" se pune in fata benzi si ma priveste furios dar in acelas timp calm..."
-Hey iubire...
Ii spun cat pot de seducator vrand sa.l zapacesc.
Si spre surprinderea mea acesta cade in plasa farmecului meu , dand putin din cap parca vrand sa.si elibereze furia, imi zambeste dulce si imi raspunde de parca nu ar fi vazut nimic din scena de mai devreme.-Hey printesa. Spune si incearca sa.mi plaseze un sarut rapid in timp ce alerg.
Si ce te aduce pe aici'!? Nu ma asteptam sa te intelnesc aici.Imi zice linistit dar sunt sigura ca il deranjeaza prezenta mea aici ca nu se poate da la fiecare fata care ii iese in cale.....dar pana la urma bine ca vorbesc de el ca e intr.o situatie ca asta, dar eu sunt in aceeasi situatie.
-Sunt surprinsa la fel ca si tine nu ma asteptam sa te intalnesc chiar in sala asta , dar recunosc ma bucur ca esti aici cu mine. Spun oprind banda dandu.i un sarut cat de dulce am putut. Nu de alta dar trebuie sa il fac cumva sa ma creada.
A da am uitat sa.ti spun iubirea mea de azi aici lucrez.Zic si pe fata lui apare o incruntatura. Se vede de la o posta ca il deranjeaza , dar ce sa mai zic asta e..... el sa pricopsit cu mine. Imi spun si zambesc la ideea asta.
-Scuze iubire dar trebuie sa ajut niste baieti cu niste exercitii particulare.
Spun dand sa plec dar ma prinde de incheietura intorcandu.ma cu fata catre el.-Particulare'? Spune arcuindusi o spranceana.
-Da. Se numesc particulare pentru ca nu sunt in aceasta incapere si sunt un etaj mai sus unde este inchis . Au acces doar anumite persoane, dar stai linistit e totul ok.
Spun si ii zambesc. Se vede ca nu ma crede... dar e problema lui.
Ii dau un ultim sarut si plec la etaj. Adevarul e ca nu ma chemat nimeni dar nu prea am pofta de el acum...........
Toata ziua mi.am petrecut.o in sala particulara facand schimb cu Amanda, ea fiind antrenoarea salii particulara.
Conduc pe strazile pline ale minunatului N.Y. catre facultate.
In 30 de minute am ajuns la facultate. Parasesc frumoasa mea bijuterie si ma indrept catre camera. Ma aflu acum pe holul principal si ma mir cat de liniste poate sa fie, nu e absolut nimeni pe aici. Imi continui drumul cand o cearca imi atrage atentia.Cristian pov...
-Ma poti scutii de gelozii fara sens. Spun calm. Ce dracu nu intelegi '?! O fut si dupa poti sa te speli cu ea pe cap. Ii spun blondului si ma asez in pat.
-Parca tu nu erai un baiat atat de rau.'! spune batjocoritor punandu.si mainile la gura prefacunduse surprins.
-Uite stii ceva .... termina in pula mea cu subiectul asta, daca vrei sa o futi tu primul sa fi mai cocos dai drumul.
-Coaie, nu prea cred ca Sara ar merita asta. E o fata buna din toate punctele de vedere.
Imi dau seama ca Alex se refera aici si la formele ei , dupa fata tampa pe care o afiseaza.-Stii care e faza Alex...spun ridicandu.ma in sezut.La inceput asa am crezut si eu , dar azi mi.am schimbat parerea.
-Te referi la faza de la sala!?
Imi spune iar mie cred ca.mi explodeaza o vena de nervi.-Normal ca la asta ma refer. In pula mea se saruta cu unu fara pic de jena. Ce dracu parca eu sunt gagicasu, cum pula mea sa fie asa usuratica.
Sara pov...
Ascult cu atentie fiecare cuvant rostit de Cristian si incep sa ma enervez, dar ma calmez destul de repede atunci cand imi vine o geniala idee. Ma voi razbuna pe idiotul asta.! Imi spun si zambesc.
CITEȘTI
Relatii Incurcate.! [+18]
Roman d'amourO sa va fac mai pe scurt un rezumat al aceste carti... In cartea aceasta este vorba despre 2 fete ,Monica si Sara care se muta din orasul lor natal in marele New York pentru a urma o facultate care le poate rezerva un viitor mai bun. In aceasta p...