Sara pov...
-Mai ,mai ,mai ....da ce avem noi aici'?
Spune blondul vizibil iritat de ce tocmai a vazut.Nu stiu care ar fi problema lui .'!? Adica ce treaba are el cu ce fac eu, noi'!?
-Ce faci frate.'!? Cum se mai simte Adde.'!? Spune Criatian incercand sa schimbe subiectul.
-Stii deja ce face Adde, eu nu inteleg ce faceti voi aici.'?
-Uite am baut si noi un shot.'!
Spune brunetul calm...ceea ce il enerveaza pe Alex si mai tare. Si din nou cum spuneam nu inteleg de ce se enerveaza asa.
Alex pov...
Ma abtit cat pot eu de mult ca sa nu sar acum pe el si sa dau drumul unei batai de toata frumusetea.
Nu.mi vine sa cred ochilor ce tocmai am vazut, cum sa o sarute pe focoasa mea.
Pula mea daca nu vorbeam cu el acum o ora si nu stia ca vrea sa fie a mea intelegeam....da asa tu sa stii ca o vreau si sa te prind lingandute fara nici.o grija e deja prea mult.-Deci, spun calmanduma.
-Noi doi parca am vorbit ceva mai devreme . Ce dracu faci'?
Spun enervanduma iar.-Nu am zis ca facem asa cum spui tu.'! Calea e deschisa pentru toti.
Zice Cristian si pleaca impreuna cu Sara, lasanduma cu ochii in soare.
Deci nu.mi vine sa cred, dupa ce ca nu i.am dat o bataie pe care o merita si acum sincer imi pare rau ca nu i.am dato.....ma mai lasa si cu ochii in soare sa vorbesc singur.
Eeee da asta nu inseamna ca nu putem juca amandoi cu aceeasi moneda...zic ranjindCristian pov...
O iau pe focoasa de mana si il las pe Alex sa vorbeasca singur.
Adica pe bune acum stiu ca i.am zis ca imi place de Monica...dar cred ca m.am razgandit.-Scuze pentru ca a trebuit sa asisti la faza de mai devreme.
Spun zambind privindo pe Sara.
-Nici sa nu incerci sa ma aburesti cu zambetul ala de baiat bun.
Ce ai vorbit tu cu Alex pe tema mea'? Sa stii ca sunt vopsita, nu sunt blonda narturala.'!Zice nervoasa dar in acelasi timp calma.
Ma uit la ea si oftez....incercand sa par mai credibil...-Uite ...deci Alex mi.a zis ca te vrea si ca trebuie sa stau departe de tine pentru ca tu esti a lui.
Ma uit in ochii ei albstri ca oceanul si o prind de incheieturi si ii spun...
-Sara...eu ...eu chiar te plac.
Nu stiu ma atragi intr.un mod in care ma da total peste cap .
Si sincer te.am provocat sa ma saruti ca sa inteleg ce simt cu adevarat pentru tine si mi.am dat seama ca te plac cu adevart.Ma opresc din vorbit si imi dau seama ca am socato putin pe blondina .
Sara pov...
Ascult cu interes ce imi spune Cristian .... si imi dau seama ca ma atrage dar mai mult fizic decat emotional.
Nu ma intelegeti gresit imi place sa am relatii serioasa bine defapt mi.a placut pana cand un idiot pe nume Robert si.a batut joc de mine. Sa zicem ca din ziua aia am inceput sa am numai relati de o zi doua....practic cum sar spune aventuri, chestia asta se intampla rar doar cand un baiat imi place foarte mult in cat ma face sa am anumite idei prin minte.Observ ca ,Cristian se uita la mine asteptand sa zic sau sa fac ceva.
Zis si facut...
Ma aproprii de el si ii pun o mana dupa ceafa ca sa.l pot trage mai aproape de mine si il sarut brusc..
La inceput nu imi raspunde la sarut fiind uimit de reactia mea...dar intr.un final se relaxeaza si imi raspunde la sarut. Era un sarut erotic si foarte placut.-Asta a fost cel mai erotic sarut furat. Imi spune si zambeste la mine.
-Hmm...nu fac asta de regula...
Spun dandumi seama ca a fost putin cam deplasata reactia mea.
-Atunci ma bucur ca ai facut asta acum.
-Deci Sara stiu ca nu ne cunoastem decat de o zi dar imi starnesti interesul si vroiam sa te intreb daca ai vrea sa fi cu mine'!?
-Ăăă....nu stiu ce sa zic, putem incerca.
Spun si il sarut iar.
Ne desprindem din sarut din cauza lipsei de oxigen . Ma prinde de mana sarutanduma tandru pe frunte si ne indreptam catre Monica si Mada care erau insotite de Alex si Alin.-Hey..
Spun eu si toti isi indreapta privirea catre mine apoi catre mainile noastre.
Alex maraie si o ia pe Monica in brate si o saruta simplu pe buza.
Ma uit la ei putin cam ciudat pentru ca mai devreme Cristian mi.a spun ca Alex ma vrea , ma place si bla bla bla si acum se saruta cu Monica.
Ma rog, nu prea imi pasa o cunosc destul de bine pe Monica si imi dau seama ca e beata, asa ca nu imi fac griji.-Se pare ca avem alt cuplu..
Spune Cristian cu subanteles si zambeste dragastos catre mine.
-Bun...gata cu asta, eu ma simt putin cam ametita.
Zice Monica smiorcainduse...
Am decis sa plecam Alex cu Monica, Mada si Alin intr.o masina...iar eu am ramas cu Alex.
Am propus sa mergem la mine in camera (la camin...evident) sa vedeu un film, pentru ca Monica cu siguranta va merge la Alex.-Mergem'?
-Sigur.'! Spun si il prin de mana indreptandune catre masina mea desigur.'!
....................................................
-Si ce film vrea pitica mea sa vedem'?
-Hmm...imi place cum suna " pitica mea ". Si zic ca un film horror ar fi numai bun.
-Asa cum vrea pitica mea asa se va facem. Avand in vedere ca suntem la tine in camera tu esti sefa.
Ma duc langa pat unde era Criatian si il sarut si ii soptesc la ureche sa gaseasca filmul si sa faca popcorn pana fac eu repede un dus.
Dau drumul la apa si astept sa se umple cu apa , intre timp ma dezbrac si imi prind un coc lejer.
Cand cada era jumatate cu lichid decid sa intru in apa....nici nu trec 5 minute si vad usa baii ca se deschide si......
CITEȘTI
Relatii Incurcate.! [+18]
RomanceO sa va fac mai pe scurt un rezumat al aceste carti... In cartea aceasta este vorba despre 2 fete ,Monica si Sara care se muta din orasul lor natal in marele New York pentru a urma o facultate care le poate rezerva un viitor mai bun. In aceasta p...