>.17.< " Sa te.... "

6.4K 156 56
                                    

Marai zgomotos atunci cand razele soarelui imi ating fata. Scuip mici injuraturi printre dinti , dandu.ma lenes jos din pat indreptandu.ma catre baie.
Imi fac toate cele necesare si ies doar in halat, mergand catre valizele ce zaceau intacte langa dulap. Scot tot continutul acestora incepand sa asez din lucruri. Aud un scartait provocat de usa, dar nu ii dau importanta si asez in continuare hainele.

-Sara, noi mergem la plaja'! Vrei sa vi cu noi.'? Ma intreaba Cristian foarte serios.

Ma ridic in picioare pentru al putea privii mai bine, nu de alta dar eram aplecata si nu puteam sa.i raspund " din dulap " . Il privesc pret de cateva secunde dupa care ii raspund.

-Nu. Duceti.va voi.'! Zic zambind din cauza expresiei idioate de pe fata brunetului. Sa inteleg ca i.a picat cu tronc ca sunt intru.un halat foarte scurt.

-Ok. Spune repede si iese.

.................

Ma intind pe canapeaua din sufragerie dand drumul la televizor. Sunt singura de aproximativ 2 ore, de cand au plecat cu totii la plaja. Am fost deranjata doar de niste apeluri de la fete , care inca ma rugau sa vin si eu. Sincer ma bucur ca au plecat toti....ma pot relaxa in liniste.

Ma ridic lenes de pe canapea mergand in bucatarie dupa o gustare ceva. Deschid frigiderul si nu gasesc nimic interesant, defapt nu gasesc aproape nimic. Inchid usa frigiderului brutal, insfacandu.mi cheile ce erau pe masa, mergand la cel mai apropriat supermarket.

In 20 de minute am ajuns. Caut un loc de parcare, pe care il gasesc cu chiu cu vai. Intru lund un carucior pentru alimente.
Am cumparat pana acum doar cateva dulciuri, carne si bauturi. Mai am de luat doar niste legume/fructe.
Eram atat de concentrata pe ce mai trebuia sa cumpar incat m.am ciocnit de cineva.
Iata.ma acum stand in fata unui baiat pe care l.am lovit fara sa vreau. Dar acum ca il privesc mai bine....nu imi pare rau ca am facut asta. Era un baiat inalt foarte bine facut, care dupa parerea mea frecventeaza zilnic sala. Il mai scanez odata din cap pana'n picioare, dandu.ma un pas in spate aranjandu.mi frenetic parul.

-Scuza.ma.! Chiar nu am vrut. Spun zambind usor.

-Stai linistita, blondo.! Raspunde acesta zambitor.

Nu stiu de unde dar mi se pare atat de cunoscut... si apelativul pe care la folosit....este si mai ciudat.
Il ocolesc inca ganditoare relundu.mi traseul, privind inca odata catre acesta.
Termin de cumparat si restul alimentelor , platesc dupa care parasesc supermarketul.

...............

Ajung in fata cabanei si observ cateva masini pe alea principala. Se pare ca plimbaretii au ajuns. Intru in casa...si aproape ca sunt daramata de mirosul puternic de tutun si alcool. Pasesc increzatoare de.a lungul holului ajungand in sufragerie unde raman de.a dreptul surprinsa. In fata mea statea o gasca de baietii 7 la numar, care aproape devastasera toata sufrageria. Peste tot erau insirate cutii de pizza, bere, pungi de cipsuri , chistoace de tigari....O adevarata cocina de porci.
Dar oricum nu asta era problema...problema mea era ca habar nu aveam cine sunt acele persoane. Sunt scoasa din transa atunci cand unul din baieti vorbeste.

-Auzi.ti, fratilor'!? Cine e tipa? Spune acesta, dupa care toti ma privesc derutati.

-Habar nu am.! O fi sunat Gabi vreo curva de.a lui. Raspunde un alt baiat facandu.i pe toti sa rada.

Ridic o spranceana intrebatoare si foarte dezgustata de toata mascarada din fata mea si ma apropii mai multe de acestia.

-Deci...cine mai e si curva asta pana la urma'? Intreaba o tarfa...pe care dabea acum o remarcasem.

Inainte sa.i pot raspunde cu vreo 2 replici acelei carpe de sters pe jos ..sunt intrerupta de cineva care statea in spatele meu.

-Masoara.ti cuvintele Tina'! Asta daca nu vrei sa dormi afara'!

Imi intorc privirea catre persoana care tocmai mi.a luat apararea si nu pot sa nu ma sochez putin atunci cand dau de privirea patrunzatoare a acestuia.
Andreas , statea la doar cativa centrimetri de mine privindu.ma intens din cap pana'n picioare.

-O cunosti'? Intreaba acea Tina foarte revoltata.

-Tina, Tina....odata ce a intrat in aceasta casa.!Evident ca o cunosc. Ea a ajuns aici inaintea noastra. Raspunde acesta venind catre mine, prinzandu.ma de talie.

-Si plus...ca este iubita mea. Spune sarutandu.ma.

-Buna alegerea. Bravo frate'! Spune un baiat de langa Tina .

-Ce aleg eu prost'! Raspunde Andreas plin de sine, tragandu.ma dupa el la etaj.

Ajungem in camera in care statea eu si observ cateva lucruri barbatesti raspandite in aceasta.
Aud usa trantindu.se in urma mea si in secunda doi sunt lipita de ea.

-Imi era dor de tine , blondo.'! Imi sopteste acesta la ureche, dupa care incepe sa ma sarute cu pofta.

Im asez mainile pe pieptul acestuia impingandul, rupand sarutul. Ma prinde de talie lipindu.ma dur de corpul sau facandu.ma sa scot un zgomot inabusit.

-Stai. Spun usor parca soptind.

Eram atat de captivata de dorinta pe care o vedeam in ochii lui incat nu mai eram in stare de nimic.

-Chiar nu te bucuri sa ma vezi. Imi spune aproape de scobitura gatului mei. Nu iti era dor sa te sarut...asa cum doar eu o fac. Continua acesta sarutandu.mi tandru gatul. Sa te ating....unde iti place tie cel mai mult. Spun masandu.mi usor posteriorul facandu.ma sa scot un geamat infundat.

Relatii Incurcate.! [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum