>.12.< " Intalnire ciudata.! "

5.1K 120 1
                                    

-Hey.'! Ce zici de un film la mine'? Ma intreaba Andy atunci cand urc in masina lui , facandu.ma sa chicotesc .

E cel mai demodat lucru. Asa fac toti baietii cand vor sa faca sex. O baga pe asta cu filmul la mine....dar de fapt e " sex la mine ".

-Ok. Spun in cele din urma .

In 30 de minute am ajuns in fata unei case foarte frumoase.
Intru in casa la indemnul baiatului si incep sa analizes imprejurimile. Dupa cate observ ma aflu intr.o sufragerie spatioasa...bine mobilata, chiar pe gustul meu.

-Deci..ce film vrei sa vizionam?
-Pai...nu stiu. Ce vrei tu'! Ma las pe mana ta. Spun nesigura putin....Sper totusi sa nu aleaga un film horror.

-Perfect, am un film horror pe care l.am cumparat de curand dar nu am apucat sa.l vizionez. Acum este momentul potrivit. Spune zambindu.mi dand drumul la film.

Ma asez comod pe canapea asteptandu.l pe Andy sa se aseze, rugandu.ma in sinea mea sa se termine repede acest film.

Au trecut 45 de minute si filmul asta nu este nici la jumatate. Ma ghemuiesc speriata atunci cand incepe o scena oribila de exorcizare, tresarind la fiecare tipat care se aude. Ma sperii si mai tare atunci cand o mana imi atinge umarul.

-Hey, esti bine? Ma intreaba Andy putin ingrijorat.

-Da.. spun cu jumatate de gura.

-Vino aici.'! Spune si ma ia in brate.
Ma ghemuiesc la pieptul lui inhaland mirosul puternic de parfum pe care il emana, relaxandu.ma instantaneu.
Incerc sa ma fac cumva sa uit de acest film , concentrandu.mi atentia pe un alt lucru. Incep sa ma joc cu unghiile, trasand linii verticale pe piciorul blondului.
Acest gest il face sa isi indrepte atentia catre mine. Nu spune nimic doar ma priveste intens, parca asteptand sa vada ce urmeaza sa fac.
Continui sa ma joc pe piciorul acestuia , ridicandu.mi capul pentru al putea privii.

-M.am plictisit. Spun ca un copil mic, muscandu.mi buza plictisita.

-Pai atunci...spune ridicandu.se oprind filmul. Sa facem altceva.
Spene venind inapoi catre mine impingandu.ma usor pe canapea incepand sa ma sarute cu pofta.
Intrerup sarutul muscandu.i buza inferioara.

-Si...cand imi faci turul casei.?
intreb jucandu.ma cu o suvita din parul lui rebel.

-Chiar acum.'! Spune ridicandu.ma in brate , facandu.ma sa.mi infasor picioarele in jurul taliei sale.

-Bun...asta este dormitorul meu. Locul unde sigur vei mai veni. Spune iar eu nu ma pot abtine sa nu chicotesc. Chiar crede ca voi mai veni aici.'?! Ce dragut...! Cata siguranta... :))

Se aproprie de mine vrand sa.mi dea bluza jos , dar il opresc impingandu.l in pat. Se intinde pe pat sprijinindu.se in coate , privindu.ma intens.
Incep sa ma dezbrac cat de incet si senzual se poate, jucandu.ma cu nervii lui.

-Ahh...iubire. Nu te mai juca cu rabdarea mea.'! Spune tragandu.ma de solduri catre el.

-Hmm...mie asa imi place.'! E mai excitant. Spun urcandu.ma deasupra lui , atunci cand raman in lenjerie intima.

-Si acum...sa ne jucam.'! Spun muscandu.i incet lobul urechii. Incep sa ma frec usor de el , muscandu.i mici portiuni de piele , ca la sfarsit sa trec cu limba mea umeda deasupra lor. Ii simt membrul intarit sub feminitatea mea si incep sa ma frec mai tare de el. Ma opresc pozitionandu.mi mana pe membrul sau strangandu.l usor, reusind sa scot un mic geamat din partea lui.

Imi opreste orice actiune si ma intoarce brusc. Acum el era cel care era deasupra , iar eu cea de dedesupt.

-Nu mai pot. Spune devorandu.mi corpul cu sarutarile lui rapide.
Ma faci sa inebunesc."! Spune si ma saruta cu dorinta si pasiune, pozitionandu.si o mana pe feminitatea mea frecand.o usor. Lucru care ma face sa gem de placere in gura lui.

-Vreau sa te simt.'! Sa te gust'! Spune dandu.si boxeri jos , asezandu.si membrul la intrarea mea. Vreau sa fi a mea.'! Spune intrand usor si adanc in mine , facandu.ma sa gem inabusit.

Ma trezesc din cauza micului obiect ce imi atrage atentia. Il ridic usor si vad ca am 5 apeluri nepreloate de la Cristian si 25 de mesaje. Oftez enervata de insistentele lui, hotarand sa nu.l bag in seamna. Observ cum cineva se foieste langa mine si realizez ca sunt inca la Andy.

-Iubito , s.a intamplat ceva.'? Ma intreaba bagandu.si capul in scobitura gatului meu.

-Nu. Raspund grabita. Totul este foarte bine. Spun si il sarut.

Nu este multumit de raspunsul meu. Asa ca drept uimirea mea, indrasneste sa.mi ia telefonul din mana incepand sa.mi citeasca mesajele.

-Ce crezi ca faci. Il intreb nervoasa , incercand sa.i smulg micutul obiect.

-Poti sa.mi spui si mie...cine naiba este acest Cristian.'?!

-Nu e treaba ta.'! Spun reusind sa iau mobilul din mainile lui.

-Cum adica nu e treaba mea'!? Acum cateva ore gemeai de placere sub mine. Nu crezi ca am dreptul la o explicatie.?
Spune ironic.

Deja mor de nervi. Adica ok, inteleg Cristian sa zicem ca oarecum avea dreptul sa.mi faca o scena de gelozie...macar e iubitul meu. Dar asta cine dracu se crede. Helloooo... frate. N.ai mai auzit de aventuri'! Trezirea...
Ma dau jos din pat nervoasa privindul superior.

-Stii ceva...chiar nu stiu, de unde pana unde, ai inceput cu scenele astea de gelozie. Dar lasama sa.ti spun ceva.'! Dute frumusel si spalate pe fata, revinoti, ai inceput sa derilezi.

Se incrunta, vizibil deranjat de tupeul meu . Ce sa zic...putin imi pasa. Sunt toti niste " papa lapte " , buni de nimic. Asta este al doilea motiv pentru care ma comport asa cu un baiat.

-Papusa, uite cum sta treaba.... Unu: nu.mi place sa se ratoiasca cineva la mine. Doi: de acum iti schimbi atitudinea fata de mine. Trei: incepand de astazi esti iubita mea si punct.
Spune tragandu.ma putin brutal langa el, facandu.ma sa.l privesc. Pot spune ca sunt putin socata. E primul baiat care imi tine piept in halul asta.

-Stii care e problema, frumosule'! Spun atingandu.i usor obrazul, batjocoritor. Am deja un iubit, asa ca, cu sincere regrete spun pas.

Zic reusind sa scot de la el un mic zambet, putin cam viclean....dupa parerea mea. Isi ridica o mana aranjandu.mi cateva suvite rebele dupa ureche, soptindu.mi ca atunci cand el afirma ceva nu este in zadar. Ma pierd putin la spunele acestuia, incercand sa.mi dau seama ce ar trebui sa fac.

-Iubito, nu vreau sa te sperii dar te sfatuiesc sa fi fata cuminte si sa ne bagam inapoi in pat. E cam devreme pentru o cearca, sunt obosit. Spune cascand usor bagandu.se in pat, facndu.mi semn sa ma alatur lui.

Ma gandesc la tot felul de modalitati...cum pot scapa din chestia asta . In sfarsit ma decid sa ma alatur lui, planificand ca atunci cand acesta adoarme sa plec acasa. Ma ia in brate sarutandu.mi gatul senzual.

-Iubito, sa stii ca m.as supara extrem de tare sa ma trezesc iar tu sa nu fi langa mine. Spune putin superior, facandu.ma sa tresar.

Decid sa dau uitari acest plan si sa.i ascult spusele, gandindu.ma ca voi scapa eu cumva de el maine. Ma strange mai tare la pieptul lui, iar eu adorm imediat.

Relatii Incurcate.! [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum