Ma saruta flamand, desfacandu.mi sutienul , cuprinzandu.mi sanii cu mainile lui, masandu.i usor. Ma saruta salbatic si imi place asta. Coboara tot mai jos sarutandu.mi fiecare particica a gatului. Ajunge cu sarutarile pana la abdomen, unde ma musca, dupa care ma linge . Dintr.o miscare brusca chilotii mei ajung in partea opusa a camerei. Isi indreapta atentia catre feminitatea mea si imi zambeste multumit. Incepe sa se dezbrace, mentinand in tot acest timp contactul vizuala. Se pozitioneaza deasupra mea si imi musca buza de jos, limba lui patrunzand in lacasul meu. Imi cauta limba cu disperare si cand o gaseste se joaca cu ea. Membrul sau , acum intarit, se freaca incet de fiminitatea mea , facandu.ma sa.l doresc si mai mult.
Acesta parca citindu.mi gandurile isi pozitioneaza membrul la intrarea mea, penetrandu.ma incet. Ma patrunde cu miscari incete dar adanci facandu.ma sa gem.
Nerabdatoare de mai mult, imi conduc mainile pe fesele acestuia tragandu.l mai aproape de mine. Acesta intelegand ce am vrut sa fac grabeste ritmul.
Dupa inca 2 ore de placere maxima , am cazut amandoi extenuati pe salteaua moale a patului , adormind imediat...................
Ma trezesc din cauza mobilului care suna de ceva vreme si raspund iritata.
-Da.'!
-Sara.! Pe unde Doamne iarta.ma mai umbli si acum. Aud vocea prietenei mele si expir zgomotos.
-Pa Monica! Spun inchizand apelul , aruncand micutul obiect pe noptiera de langa pat.
Imi frec usor tamplele incercand sa.mi revin , dar fara folos. Dupa putin timp aud pe cineva cum se foieste in spatele meu si realizez ca nu sunt singura.
Ma intorc si dau de un saten foarte zambaret. Imi dau o palma mintal, gandindu.ma cat de proasta pot sa fiu. Nu stiu cum... dar mereu fac cate.o idiotenia ca asta.
Nu spun nimic doar incerc sa ma ridic dar sunt oprita de bratul acestuia care ma trage catre el, facandu.ma sa cad pe saltea. Se pozitioneaza deasupra mea si zambeste satisfacut.-Micuta mea >Raza de soare<, pleci asa repede '?! Spune sarutandu.mi incet buzele.
Zambesc tamp la afirmatia s.a si incerc pe cat pot sa ma stapanesc. Evident fara succes. Clachez la farmecul acestuia , infasurandu.mi bratele dupa gatul sau tragandu.l mai aproape incepand sa.l sarut cu pofta.
-Vad ca nu te.ai saturat.! Mai vrei o runda.!? Afirma acesta.
-Stiu ca ti.ai dorii.... dar din pacate pentru tine..... nu se poate.'! Spun eu plina de mine.
-Mereu plina de surprize. Spune danduse jos, indreptandu.se catre o usa . Inainte de.a intra se opreste privindu.ma.
-Hai sa facem un dus.!
Spune iar eu ma ridic urmandul.
Acesta intra in cabina de dus , potrivind apa. In tot acest timp , eu, stau in fata oglinzii admirandu.mi corpul . Sunt plina de semne si zgarieturi. Sigur o mare parte sunt de la Andreas , inca nu au avut timp sa se vindece. Sunt scoasa din ganduri de catre Mark care deschide usor usile dusului , facandu.mi semn sa intru si eu.
Intru la indemnul sau si sunt oarecum luata prin surprindere atunci cand ma ridica , facandu.ma sa.mi infasor picioarele de el. Ma lipeste de unul din peretii cabinei si incepe sa ma sarute flamand. Ii raspund cu intarziere la sarut , tragandu.l usor de parul acum ud. Ma surprinde pentru a doua oare pe ziua de astazi atunci cand ma patrunde fara niciun avertisment. Incep sa gem din cauza placerii provocate , motivandul sa grabeasca ritmul. Ma saruta putin epuizat, iesind din mine , lasandu.ma jos. Terminan in sfarsit de facut dusul mult dorit si iesim din cabina. Iau un prosop din cuier vrand sa ma sterg , dar sunt oprita de catre Mark care imi prinde prosopul in mainile sale incercand sa.mi stearga fiecare particica a corpului. Imi sterge tot corpul, apoi incepand sa se stearga si pe el. Ies goala din baie cautandu.mi cu privirea hainele de ieri. Le culeg din diferite colturi ale camerei si ma imbrac cu ele. In mare parte este vorba doar despre lenjeria mea intima si rochita mov scurta.-Pleci'!? Ma intreaba acesta pozitionandu.se in spatele meu.
-Da. Spun intorcandu.ma cu fata catre el. Chiar trebuie sa plec.
-Mai ramai putin...
Spune zambind usor in coltul gurii, incepand sa.mi sarute gatul.-Uite...Mark'! Zic impingandul. Chiar as vrea.... ca tot ce s.a intamplat aici sa ramana intre noi. Afirm cu seriozitate.
Il privesc atenta...si observ ca vrea sa spuna ceva , dar il opresc.
-Nu regret nimic.! Chiar din contra mi.a placut. Doar ca e mai bine sa ramana intre noi.
-Cum vrei tu > Raza de soare<.! Spune si ma saruta de cateva ori.
Dau sa plec ....dar sunt oprita iar de catre saten.-Uite Sara....esti o fata frumoasa, desteapta si foarte inocenta. Daca cumva ai nevoie de mine sunt aici pentru tine....Si iti spun toate astea pentru ca il cunosc destul de bine pe Andreas....si atunci cand vrea sa obtina ceva chiar reuseste. Dar ca orice alt om si el are punctele lui slabe, iar eu le stiu foarte bine. Asa ca daca cumva intrece masura nu evita sa apelezi la mine. Afirma serios , privindu.ma in ochi.
-Multumesc.
Spun si ies din camera s.a, nu inainte de.a auzi din partea acestuia ca am numarul sau trecut in telefon sub numele de : #M<3
CITEȘTI
Relatii Incurcate.! [+18]
RomanceO sa va fac mai pe scurt un rezumat al aceste carti... In cartea aceasta este vorba despre 2 fete ,Monica si Sara care se muta din orasul lor natal in marele New York pentru a urma o facultate care le poate rezerva un viitor mai bun. In aceasta p...