>.5.<

7.2K 160 0
                                    

Cristian pov...

Ma trezesc la foc automat din cauza idiotului de Alex, care nu poate lasa un om sa doarma linistit, asa ca da drumul muzici la maxim.

-Oprste in pula mea porcaria aia.

Spun cat se poate de nervos.

-Ca de nu ce'!?

Ma intreaba prietenul meu incercand sa ma enerveze si mai tare. Uneori ma intreb cu ce am gresit de am meritat un prieten asa ca el.

-Daca iti sparg fata; asa e bine!

-Ai noroc ca trebuie sa plecam, ca de nu.....nu opream eu muzica cu una cu doua.

Spune si eu ma uit ciudat la el.

-Pe bune coaie deja ai uitat ca azi am stabilit ca vom merge la sala de dimineata si nu ca de fiecare data dupamiaza'?!
A da scuze ti.a mancat de tot focoasa aia mintile.

Acum ca a adus vorba de Sara ,mi.am reamintit scenele de ieri .
Nu.mi vine sa cred ca mai aveam putin si o futeam , pula mea trebuia sa vina si Monica aia chiar in momentele alea.

Oftez si ma ridic lenes din pat.

......................................................

In 20 de minute am ajuns la sala din centru unde eu ,Alex , Alin , Seby, Denis si Marius ne antrenam de aproape 1 an.

Sara pov...

Tocmai ce am terminat de vorbit cu patronul salii de fitness si din fericire a acceptat sa ma angajeze antrenoarea si supraveghetoarea salii. Ma bucur enorm ca am obtinut job.ul asta ,chiar aveam mare nevoie de unul, imi este mult mai usor sa lucrez tot in domeniul asta, avand in vedere ca am lucrat 5 ani ca si antrenoare. Si evident ador job.ul asta pentru ca sunt o multime de baieti sexy pe aici.

Dupa spusele sefului ar trebui sa incep munca incepand de luni...dar eu am insistat sa incep chiar de acum.
Ma uit la Monica care observ ca vrea sa faca niste exercitii asa ca ma indrept catre ea.

-Deci...cu ce incepem. Spun uitandu.ma prin sala.

-Pai...ce zici de niste abdomene pentru inceput'?

-Buna idee.

Spun si incep sa fac abdomene impreuna cu prietena mea.
Ma opresc atunci cand cineva se indrepta catre tejgheaua personalului. Asa ca ma ridic si ma indrept si eu catre aceasta.

-Buna. Spun si zambesc copilareste, nici nu stiu de ce am facut asta.

-Hey.. Spune si isi indreapta atentia iar catre tejghea ignorandu.ma complet.
Ooo...nu cred ca a facut asta. Ce idiot.

-Deci..spun dregandu.mi vocea.
Te pot ajuta cu ceva'? Spun si de data asta ma duc dupa tejghea facandul sa.si dea seama ca sunt si eu cineva in sala asta.

-Da ma poti ajuta...spune si incepe sa caute pe cineva sau ceva cu privirea. Caut un antrenor de fitness, am nevoie sa ma ajute cu niste exercitii.

-Ahamm...spun si ma uit neiteresata prin jur.
Vezi tu ...acum eu sunt noua antrenoare si supraveghetoare a acestei sali, deci cu ce exercitii te pot ajuta.'!

-A, ok.'!
Spune si ma scaneaza din cap pana in picioare.
As vrea sa ma ajuti cu niste exercitii pentru abdomen.

-Bne, vino cu mine.
Ii spun satenului si ma indrept catre locul de exercitii clasice ,cu acesta pe urmele mele.

-Deci...iti propun sa incepem cu niste exercitii usoare pentru lucrarea abdomenului asa cum doresti. Hai sa incepem cu niste " Scanduri "...spun si ma uit la saten care are o expresie confuza pe fata.

-Ok, inteleg nu stii ce exercitiu este acesta. O sa iti arat cum se face si in acelasi timp iti voi explica.
Ma intind pe jos in pozitia flotare si incep sa.i explic satenului.
Dupa cum vezi acest exercitiu seamana mult cu o flotare clasica ,doar ca in loc sa te prijini in palme te vei sprijini in coate si antrebrate. Ai inteles? Il intreb dupa ce ma ridic.

-Inteleg..Doar ca stii, as fi vrut un exercitiu mai puternic..daca pot spune asa.

-Uite fara suparare dar lucrez in domeniul asta de 5 ani si credema ca stiu ce exerciti ar trebui sa iti dau si ce nu. Dar in orice caz, acest exercitiu pare banal dar este foarte eficient.

-Ok atunci. Voi merge pe mana ta. Spune si imi face cu ochiul.

Ce om...acum ma ignora...acum imi da atentie si bonus imi face si cu ochiul . Ce ciudat.

-Apropo dupa ce termini cu acest exercitiu poti face si flotarea clasica.
Spun si ma indepartez de acesta, cand un brunet care se saruta cu o roscata imi atrage atentia. Seamana  izbitor de mult cu Alex....
O doamne este......

Relatii Incurcate.! [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum