Yorum+beğeni arkadaşlar iyi okumalar...
_______________________________________
Kızlar öncelikle annenizin peşinizden "bir kaşık daha.." dediği kızı değilsiniz. Bunu bilin ve kilonuza dikkat edin. Bildiğiniz üzere günümüzde obezite hastalıkları bol ve büyük bir savaş var kilolarla.
Bu kilo verme işlemi olarak size bir uygulama öneriyorum adı " uzman kilo verme programı" burada birçok diyet var. İstediginiz diyeti uygulayın.
Tuz ve yağ gibi yiyeceklerle yemeğinize tat vermek yerine baharatlar kullanabilirsiniz. Nane kilo vermeye yardımcı bir yiyecektir. Hayatınızda yemek ve uykuya çok fazla yer vermeyin. Ne demiş atalarımız " karpuz yata yata büyürmüş" bol bol su için. Günde 2 litre su içmeniz gerekiyor.
Size denediğim ve işe yarayan kilo verme olan bir yöntem söylüyorum.
Sadece 3 gün hiç ekmek yemeyin. Ne olursa olsun midenin alışması için gerekiyor. 4. Gün saat 6.30'tan sonrası zaten birşey yemek yasak sadece sabahları yiyin. Bunu bir hafta devam ettirin. Sonraki hafta ise günde 2 dilim sınırlaması yapın. Bu arada bol su ve yürüyüş yapmayı unutmayın.Bol bol aktivitelere katılın. Erken kalkıp erken yatın. Sağlıklı beslenin gibi standart cümleler kuruyorum. Gelecek bölümlerde sporla ilgili şeylerden bahsedeceğim. Uygularsanız zayıflamaya adım atarsınız.
Tartı günü yapmayı unutmayın. Örnek vermek gerekirse her pazar tartıya çıkın. En önemlisi ise abur-cuburu hayatınızdan silin derhal!!!
Su içme alışkanlığı yapmak veya su içmeyi unutanlar için google play store' dan birçok uygulama indirebilirsiniz. Artı olarak asansörü kullanmayı kendinize yasaklayın onun yerine merdiven çıkın.
Not: saat 6:30'dan sonra yemek kesinlikle ve kesinlikle yasak
Bu arada bazıları spor salonunu zayıflayayım diye gidip vücuduna zarar verecek şeyler kullanıyorlar. Siz siz plun sakın yapmayın. Çok ciddi hastalıklara yakalanabilirsiniz. Yapabileceğiniz spor aleti seçip kullanın.
_______________________________________Arkadaşlar bu bölümde kilo vermek isteyenler için yazdım bir sonraki kilo bölümünde almak isteyenler için yazacağım. Okumaya devam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin Tavsiyeler
Non-FictionKızlarr sizin için yazdığım bu kitapta harika tavsiyeler var. Düzenli ve planlı yaparsanız istediğiniz görüntüye ulaşabilirsiniz. Sizin için yaptığım araştırmalar ve edindiğim bilgileri bu kitapta paylaşacağım. İçeriğinde DIY, MODA, GÜZELLİK, BESLEN...