>.8.< " Plaja "

5.9K 155 3
                                    

-Monica..'! O strig pe prietena mea atunci cand ma trezesc.

-Moniiccaaa.'!!!
Strig mai tare facand.o pe prietena mea sa iasa val vartej din baie.

-Ce'!? Ce vrei Sara.'!? De ce strigi ca o descreierata.."!?

O analizez din cap pana in picioare si imi dau seama ca atunci cand am strigat.o eu isi facea baie....deoarece era infasurata doar intr.un prosop.

-Pai...spun ridicandu.ma in sezut si cascand.

-Vroiam sa te intreb daca vi cu mine la plaja. Sunt libera azi.

-Pe bune."! De asta ma strigai ca o nebuna.'? Era sa.mi rup si gatu in baie grabindu.ma sa ies mai repede sa vad ce ai patit. Si da o sa vin. Spune intorcanduse in baie.

-Ce nebuna. ! O aud zicand mai mult pentru ea.

-Te.am auzit.'! Strig la ea, ca sa ma poata auzi .

Ma dau lenesa jos din pat si imi tarasc picioarele pana in bucatarie pentru a fuma. Nu sunt o persoana dependenta de tigari...dar recunosc fumez atunci cand sunt stresata, ganditoare sau trista. Iar acum sunt ganditoare din cauza lui Cristian...ma tot gandesc cum sa ma razbun mai bine pe el.

-Deci..zice prietena mea stand in pragul usii.

-Care dintre cele 3 stari ale tale te face sa fumezi de data asta.

-Ehh...cea ganditoare. Stii c.
a am nevoie sa fumez ca sa gandesc mai limpede. Spun privind.o cum mananca un mar.

-Hmda'..! spune cu gura plina.

Dupa 30 de minute in care am probat cateva costume de baie am ales unul negru (2 piese), iar Monica a ales unul roz.
Mi.am prins parul intr.o coada si am insfacat cheile care erau pe masuta indreptandu.ma catre usa. In 10 minute am ajuns la plaja, care nu era atat de plina cum ma asteptat , dar e mult mai bine asa.
Am inceput sa fac diferite activitati cu Monica,cum ar fi surf , volei, concurs de inot si altele.

-Mo....spun epuizata. Hai sa ne bronzam putin.

-Ok, suna bine putina relaxare.

Mi.am pus ochelarii de soare , intinzandu.ma pe sezlong relaxandu.mi fiecare muschi.
Eram pe jumatate adormita cand o minge de volei ma loveste tare peste fund , facandu.ma sa injur.

-Ce mama naibi...
Zic incercand sa gasesc un posibil vinovat pentru durerea mea, cand observ un baiat blond care se indreapta alergand usor catre mine.

-Hey , scuze pentru asta... spune incercand sa inlature nisipul care acum era putin lipit de fesa mea dreapta din cauza loviturei cu mingea.

-Nu.i nimic.'! spun ridicandu.ma stergand mai bine nisipul enervant , care nu vroia sa se scuture nici in ruptul capului.

-Sincer chiar imi pare rau, eu sunt Andy.

-Sara...spun si ii strang mana usor.

-Ce zici ma lasi sa.mi repar greseala'?

-Uite chiar nu e nevoie, cu o baie in mare voi scapa de nisipul enervat si totul va fi ok.
-Ok, atunci ce zici daca te insotesc'!?

-Sigur.
Spun intrand in apa cu Andy pe urmele mele.
Am ajuns la apa destul de adanca si decid sa ma opresc.

-O nuu... strig destul de tare facandu.l pe blod sa vina mai aproape de mine.

-Hey, Sara'! Esti bine'? ma intreaba ingrijorat prinzandu.ma de talie vazand ca ma duc putin mai la fund.

-Da... cred ca sunt bine, era doar un carcel.
Spun privindu.l parca hipnotizata de ochii lui albastri.

-Ma bucur. Spune lipindu.si corpul de mine, privindu.mi buzele insistent.

Imi pun mainile dupa gatul lui si il sarut. Acesta imi raspunde la sarut imediat incepand sa imi examineze fiecare coltisor al gurii. Intrerup sarutul din cauza lipsei de oxigen si il privesc cateva secunde, nu am avut mult timp la dispozitie pentru ca acesta isi pune mainile pe fundul meu ridicandu.ma usor facandu.ma sa imi pun piciarele pe o parte si alta a corpului sau , sarutandu.ma iar , dar de data asta cu mai multa pofta. Ii simt membrul intarit pe feminitatea mea si opresc sarutul deslipindu.ma de acesta.

-Scuze dar trebuie sa plec.
Spun inotand spre mal.

-Stai.'! Il aud pe Andy cum ma striga si ma opresc chicotind.
Ce e drept nu e pacat si eu sunt excitata doar ca ador sa ma joc cu el , de fapt ador sa ma joc cu orice baiat care imi sta om cale.

-Da..

-Cum fac sa mai dau de tine.

Spune privindu.ma cu dorinta, iar eu zambesc draceste.

-Pai... ma poti gasi la facultatea Evelyn.
Spun si ii trimit un pupic imaginar
.

Relatii Incurcate.! [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum