ÇAKMA SEVGİLİM

278 22 1
                                    

Yatağımda iyice gerildim. Nasıl olsa bugün tatil. Istedigim gibi yatabilirim. Dün olanlar aklıma gelince gülümsedim. Beni alıp götürdükten sonra bir müttet sevgili numarası yapmamız gerektiğini söyledi bende Furkana sinirli olduğum için kabul ettim. Onun dediklerini yapıcakmışım ve gerçekten sevgili gibi gözükmemiz için elimi tutarsa şaşırmamalıymışım.

Yan tarafıma döndüm. Yorganı kafama kadar çektim. Kapım açıldi ama umursamadım. Yan tarafıma bir ağırlık çökmesiyle burnuma vanilya kokusunun dolması bir oldu.

Arkamı döndüğümde bir adet Kalas gördüm. "Senin ne işin var burda" yataktan itekledim. Tabi kıpırdamadı öküz.

Ben kalktım ya gitsene odamdan diyemiyorum. Niye diyemiyorum. Derim ve dicem. "Lan gitsene" çok mu kaba oldu "Hoyt delikanlı noluyo" dediği şeye kahkaha attım. "Niye geldim ve eve nasıl girdin" "Babamla geldik ve baban yolladı" cümleye gel."Seni bekliyorlarr" bide beni bekliyorlar ohh paşa zadeler. "Tamam sen çıkta ben giyiniyim" sırıtti ve sirince "Bende kalsam" pis sapık "Siktir git" elime terliği alıp salladım. Ayağını kıçına vura vura kaçtı.

Mavi bahçivan sortumu altina beyaz gömleğimi giydim. Saçımı açık bıraktım elimle biraz  şekil verdim. Yine çok tatlıyım. Telefonumu şortumun cebine koyup aşağı indim.

Mutfağa geçip annem ve tanımadığım kadına Günaydın deyip sandalyelerin birine oturdum. "Sen Bukre olmalısın" dedi sevecen gülümsemesiyle. "Evet ama ben sizi tanımıyorum sanırım" "Ben Batunun annesiyim adım Zehra" "Memnun oldum Zehra hanım" "Teyze de lütfen" ahh klasik tanışma faslı.

Kahvaltı hazırlamaya anneme yardım ettim. Masayı kurduktan sonra salona gidip babamları çağırdım. "Baba kahvaltı hazır" babam eliyle gel işareti yapınca yanına gittim. Demek istediğini anladığım için Batunun babası olduğunu tahmin ettiğim kisiye dönüp "Ben Bukre" "Bende Arslan" "Batunun babası olmalısınız" evet anlamında kafasını salladı.

Kahvaltıya geçirmek için kapının başında durdum ve elimle içeriyi işaret ettim. Arslan amca ve babam geçti Batu geçerken yaklaşıp suratıma üfledi ve yumşak sesiyle bastırarak SEVGİLİM dedi. Kocaman olan gözlerime hakim olamadım. O ise sırıtarak yoluna devam etti. Arkasında bir adet beni bıraktığının farkında mı acaba.

Kahvaltıya oturup yemeğimi yemeye başladım. Annemlerin konustuğu konu zerre umrumda değildi. Konuştukları konu ben ve batu. NE ? BEN VE BATU mu . Pardon ya konu umrumdaymiş. "Anne " uyarır bir şekilde söylediğim için anlamış olmalı. "Ne kızım ya hep evde kalcan değil ya sende de hayır yok işi ben aldım sen rahat ol " rahat ol diyo ya piskopat mıdır nedir. Anneme senle goruscez bakışlarımı yolladım. Annem de sence seni takıyom mu bakışlarını attı. Kadın haklı beyler kalkın dedim ve ayağa kalktim. Tabi herseyi kalkınca fakr ettim. Nabıyom lan ben ayakta. Herkes gülmeye başlayınca hemen ordan kaçtım. Odama adımladım. (Sen karışlayada bilirsin) Sen son günlerde çok mu zekisin ne ( ee öyleyim) sus götü kalkık şey.

Kendimi yatağıma attım. Kapı açıldı annem olduğunu tahmin ettigim için sesimi çıkarmadım. Yataģıma oturdu. Annemin komusmasına izin vermeden ben konuştum."Anne bak yakışıklı çocuk hatta tas kaslı felan ama biz anlasamıyoz ki onla " "Dmek kaslı ve yakışıklıyım" duyduğum sese şok olarak döndüm. "Yaa ben seni annem sandım" kahkaha attı resmen ya ölcektim az daha. "Orasını anladım da bu yakışıklı dediğin gerçegini degiştirmiyo" göz kırpıp odamdan çıktı.

Olayın şokunu atlatıp dışarı çıkmak için Buseyi aradım. Acmayınca kendim çıkmayı düşündüm evet ben düşündüm. Merdivenlerden aşağı doğru indim. Zehra teyzeyle anneme el sallayıp çıkacaktım ki babam seslendi. "Kızım nereye" "Dışarı baba" "Bekle Batuda gelsin senle" "Batu istemez baba" batuya baktım "Yoo gayette isterim" babam sırıtıp bana döndü. "He bak istiyomuş iste hadi" bişey demeyip kapıya ilerledim. Ayakkabılarımı giyip Batuyu bekledim dicektim ki batu benden once davranıp çıkmış bile. Heyt be çocuğum ne ara.

Yanıma gelip beraber yürümeye başladık. Ikimizde konuşmuyoduk. Sessizlik oldu diyr düşünürken " Dünden sonra Furkan geldi mi yanına" dedi çakma sevgilim. " Yok ya sanki aramaya yüzu var gerçi onun iki tane yüzü var ama ikiside yok sanki " güldü ama içten di sanki bu gülüşü. " Haklısın" ehhee her zaman demek istesemde demedim.

Şuan çocuğun tekini dövmekteyim. Batu bemi tutmaya çalışıyo ama onada vuruyorum. Tabi ne kadar işe yarıyorsa. En son kolumdan çekip yanına çekti. "Nabıyo kızım durduk yere " "Ben böyleyim nabarsın" bilmişce baktı. "Diger kızlar böyle degil" "kaşara alışmış erkeğe köy peyniri ağır gelir koçum" arkamı dönüp onu umursamaz bi şekilde ondan uzaklaştım. Arkamdan geldiğini hissediyorum. Ama dönüp bakmadım. Kolumdan  tutana kadar tabi. "Diger kızlar gibi olmanı istediğimi nerden biliyosun" "Beni yanında istediginide bilmiyorum ona  bakılırsa " "Ben istemediklerimi yanımda tutmam" bunuda aklıma kaydettim. Evet onunla ilgili şeyleri aklıma kaydediyorum. "Tamam. Hem sende mutlaka canin sıkılınca birini dövüyondur" kafa salladı. Tak bi bilgi daha. Aklına bi şey gelmiş gibi sinirli bi şey olmuş gibi bana baktı. "Kızım bu şort ne " giye bağırdı. "Seninde dediğin gibi şort" "Kalan yarısı nerde lan şortun" altıma baktım. Gayet normaldi. "Görmüyon mu " şortu gözüne sokmak istercesine salladım. " Benim ve diğer ERKEKLERIN gördüğü bacakların" erkeklerin kısmını bastırarak söyledi. "Ayy şimdi sen beni mi kıskandın" dedim dudak büzerek ."Büzme dudak felan dışardayız" "Kıskandın kısķandın sen beni" "Ne kıskancam lan sadece sevgili rolü yaptigimiz için" he he der gibi kafa salladım. Tam ilerlicekken kolumu tuttu " nereye lan eve " "Oldu paşam" öyle mi der gibi baktı ve bacaklarımdna tutup kaldırdı. Sonra çevik bi şekilde hırkasını çıkarıp bana uzattı "Al şunu ört bacaklarını" gülüp aldım. Cidden kısaydı ama onu gıcık etmek için yaptım ve başarılıyım. Kendime gurban olam. Eve gelince beni indirdi içeri gir gibi baktı ve girmemi bekledi. Insan der ki görüşürüz sevgilim. Ney sevgilim mi lan ne diyom ben. Yanlışlıkla şey oldu. "Kızım ne düşünüyon girsene içeri" dedi sabırsız bir sekilde konuşan kalas. Hırkanın bende kaldığını hatirlamicani umut edip hızla eve girmek icin anahtarı çıkardım. "Hırka" sıçtık diyip hızla kapıyı açtım dil çıkarıp kapıyı kapattım. Mal bi şekilde güle güle odama çıktım.

Karanlık çökmüşdü zaten. Direk winxli pjamalarımı giydim. Evet winxli pjamalarım var benim. Yatağima yattım. Tabikide bir şey düşünmeden uydum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Evet uzun zamandır bölüm yazmiyodum teog var diye. Fırsat buldum yazıyım dedim. Iyi okumalar ;)   

GENETİK PİSLİK   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin