GÜLÜŞLER = DİŞLER

25 1 0
                                    

Bir kızın sadece saçının güzel olması yetmez. Elbetki güzellik tek bir şey değildir

Bir insanın gülüşü güzelse o insan muhakkak güzeldir. Fakat hiçbiriniz alınmayın benim gülüşüm kötü demeyin. Zaten kime göre güzel olmalı ki değil mi? Sakın üzülmeyin her zaman gülümseyin her insanın gülüşü ayrı bir güzeldir. Unutmayın!!

Gülüşünüz güzel fakat dişleriniz o kadar da iyi değil. Derhal diş bakımı yapın. Hergün düzenli olarak diş fırçalayın ki dişleriniz iyi ve bakımlı gözüksün. Diş tipinize göre diş macunu alın. Diş macunu bazen yetmez ağız bakım suyu da tercih edin.

En önemlisi de diş fırçasıdır. Yumuşak ve kaliteli almaya özen gösterin. Özelliklede ki en önemlisi bu Kimseyle diş fırçanı paylaşma sakın!! Kendinize ait bir diş macununuz olsun.

Fırçanız kadar fırçalamakta önemlidir. Halı yıkar gibi diş fırçalamayın yumuşak bir aşağı bir yukarı fırçalayın. Unutmayın ki dişler önemlidir.

Dişlerinizi fırçalarken dudağınızı da fırçalayın. Daha dolgun ve daha güzel dudaklara sahip olursunuz. Hem ölü deriniz de gider. Fakat dedigim gibi hergün düzenli olarak yaparsanız dişleriniz beyazlar.

Ne kadar da dikkat etseniz olmuyorsa eğer doğa bizim yardımcımız. Meyve ve sebzelerle dişlerinizi beyazlatabilirsiniz. Örneğin çileğin diş beyazlatma gücü vardır. Karbon içeren şeylerde diş beyazlatır.

Kola ve asitli içeceklerden uzak durun. Dişinizin aşınmasına yol açarsınız ki bu felaket olur. Kilo da alırsınız.

Dişinize sert cisimler sokmayın. İğne, kürdan gibi. Eczanelerde diş ipi var satın alabilirsiniz. Ve son olarak Bol bol su için. Bol su her yönden vücut için sağlıklıdır.

_______________________________________

Tavsiyelerime uyarsanız daha sağlıklı görünüm yaratırsınız bu da sizi bakımlı ve güzel yapar okumaya devam edin hepinizi çok seviyorum görüşmek üzere

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin