>.16.< " Vacanta "

4.2K 121 9
                                    

Dupa doua saptamani

..............

-Sara'! Ma striga Mada din sufragerie.

-Da. Raspund asezandu.ma pe canapea, langa aceasta.

-Ma gandeam...ce spui de o vacanta.'!? Intreaba , zambindu.mi inocent.

Wow...Chiar nu am mai mers intr.o vacanta de 2 ani, ar fi un mement potrivit. Plus ca am nevoie de putina relaxare.

-Sigur'! O vacanta suna chiar bine. Spun facand.o pe prietena mea sa zambeasca tamp. Ma intreb oare ce a patit. Am spus eu ceva gresit'!?

-De ce zambesti'? Intreb cu o oarecare teama.

-Pai...ma gandeam ca ar trebui sa.i luam si pe baieti cu noi.

Zice aceasta , iar mie imi vine sa ma plesnesc. Frate... vreau sa ma relaxez...nu sa inebunesc. E o mica-mare diferenta.

-Nu cred, ca este o idee buna.Spun si acesteia ii piere zambetul , bosumflandu.se instantaneu.

-Ooo...haide Sara'! Chiar vreau sa ma distrez....si oricine stie ca fara o bunaciune nu exista distractie. Se milogeste aceasta.

-Ce ma fac eu cu tine...'!? Oftez invinsa.

-Omg.'! Tipa in urechea mea. Mersi! Mersi! Mersi! Esti cea mai buna. Spune tipand si sarind in sus de fericire.

-O Doamne..trebuie sa.i sun pe baieti, sa ne facem bagajele, cumparaturile....Si mai trebuie sa vorbesc si cu Cristian sa mergem la cabana parintilor lui.'! Dar daca nu va accepta!? Ce ne facem?! Bolboroseste ca o nebuna prin sufragerie.

-Mai usor. O sa ridici tot praful. Spun razand. Si stai linistita nu cred ca, Cristian nu ar accepta asa ceva. Afirm de data asta cu seriozitate.

-Dar daca il suni tu.'?

-Esti nebuna'! Sar ca arsa din canapea , ajungand langa ea . Cum poti sa.mi ceri asa ceva? Stii doar ca nu sunt intr.o relatie prea buna cu el.....Mai ales acum, dupa ce l.am parasit fara nici.o explicatie'!

-Ai dreptate.'! Constata aceasta mergand catre iesire. Oricum stai linistita voi rezolva eu totul. Sa ai bagajele facute. Spune si iese, lasandu.ma singura.

...................

Dupa cate am inteles de la Madalina aceasta cabana este la 5 ore distanta de noi....asa ca fiind evidenta treaba , nu este undeva la munte. Am decis sa.mi fac bagajele, care sunt decat 3 trolare . Doua mari iar unul mic. In cele mari mi.am pus cateva tricouri, blugi, fustite si evident rochite. Nu am reusit sa iau prea multe rochite ....dar ma voi descurca. Am decis sa.mi iau si 3 costume de baie in caz de ceva. Mi.am mai luat si restul lucrurilor necesare , asteptand doar un mesaj de la Mada....care anunta plecarea . In timpul ramas mi.am zis ca ar fi bine sa mananc si eu ceva pe ziua de azi. Asa ca iata.ma in bucatarie preparand o salata. Ma asez la masa degustand salata, care este mirifica. Imi iau telefonul verificand daca am vrun mesaj ...dar nimic. Il asez inapoi pe masa, incepand sa ma gandesc la tot felul de lucruri. Nu stiu de ce dar... Cristisn imi tot invadeaza mintea. Dar problema este ca nu e singurul care face asta. Dupa toate cele intamplate cu Andreas , cu mana pe inima pot spune ca sunt cu capul in nori. Nu mai stiu cine sunt.'! Chiar m.a dat peste cap....adica mi.am tras.o pana si cu Mark . Si evident ca din acea seara cu satenul...au mai fost si altii la rand. Ok...e adevarat dupa ce mi.am facut " Robert " , obisnuiam sa fac asta. Dar nu fara control! Acum pur si simplu vad un tip...ma baga in seama , dupa ma trezesc in pat cu el. Asta nu sunt eu'! Si da asta e motivul pentru care am vrut sa nu vina si baieti cu noi in vacanta, nu mai vreau sa fac vreo tampenie. Dar se pare ca " norocul " iar nu este de partea mea.
Oftez zgomotos , ridicandu.ma , ducand farfuria in ghiuveta. Aud un zgomot vag ...si imi dau seama ca este un mesaj. Il ridic si observ un mesaj de la Cristian.

Mesaj'!
Cristian: Sunt in fata usii.!

Ma stramb caraghios, mergand catre usa. O deschid si dau de brunet, care ma priveste din cap pana.n picioare.

-Buna'! Pot sa intru'? Ma intreaba, razand de expresia mea destul de surprinsa.

Nu spun nimic. Doar ma dau facandu.i loc sa intre. Intra relaxat aseazandu.se comod pe patul meu.

-Gata bagajele? Ma intreaba iar eu dau din cap afirmativ, scotand un mic chicot din partea acestuia.

-Ti.a mancat pisica limba.? Ma intreaba de data asta zambind in toata regula.

Looollll....ce intrebare. Normal ca nu stiu ce sa mai spun. Adica acum 2 saptamani ne.am despartit si evident nu am mai vorbit....si acum ma trezesc cu el la usa. Si bonus foarte degajat. Ori s.a lovit la cap, ori e somnambul.'!

-Ok, vad ca esti in transa. Spune prinzandu.mi bagajele in maini , mergand catre usa. Te astept la masina. Acestea au fost ultimele cuvinte inainte sa iasa pe usa lasandu.ma singura.

Imi iau telefonul, aruncandul repede in geata mea neagra si ies in graba dupa acesta. Ajung in dreptul masinii sale si il vad bagand bagajele in porbagaj. Imi face semna sa urc si asta fac. Dupa 5 secunde imi urmeaza exemplul urcandu.se si el in masina. Il privesc cum porneste masina, iesind din curtea facultatii.

-Inainte sa ne alaturam celorlalti trebuie sa mergem pana la fratele meu. Spune privind in continuare drumul.

In 10 minute ajungem in fata unei case foarte cunoscute mie. Nu stiu de unde ...dar cunosc aceasta casa. Am coborat impreuna cu Cristian indreptandu.ne catre casa. Am avut un sentiment ciudat ,atunci cand am intrat in casa si mi.am dat seama unde ma aflam de fapt. Am vrut sa.i spun brunetului ca mai bine ar fi sa il astept in masina , dar nu am mai apucat pentru ca am fost intrerupta de o voce groasa.

-Tarziu , fratioare'! Spune Andreas privindu.si cand fratele cand pe mine. Vad ca ai o noua iubita. Afirma serios, facandu.ma sa ma cutremur.

Chiar trebuia sa fie frati.
Nu stiu de ce ...dar imi este putin teama de el . Sper ca nu are de gand sa.i spune ceva brunetului.

-Mai bine spus fosta iubita'! Oricum nu asta conteaza. Am venit sa.mi dai cheile de la cabana tatei. Spune Cristian mergand langa Andreas.

-Sigur....prinde'! Spune aruncandui un set de chei brunetului, pe care le prinde imediat.

Ma indrept impreuna cu Cristian catre iesire dar am fost intrerupti de catre vocea lu Andreas.

-Cred ca voi trece si eu pe acolo cu cativa prieteni. Sa nu ocupati toate camerele. Spune zambindu.mi pervers.

Relatii Incurcate.! [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum