Müzik çalı§ması

210 19 4
                                    

Multide Bukre var.

Servisten inip bizim kızların yanına gittim. "Lan mal senin Kağanla ne işin var" "Kağan kim" "Omzunda uyuduğun çocuk" ismi kağanmış demekki "Tanımıyorum ismini sordum ama söylemedi" "Sakın ona bulaşma Bukre çok kötü yapar" "Buğlem açıkça söyle" "Ya bak batunun karşısına çıkan tek kişi o hiç tekin biri değil" "Bizim okulda mı daha önce hiç görmedim" "Evet ama bir anda kayboldi bugün gelceği tutmuş neyse sen yinede bulaşma" "Iyide okul kağanın değilmiydi niye attırmıyo onu" "Orasını bizde bilmiyoruz sen benim uyarılarımı dikkate al" buğleme saol manasında öpücük attım.

Tüm okul yeni yatılı okulun önüne gelince eski müdür başımıza geçti ve konuşmaya başladı. "Evet odalarınızı okuyorum dikkatli dinleyin bir daha tekrarlamıcam ayrıca her biriniz farklı kolejden biriyle kalacaksınız. İsimlerini okuduğum geçsin şu tarafa" diyip bulunduğumuz ortama en yakın binayı işaret etti. "Aras kolejinden Esma Ulus kolejinden Feride, Aras kolejinden Enes Ulus kolejinden Demir, Aras kolejinden Deniz Ulus kolejinden Buse, Aras kolejinden Onur Ulus kolejinden Melis, Aras kolejinden Burak Ulus kolejinden Buğlem, Aras kolejinden Didem Ulus kolejinden Sinem, Aras kolejinden Yeliz Ulus kolejinden Merve, Aras kolejinden Serkan Ulus kolejinden Batu, son olarak Aras kolejinden Furkan Ulus kolejinden Bukre" ne nasıl süpriz dedigi bu muydu. "Hocam olmadı ama böyle" "Niye kızım sevgilin" "Hocam ne sevgilisi ya biz ayrıldık" "Ben furkana sordum oyle demedi" "Yalan söylemiştir hocam lütfen değiştirin." "Bu seferlik idare et tüm program ayarlandı çok geç" diyip yanımdan ayrıldı. ufff ya ben nasıl kalıcam o malla.

Kızların yanına gittim. Somurtan suratımdan belli oluyodu zaten ne olduğu. Yapıcak bir şeyin olmadığını anlayınca kapıdan oda numarama baktım. 138. Oda yuh be. Kim bilir kaçıncı kattadır.

Batudan;

Telefonum gelen mesaj sesiyle telefonumu aldım. Gizli bir numaradan bir mesaj. Uf yine hangi hay- ney nasıl. Gördüğüm şey resmen Bukre kafasını kağanın omzuna koymuş uyuyor. Pezeveng kim bilir ne yaptı. Sinirle oturduğum yerden kalkıp bizimkilerin yanına gittim.

"Lan kağan gelmiş" dedi Tuna sabki bilmiyom "Bukreyle ikisinin fotoğrafını gördüm." Diyip telefonu önlerine fırlattım. "Abi git bi sor Bukreye" "Oda numarası kaç" "138 bide erkekle kalıyo abi haberin olsun" ellerimi iyice sıktım. "Vay orosbu müdür." Bizimkilerin yanından uzaklaşıp adımlarımı Bukrenin odasına doğru hızlandırdım.

Bukreden;

Kapıyı kırarcasına çalan o malı görmek için kapıyı açtım. "Ne var be ne çalıyon" karşımda batuyu görmemle donakaldım. "Bu fotoğraf ne" "Ay şu fotoğraflarda bi bitmedi" "Bu ne" diye tıslayınca korkmadım desem yalan olur ama madem bana emir veriyo ben de karşılık veririm. "Sanane" dedim fotoğrafa bile bakamdan "Fotoğrafa bile bakmadın" fotoğrafa bakınca o gizemli çocukla daha dogrusu Kağan la benim fotoğrafımı gördüm. Şaşırmadım desem yalan olur. Ama biliyomuş gibi yapıcam. "Ee nolmuş ben çektirdim" gözlerinde ki öfkeyi görünce anında pişman oldum ama geçti artık. "Ne demek ben çektirdim" "Ya sanane ya sana niye hesap veriyorum niye bana bunları soruyosun amacın ne en son geceki başarın diyodun bir orosbuyla görünmek istemezsin gitsen iyi olur" diyip kapıyı suratına kapatıp yere doğru süzüldüm gözyaşlarımda benden habersiz akmaya başladı. niye saçma biri için Ağlıyorum ki. Bence ben bana yapılan muameleye Ağlıyorum bir anda hayatımın bu kadar değişmesine.
Gözyaşlarımı silip kalktım. Valizimi yerleştirdim. Furkanla denk gelmemek için elimden geleni yapıp hızlıca odadan çıktım. Merdivenlerden inerken kağanı gördüm her ne kadar yanına gitmek istesemde sinirli gözüküyodu o yüzden gitmek istemedim. Bu çocuğu gün gittikçe merak ediyorum. Aman banane okula geldiği yok zaten nerde görcem.

Bahçeye çıkıp bizim kızları aradım. Yabancı bir yerde olduğum için tam olarak kestiremiyordum nerde olduklarını.

Bir topluluk görünce oraya doğru ilerledim. Kim bilir yine noluyo. Ilerleidiçe sesler artmaya başladı ama kavga sesleri değildi sanki. Adımlarımı hızlandırdım ne yani meraklı bir kızım 😏.

Topluluğun içine girince tüm gözler bana döndü. Ortaya bakınca Batuyla Kağan ellerimde gitar bana bakıyorlar. "Noluyo lan" dedim şaşkınca etrafa bakarak. Tanımadığım bir çocuk "Müzik yarışması sen ve sinem bir partner seçip yarışıcaksınız" çok biliyon sen demek istesemde içimde ki odunun ağzına çorap tıktım. "Yarışcamı kim söyledi" "BİZ" diyen topluluğa döndüm aha bizim mallar valla bizim mallar "Lan ne yaptınız siz" "Katılacağını söyledik" "Hadi ya hiç tahmin edememiştim" "Madem ettin ne diye soruyon mal" diyen salak kankm melise mal mısın yavrum bakışlarımdan attım. "Neyse katılıyım bari" "Tamam seçim hakkını sana bıraktık sinem olmadıği için ilk sen seçiyosun" iyimiş acaba kimi seçsem Batuyu seçmem bu saatten sonra hem Kağanı seçersem onunla alakalı merakıimda gider belki "Kağanı seçmek istiyorum" diyince Batu baya bir şaşırdı. Bizimkilerde acayip garip bakışlar atıyolar acaba şuan maymun gibi gözüktüklerinin farkındalar mı? "Kızım emin misin" "Evet niye olmayayım" Kağana baktığımda şaşırmamış gibi bana bakıyodu. La insan bir şaşırır bu kız niye beni seçti ay bi garip bu jojuk.

Sinem hanımda gelince dördümüzü müzik odalarına götürdüler evet odalarına çünkü ayrı yerlerde çalışcakmışız bak bak. Aman işime gelir o pisligi görmem.

Odaya girdığimizde etrafa bakındım. "Etrafa bakmayı bırakıp gelcekmisin" "Ee tabi" diyip usulca yanına gittim. "Sesin güzel mi ki senin" dedim merakıma yenik düşüp. "Meraklı kız" diyip dudağını kıvırdı. Gitarı boynuna takıp Yoruldum hayatı çalmaya başladı ama bu en sevdiğim şarkı. Şarkı başlayınca söylemeye başladım oda bana eşlik etti. Sesi acayip güzeldi Batuya kafa tutabilecek kadar aslında. Acaba niye araları kötü. hem şarkı söyleyip hem bunları düşünmek çok büyük mağrifet. Kendimi iyice şarkıya verdim.

Şarkı bitince Kağan gitarı boynundan çıkarıp yanına koydu. "Bu kadar yeter zaten seslerimiz uyumlu." Haklıydı cidden seslerimiz uyumlu. "Ee şimdi nabıcaz" dedim sıkıldığımı belli etmek istercesine "Ben resim çizicem sende karşımda sessizce oturucaksın" dedi soğuk bir tonda "Bu kDar soğuk ve ürkütücü biri olmak zorunda mısım" "Öyle sanırım" dedi kibirli bir sesle. Daha fazla uzatmadan karşısına geçip onu izlemeye başladım o ise resim çizmeye. Kusursuz yüzü vardı. Batuyla kapışacak derecede yakışıklıydı. Burnu ve dudakları Batununkine benziyo. Ben niye Batuyla kıyaslıyorum ki. Allah allah ya. Neyse benden uzun ve kaslı bir şey. Çokda cool. Ben bunları düşünürken o bi kez olup bana bakmamıştı. Ne çizıyo diye acayip merak etsemde gidip bakmadım. Kızar diye AZICIK korkmuş olabilirim.

Resminin bittiğini belli edercesine kalemi yerine koydu ve ilk kez bana baktı. Biraz farklı bakıyodu ama neyse. Resmini kenara koyup odadan çıktı. Bende merakla gidip resme baktım. Oha bu beni mi çizdi hemde bana hiç bakamdan. Ya ama acayip güzel çizmiş. Arkasını çevirince köşesindeki yazıya gözüm ilişti.

Neden ürkütücü ve soğuk olduğumu anladın mı ?

Nasıl yani uff bu kadar gizemli konuşmak zorunda mı sanki. Resmi elime alıp Ayaklarımı yere vura vura odadan çıkıp kendi odama gittim.

------------------------------------------------------

Uzun bor bölüm oldu
Beğenmeniz dileğiyle

Kağan hakkında ki düşüncelerinizi ve diğer bölümle alakalı tahminlerinizi
Yazarsanız sevinirim.. =D

GENETİK PİSLİK   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin