DUDAKLAR

19 1 0
                                    

Arkadaşlar yorum atarak bana yardımcı olabilirsiniz paylaşmak istediğiniz bilgiler varsa bana yorum atın bende yazıyım.

_______________________________________

Arkadaşlar gülüşünüz dudaklarınızla beraber daha güzel olur. Dudak bakımı kadınlar için gereken bir şey olduğu için düzenli olarak bakımınızı yapın.

Öncelikle bir dudak kreminiz olsun. Benim kullandığım harika dudak kremleri var. Örnek vermek gerekirse avonda çilek aromalı şeffaf dudak balm'ı var. Okulda çok rahatlıkla kullanıyorum. Dudağımı besliyor. Size de öneriyorum.

Önceki bölümde dediğim gibi dudaklarınızı fırçalayın. Hergün dudak balm'ınızı kullanın. Eczanelerde normal olarak satılıyor onlardan da alabilirsiniz.

Fazla ruj kullanmayın hem çok kimyasal hem de dudağa zarar veriyor. Eğer sürdüyseniz akşam eve gittiğinizde derhal silin rujla uyumayın. Zaten ruju önermem kimseye.

Dudağınızı kemirmeyin sakın haa. Dudak kemirme alışkanlığınızdan vazgeçin. Dudagınız için bir çok seçenek var örneğin babylips, avon dudak balım'ı , vb. Gibi seçenekler var.

_______________________________________

Arkadaşlar yorum+beğeni lütfen. Ben sizin için çabalıyorum. Dudaklarla ilgili yazmamı istediginiz birşey varsa yorum atın. Sorulara da cevap veriyorum sizleri sevdiğimi bilin...

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin