Merg pe holurile facultatii impreuna cu Monica care ma tot injura de aproximativ 30 de minute, pentru ca l.am lasat pe Alex sa doarma cu ea.
Trebuie sa zic ceva potrivit in cat sa taca.-Monica'! Pe bune acum gata, chiar ma doare capul. Chiar vrei sa stii de ce l.am lasat pe Alex la noi in camera'!? spun putin nervoasa.
-Normal ca asta vreau.
-Ok.'! L.am lasat pentru ca aveam chef sa fac sex. Multumita?
Da aprobator din cap privindu.ma din cap pana in picioare cu o privire ciudata, tipic ei.
-Acum ce mai e.!? De ce ma privesti asa'? Spun lund loc pe bancuta din facultate.
-De asta esti asa ravasita si obosita. Spune iar eu imi dau o palma mintal
-Sunt chiar foarte bine.
-Sara...spune in soapta batandu.ma pe umar ca un copil mic.
-Ce'? spun plictisita.
-Baiatul acela de la plaja...de unde stie la ce facultate inveti?
-Ehh...sa zicem ca l.am zapacit putin. Spun chicotind. Dar oricum stai linistita...nu l.am zapacit atat de mult incat sa vina aici.-Mda.... este deja aici. Spune iar eu imi ridic capul privind in toate partile. Si se indreapta spre noi. Adauga facandu.mi semn sa privesc in dreapta.
Il privesc pe Andy care era doar la cativa pasi de noi, avea niste blugi negri putin taiati si un tricou alb mulat ce ii scotea muschii in evidenta.
-Sara! In sfarsit te.am gasit.! Spune sarutandu.mi obrazul.
-Hey, buna'! il salut zambind.
-Esti foarte frumoasa, ca intotdeauna.
Eram imbracata in niste blugi foarte scurti cu talie inalta, putin taiati si in parte de sus aveam doar un tricou roz transparent.
-Multumesc, nici tu nu esti mai prejos. Spun privindu.l din cap pana in picioare.
-Mersi.!Uite o sa trec direct la subiect, am venit pana aici sa iti cer o intalnire.'! Spune zambind larg.
-Ascult.! Spun punandu.mi o mana la ureche teatral, razand copilareste.
-Ok. Spune razand impreuna cu mine. Sara, vrei sa iesi cu mine?
-Pot eu sa te refuz, mai ales ca ai batut atata drum pentru mine? Spun dulce.
-La 22:00 vin sa te iau.! Bine?
-Bine.
Raspund , acesta sarutandu.ma repede pe buze indepartandu.se facandu.mi cu ochiul. Raman neclintita privind in urma lui. Nu stiu ce s.a intamplat cu mine dar imi place baiatul asta.
.....................
-Saraa.'! O aud pe prietena mea strigandu.ma in soapta pentru a nu auzi proful de geografie.
-Ce?
-Ce facem si noi in seara asta.? Ma intreaba de data asta putin mai tare atragand atentia domnului Brus.
-Domnisoara Monica, sa inteleg ca stii mai multe.'!? Ce spuneti sa ne inpartasiti si noua cunostintele dumneavoastra.'!? Tipa Brus, facand.o pe Monica sa tresara.
-Ma scuzati. Nu se va mai intampla... incearca prietena mea sa spuna ceva , dar acesta o intrerupe.
-Sunt convins ca dupa nota de astazi nu se va mai repeta. Poftim la tabla.'!
-Va rog, spuneti.ne tot ce stii despre America de sud.
-Pai...America de sud...a fost....aaa...a fost....
-Astazi daca se poate'!
-Nu stiu nimic. Spune dandu.se batuta.
-Foarte bine. Poftim in banca , nota 4.
Dupa 5 minute se suna de pauza si ies impreuna cu Monica in curtea facultati.
-Frate...e al.doilea 4 pe saptamana asta.'! spune trista.
-E haide ca o sa recuperezi tu. Zic scotandu.mi pachetul de Kent HD din buzunar.
-Vrei'? Spun facandu.i semn catre pachet.
-De ce nu.'!Isi aprinde o tigare asezandu.se pe banca.
-Pana la urma nu mi.ai spus. Ce facem in seara asta.?
-Scuze am planuri.
..............
CITEȘTI
Relatii Incurcate.! [+18]
RomanceO sa va fac mai pe scurt un rezumat al aceste carti... In cartea aceasta este vorba despre 2 fete ,Monica si Sara care se muta din orasul lor natal in marele New York pentru a urma o facultate care le poate rezerva un viitor mai bun. In aceasta p...