Multide Bukre var;
Yüzüme dokundurulan şeyle mızmızlanarak uyandım. Karşımda Ayaz'ı (küçük kardeşim olur kendisi) görmeyi beklemiyordum durmuş pic smile yapıyordu. Lanet şu saatte uyanmaktan bıktım YETHER okulu kim yaptıysa bu saatte Mezarında dansöz oynatsınlar. Bu nasıl beddua diyen iç sesime hak verdim. Neyse çeksin cezasını. Bana bos gözlerle bakan Ayaz'a ne ayak bakışlarımı attım. Anlamış olcak ki odamda çıktı.
Kalkıp hello kityli pijamalarımı çıkardım siyah okul eteğimle beyaz gömlegimi giydim. Dişlerimi fırçalayıp saçlarıma ellerimle şekil verdim açık bıraktım. Telefonumu alıp çıktım. Pjamalarımı katlamadım inşallah annem görmez.
Merdivenlerden hızla aşağı indim. Annemin bağırış sesiyle durdum. Euzubillahiminisseydanirracim bismillahirrahmanirrahim eyvah şimdi yandım. "Anne seni çok seviyorum" "Sus kız yağ yakma bana" "Anneggg yaa" "Domon posterlerini yırttım" ney çarpılcak simdi "Ne diyon sen anne" "terligini alıp cope attım" nihahaha yaşasın kötülük."Ne yaptın sen O kutsal bir terlik" simdiden pisman oldum valla "Domonda kutsal" uff onları biriktirene kadar anam ağlamıstı ama yaa. Annem aşağı inmeden kaçsam iyi olcak. Beyaz converslerimi giydim. Okul çantamı sırtlayıp ilerledim.
Buseyle gitceğim için onların apartmana doğru ilerledim. Mehmet Aksoy yazan zile bastım. Mal Busenin sesi geldi. "Zimo" "Ne diyon karşim zimo ne" "kimo demek kanka arada sende kullan cool oluyo""Daha çok özürlü oluyo be kardeşim ne coolu" "Uff neyse sen niye geldin" "Evlatlık çocuk sen bir kapıyı ac götüm donuyo dışarda""He tamam kanka dur" kapıyı açtı sonunda embesil yaa. Merdivenlerden çıktım. Kapıda bir takım ayıcık pijamalı Buse görmeyi beklemiyodum. "Kızım sen ne diye hazırlanmıyon okula geç kaldık zaten" dedim sinirle "Kanka ne okulu pazar bugün" aman tanrım didim vaoov "ciddi misin kızım sen" " He valla kanka pazar bugün git yat evinde" boşu boşuna mı kalktım annem neden demediki bana pazar bugün diye " Mal şaka yapıyorum bekle hazırlanıp geliyom" allahım kalbime iniyodu pazar pazar bu saate kalkmış buselere gelmis olsaydım pazar gününe ayıp olurdu.
Buse okul eteğinin üstüne siyah bir kazak giymiş. Okul eteği benimkinden uzundu. Okul eteği demişken inşallah Furkan (sevgilim <3) uzatmaz. Zaten hergün etek kavgası ediyoruz tabikide ben kazanıyorum. Kızların teorisi olan masum bakışlarımı kullanıyorum kıs kıs kıs kıs. Busede ayakkabılarını giymis bide merdivenlerden iniyo namussuz ben seni iki saat bekliyom senin yaptığına bak kardeşlik kurallarına aykırı. Hemen arkasından koştum ona yetiştim. Cebimden karışmış kulaklıklarımı çıkardım 305 saat onu ayırmakla uğraştıktan sonra çözülmesinin zaferiyle sırıttım. Diğer ucunu Buseye verdim. Asi ve mavi şarkısı çalıyor Busede bende çok seviyoruz bu şarkıyı. Sessizce mırıldanarak okula ilerledik hava soğuk olduğu için çantamdan beremi çıkartıp kafama taktım. Yok ayağına takcaktın iç sesimi susturdum. Bazen çok sinir bozucu oluyor.
Karşıdan karşıya geçerken yanımızdan audi r8 bir araba hızla geçip üstümüzü çamur yaptı. Şuan audi r8 beni çamurladı diye sevinebilirdim ama annem bu çamurları görünce hiç bu düşünceyi düşüncegini sanmıyorum. "Ya önüne baksana Allah'ın hödüğü" araba durdu geri geri gelmeye başladı. Özür dileyecek heralde. Arabadan metor bir o kadar sinirli biri çıktı. Özür dilicek diyen düşünceme zilyonuncu kez küfür ettim. "Sen atladın arabamın önüne buldun audi r8 sahibi zengindir alırım parayı düsüncesiyle atladın dimi hain ben yemem böyle şeyleri" delircem simdi "Ne diyon be sen zenginmişmiş" diye cırladım hemen kulaklarını kapadı "Ne ses var mübarek" dedi imalı imalı bakışlar atan egoist gay tipsiz mahluk. İçimden töbe çektim çarpılcaktım çocuk çok yakısıklı. Elini ceketinin cebine sokup 200luk çıkarttı gözlerimin büyüdüğüne eminim. "Sen beni ne sandın zengin züppe senin parana mı muhtacım ben" elindeki parayı yırtıp üstümdeki çamura sürüp arabasına temas ettirip yoluma devam ettim. "İstediğin 200lügü yırt o benim sakız param ama arabam mahoya yapmıcaktın" sinirle geldiğini adım seslerinden anlıyordum. Açıkçası biraz ürkmüştüm. Kolumdan tutup kendine çekti ve elindeki çamuru yüzüme sürdü. En tiz çığlıklarımdan birini bastım. Buseyi elinde çamurla görünce sırıttım. Gelip saçlarına bulaştırdı çamuru. Kötü kız kahkahası attım.Erkekliğine tekme atıp üstüne yüzümdeki çamurları sildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENETİK PİSLİK
Teen FictionHerşey bir tesadüfle başlasada ilerleyen zamanlarda ki karşılaşmaların hiçte tesadüf olacağı yok Birlikte geçireceği uzun zamanlar onları birbirine daha da bağlıcak ve birbirleri için herşeyden vazgeçiceklerden karanlıktan bile