>.13.< " Putin debusolata.'! "

4.8K 138 4
                                    

Ma trezesc din cauza soarelui enervant si observ ca sunt singura. Oftez usurata de lipsa blondului, tarandu.mi picioarele pana la baie. Imi iau tricoul si chilotii albi pe mine , coborand la parter in cautarea ciudatului.

Cobor putinele trepte , mergand la bucatarie. Unde il intalnesc pe Andy si un baiat saten foarte cunoscut mie. La sosirea mea in bucatarie acestia isi intorc privirea catre mine examinandu.ma din cap pana in picioare. Cred ca ar fi fost mai bine daca aveam pantaloni pe mine.

-Dar prietene...nu ai gusturi rele'! spune tipul saten , foarte cunoscut mie.

-Niciodata nu am avut.'! Afirma Andy , venind catre mine sarutandu.ma posesiv , lasandu.ma fara cuvinte.

-Aa...eu ar cam trebui sa plec. Spun balbaindu.ma usor.

-Asa repede.? Zice satenul trecand prin fata mea , indreptandu.se catre frigider. Sau trebuie sa ajungi la sala.? Intreaba , facandu.ma sa.mi ridic o spranceana intrebatoare.

-Sa inteleg ca nu iti mai amintesti de mine'? Intreaba , de data asta captandu.i atentia si blondului de langa mine.

Dau din cap dezaprobator, facandul pe acesta sa chicoteasca.

-Eu sunt Mark.! Tipul pe care l.ai sarutat la sala fara explicatie. Dar oricum stai calma, mi.a placut la nebunie'! Spune facandu.ma sa rosesc. Stai ce'?! Eu rosesc'!? Asta e ceva imposibil'! Ce Dumnezeu am patit!

-Frate...mi.ai sarutat iubita'!? Stii ca acum ar trebui sa.ti sparg fata nu.?! Glemeste Andy pe seama lui, facandul sa rada copios.

-Da Andreas, asa ar fi trebuit. Doar ca eu am cunoscut.o inaintea ta. '! Spune Mark facandu.ma sa ma stramb. Cine e Andreas? Nu il cheama Andy'!? Sunt debusolata total.

-Sunt si eu pe aici.'! Spun iesind din transa, devenind nervoasa, facandu.i pe cei doi sa ma priveasca atent.

-Iartal iubito. Asa e el putin cam badaran. Nu stie sa glumeasca ca un domn. Spune acesta razand pe seama prietenului sau.

-Te.ai gasit tu ala " domn ". Spune satenul la randul lui dandu.i un pumn in umar blondului.

-Nu frate....doar ca, fata de tine eu chiar pot fi un domn.

Se ciondanesc acestia facandu.ma sa ma enervez si mai tare. Unde naiba suntem aici'!? Sunt cumva la camera ascunsa'!? Fratilor...nu vad gluma.'!

-Incetati odata. Tip nervoasa facandu.i sa taca instantaneu. Explicatimi si mie ce dracu se intampla aici '!? Si mai exact de ce sunt eu aici cu voi.'!? Spun scazand putin tonul.

-Iubito, te.ai trezit cu fata la cearceaf'? Ma intreaba Andy sau Andreas cum naiba il cheama , batand palma cu prietenul sau.

-Inceteaza sa.mi mai spun iubito'! Nu sunt iubita ta. Am deja un prieten, pe nume Cristian . Ti.am mai spun deja lucrul asta. Spun socandu.l putin pe Mark.

-Stai putin. Spune Mark adresandu.se prietenului sau. Vorbeste de Cristi? Chiar de Cristi al nostru'?! Spune si mai uimit. Frate deci nu.mi vine sa cred , te.ai incurcat cu iubita f....incearca acesta sa.si termine fraza dar nu apuca , pentru ca blondul il intrerupe.

-Mark ."! Taci odata. Evident ca nu vorbeste de Cristi. Spune acesta dandu.i o palma peste ceafa satenului. Si acum ar fi momentul sa pleci'! Spune sec catre prietenul sau , privindu.ma putin nervos.

Mark paraseste incaperea batand palma cu Andreas , soptindu.mi mai apoi la ureche un " ai incurcat.o grav ". Ma uit dupa acesta vazand cum iese afara, inghit in sec atunci cand usa se tranteste. Imi este si frica sa.mi intorc privirea catre blond.

-Sa inteleg ca nu am fost destul de inteles aseara.'?! Spune privindu.ma usor incruntat. Chiar trebuie sa.ti mai explic odata?Ma intreaba cuprinzandu.mi incheietura mainii cu forta, tragndu.ma catre el. Chiar este nevoie sa devin dur'! Spune sugandu.mi lobul urechi, facandu.ma sa ma cutremur.

Nu spun nimic doar privesc in jos, nesigura pe mine. Imi place tot la acest baiat. Are tot ce imi place mie: corp frumos, caracter de baiat rau/bun . Chiar imi place la nebunie , doar ca nu pot sa fac ce spune el. Nu pot sa ma dau batuta, nu vreau sa incep sa ma rendragostesc de cineva. Vreau sa fiu aceasi Sara : rea si insensibila. Nu vreau sa.si bata iei joc de mine ci eu de ei. Ma trag brusc din stransoarea lui , indepartandu.ma putin de acesta.

-Uite ...Andreas/ Andy, cum te.o chema. Eu nu sunt tipul de fata ascultatoare pe care o cauti, sunt doar eu. O fata care nu asculta ordine, care are o facultate de terminat, un loc de munca si mai presus de toate un iubit. Spun grabita. Si chiar imi pare rau daca ti.am dat de inteles altceva. Spun indreptandu.ma catre iesirea din bucatarie. Trebuie sa plec. Spun si ies , mergand sus in camera acestuia lundu.mi restul lucrurilor.

Imi iau toate catrafusele si parasesc camera acestuia. Ajung in sufragerie si il observ pe acesta stand relaxat pe canapea. Il privesc pentru ultima oara vrand sa ies, dar sunt oprita de vocea acestuia.

-Stai.! Spune autoritar.

Ma opresc fara sa constientizez, intorcandu.ma cu fata catre el.

-Uite cum facem. Spune venind catre mine. Te las sa.ti rezolvi treburile. Adica cu alte cuvinte sa scapi de asa zisul iubit . Zice ridicandu.mi barbia cu doua degete. Dar nu uita , vei fi iubita mea.'!

Termina , sarutandu.ma cu pofta. Ii raspund la sarut , punandu.mi mainile in jurul gatului sau tragandu.l mai aproape de mine.
Ne oprim din cauza lipsei de oxigen. Ma indepartez de el mergand inapoi catre usa.

-Si iubito, sa stii ca aparentele inseala. Nu toti suntem la fel. Si un sfat, nu.ti mai ascunde sentimentele . Nu te mai da drept cine nu esti. Spune lasandu.ma cu gura cascata. Mi se pare mie sau baiatul asta m.a citit ca pe o carte deschisa.

Relatii Incurcate.! [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum