu sayı azalıyor. Pantolonu alırken çok dikkat edin. Denemeden almayın. Sonra pişman olursunuz. Kot, kumaş vb. Gibi seyler alın ama kesinlikle varsa basenleri olanlar ortaya koymayandan alın.

Dar seçim yapabilirsiniz. size önerim orta veya yüksek bel almanız olur. Çünkü çok pişman olursunuz düşük bel alırsanız. Sürekli beliniz açılır ve rahat edemezsiniz. Uzun boylulara kesinlikle ispanyol paçayı tavsiye ediyorum. Çok yakışıyor.

_______________________________________

Bu kadar değil elbet kıyafet 2 bölümümde. Üst falan onlardan bahsedeceğim. Bu konu çok derin bölüm bölüm yazacağım.

Yorum+beğeni lütfen iyi günlerrr

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin