Urasc ora de istorie.'! Urasc, urasc, urasc...
M.am saturat sa o aud in continu pe doamna Matilde vorbind non.stop. Este a trea ora pe ziua de azi si deja nu mai pot , simt ca imi explodeaza capul.
Dupa 10 minute in care doamna Matilde a vorbit ca o moara stricata, in sfarsit se terminase ora. Nici nu am asteptat ca aceasta sa paraseasca sala ca i.am luat.o inainte.Merg la cafeneaua din colt pentru a manca ceva, dar sunt intrerupta de mana cuiva. Ma intorc din cauza durerii pe care mi.o provoaca si il vad pe Cristian.
-Ce faci.'!? Da.mi drumul.!Spun nervoasa incercand sa.mi scot mana din strangerea lui.
-Buna si tie iubito.
Spune batjocoritor sarutandu.ma-Care e problema ta.!?
Spun si mai nervoasa , de data asta reusind sa.mi scot mana , scapand de acea durere.-Care e problema mea... spune calm. Care e problema ta '!? Poti sa.mi explici de ce dracu te saruti cu fiecare baiat care iti apare in cale.'? Spune rece, devenind nervos.
-Nu am de ce sa iti dau explicatii.
Plec nervoasa lasandu.l pret de cateva secunde socat, cred ca nu se astepta la asta.-Ooo..ba da, chiar ai'! Zice superior. Sunt iubitul tau si am nevoie de o explicatie.
-Ok.
Spun mergand catre iesire.
Vad ca brunetul ridica o spranceana in semn de intrebare si ma opresc.-Ok, iti explic. Dar nu aici ci la cafeneaua din colt, imi e foame. Spun cu voce scazuta.
Ajunsi la cafenea , ne asezam la o masa goala si ii fac semn chelnerului.
-Buna ziua, cu ce va pot servii'?
intreaba politicos , privindu.ma putin prea intens.
Cristian maraie usor atunci cand observa privirea putin cam indiscreta a chelnerului.-Un cappuccino si un corn cu ciocolata.
-Desigur domnisoara.
Dumneavoastra domnule doriti sa comandati ceva.!?
Spune adresandu.se brunetului.-O cafea.
-Imediat. Spune indreptandu.se catre bar.
-Deci unde ramasesem.? Spune brunetul... La nistre explicatii oare'!? Da....Chiar aici ramasesem, aveti cuvantu.l domnisoara. Scuipa acesta cuvintele batjocoritor imitand chelnerul.
-Off... spun exasperata de insistentele acestuia.
Nu imi place sa dau explicatii cuiva, dar avand in vedere ca trebuie sa ma razbun.....pot inventa cateva minciuni.-Deci.. zic zambind prinzandu.i mainile. In primul rand iarta.ma , nu am vrut sa te supar.. spun prefacandu.ma trista.
Nu a fost ceea ce pare, atunci cand l.am sarutat pe acel baiat in sala de sport a fost, pentru a face gelos un fost prieten. Stiu ca nu am procedat corect si imi asum asta...doar ca alta idee nu mi.a venit. Spun dandu.i drumul la maini , coborand privirea in pamant.-Iubito...spune bland ridicandu.mi barbia cu doua degete.
Stiu ca esti impulsiva si ca uneori actionezi gresit.
Acum inteleg de ce a trebuit sa faci asta. Spune si isi trage scaunul mai aproape de mine dandu.mi un pupic pe frunte.Zambesc multumita.......sunt surprinsa cat de usor a inghitit vrajeala...
Mai aveam atat de mult minciuni de spun, e bine ca am scapat usor.Cristian pov...
Am ascultat cu mare atentie spusele blondei si chiar o cred, plus ca am vorbit acum putin timp cu Monica si mi.a explicat ca prietena ei poate fi o fire mai complicata si impulsiva.
Sincer in momentul de fata ma simt atat de prost ca am judecat.o dupa aparente si nu am lasat.o mai intai sa.mi explice.....
Dar toate ca toate nu.mi vine sa cred ca am jignit.o in asa fel. Daca ar stii ea ca am zis ca stau cu ea doar pentru a o fute si ca este o mare curva....cred ca ar avea cu totul o alta parere despre mine.
CITEȘTI
Relatii Incurcate.! [+18]
Любовные романыO sa va fac mai pe scurt un rezumat al aceste carti... In cartea aceasta este vorba despre 2 fete ,Monica si Sara care se muta din orasul lor natal in marele New York pentru a urma o facultate care le poate rezerva un viitor mai bun. In aceasta p...