Kampa hazırlık

261 25 1
                                    

Multide Bukre ve arkadaşı melis var.

Dün erkenden yattığım için kendiliğimden kalktım. Anneme iyilik yapıp yatağımı toplamayı düşündüm ama bu fikre bile üşendiğim için besmele çektim ve geçmesini bekledim.

Tatil günü erkenden kaldığımı fark edince kendime güzelce sövdüm. Biran önce winxli pijamalarımdan kurtulmam lazım. Dolabımın önüne geçip siyah pantolonumu aldım. Aklıma gelen sinsi planla pantolonu bırakıp şortu aldım. Planım tabiki de Batuyu deli etmek. Mavi gömleğimi alıp önünü bağladım ve yine çok tatlı oldum. (Yazar kendini övmeyi çok sever 😎) Utanmasam kendime yavşıcam. Kapıyı açtım karşıma mal kuzenim Damla çıktı. Hemen üstüme atladı. Bende sarılmasına karşılık verdim. "Ne arıyon lan burda" "Canım hayvanat bahçesine gitmek istedi seni bir ziyaret ediyim dedim" "Ah canım keşke zahmet edip gelmeseydin aynaya bakman yeterliydi" ciddi bakışlar atıp aşağı indi. Bende gülerek arkasıdan gittim. Kahvaltıya geçmeden kuzim Damlayıda alıp çakma sevgilimin yanına gidicez. Damlanın hiç bir şeyden haberi yok bakalım ne yapacak. Daha çok merak ettiğim ise Batu beni şortla görünce ne yapacak en son gördüğünde ayaklarım yerden kesilmişti. Ayakkabılarımızı giyip taxi çağırdık. Adresi annemden öğrendim. Bu arada annem Batuyla bizi sevgili biliyormuş. Nerden öğrendi nasıl öğrendi bilmiyorum. "Nereye gidiyoz" "Sevgilime canısı" vay çakal der gibi baktı.
Yol boyu konuşmadık. Villa gibi olan eve gelince parayı ödeyip taxiden indik. "Oha lan zengin koca" "Öyle oldu ya" dedim biraz utanarak koca deyince hafif mutlu oldum gibi.
Kapıyı çaldığımda annesi Zehra teyze açtı kapıyı. "Hoşgeldin kızım" "Hoşbuldum Zehra teyze" dedim samimi olduğunu düşündüğüm gülümsemeyle. Bizi içeri davet etti. Salona oturup Batuyu bekledik gelmeyince elimle damlaya bekle işi yapıp Batunun odasını aramaya başladım. Üst katta en son kapıyı tıklatmadan girdim. Gördüğüm Batunun baklavalarıyla çığlık atıp arkamı döndüm. Kahkahası odayı doldurdu. "Tamam dön" dönmüyom lan ne yapcan demek istesemde kendime hakim oldum. "Ayyy yakışıklı çocuk" sırıttı "Bunu biliyorum ama kabul etmen güzel" sakin ol Bukre sakin. Yüz ifademi fark etmiş olcak ki konuştu "Tamam ne istiyosun" "Şimdi benim kuzenim geldi ve ben ona sevgili olduğumuzu söyledim" her zaman ki gibi sırıttı 😒. "Peki neden" imalı imalı bakıyor. Hemen bir şey bulmam lazım doğru olanı yani sana yavşar diye öyle dedim diyemem. "Eee şeyyy annem demiş" ben yemem bakışlarından atsada " Öyle olsun bakalım SEVGİLİM" odadan çıktı tabi bende arkasından.

Aşağı indiğimde Damlayla bir şeyler konuşuyorlardı. Kıskanmadım desem yalan olur. Pinokyo gibi burnum uzar valla. Batu bana döndü bir yere odaklandı daha yeni fark etmiş gibi gözlerine öfke yerleştirdi ve korkunç sesiyle konuştu. "Bu şort ne lan" amacıma ulaştım sanırım " Kıyafet" o müko gözlerini devirdi. "Canım o boy ne" dedi canımı imalı bir şekilde söyleyerek. "Haa çok mı kısa ki" "Ben kısa dicemiz bir şey göremiyorum hiç giymemiş gibi. Nasıl geldiniz buraya" "Takxiyle" iyice delirmiş gibi gözüküyodu ve ben bundan çok zevk alıyodum. "Bi daha taxiyle gelmek yok beni ara" elimle numaran var sanki dedim anlamış olcak ki biraz yumşadı. "Git dolabımdan üstüne giycek bir şeyler bul" merdivenden çıkıp Batunun odasına girdim. Dolabın karşısına geçip kapısını açtım açar açmaz o güzel koku burnuma doldu. Siyah eşofmanıyla gri uzun tişörtünü giydim. Ne çok yakıştı lan.

Kapı açıldı içeri Batu girdi. "Telefonunu ver" mal gibi neden diye sormayıp verdim. Bir şeyler yapıp geri verdi. "Naptın" "Numaramı yazdım" "Bende veriyim mi" gerek yok gibi salladı kafasını "Var senin numaran" dedi ve konuşmama izin vermeden odadan çıktı.

Arkasından bende çıktım acaba gerçekten sevgili olarak gözüküyomuyuz? Sanmıyorum ama neyse. "Damla" "Efendim" "Hadi gidelim" Batu şaşın bi şekilde bana baktı ama hemen geri topladı.

"Nereye sevgilim" imalı bir şekilde söylediği çok belli oldu. "Bara canım" biraz gıcık etmenin zararı yok bence. "Anlamadım" o kadar öfkeli bakıyo ki bi an gerçek sandım. "Diyorum ki kamp varya hani düzenlendi okullarca ona hazınıyım" "Kampa gitcemizi kim söyledi" ne gidicem tabiki " Sen söyledin " kendinden emin bi şekilde "Emin misin" "Evet ama gelmek istemzsen ben kendime partner bulurum" nah bulursun der gibi bakınca acayip korktum yani. "Öylemi o zaman bende kendime bir partner buluyum. " Ne asla" sırıttı "Beni mi kıskandın sen" ne dediğimin daha yeni yeni farkına varıyorum. "Yoo ne kıskancam istersen sürtükle git" emin misin gibi bakınca "Nasıl olsa karşılılı" gülme sırasi bendeydi. Görüşürüz gibisinden el sallayıp Damlayla beraber evden çıktık. "Kızım ne kıskandı öyle" güldüm cidden öylemiydi yoksa rol icabı mı yapıyor. Peki ya bana noldu orda resmen asla dedim.

Eve geldiğimizde odama çıkıp bavulumu hazırlamaya başladım. Nerdeyse tüm kısa şortlarımı koydum. Mor mavi siyah beyaz kırmızı şortlarım iki pantolonum gömlek tişört hırka tarak fırça kulaklık. Tamam herşey hazır. Şimdi bir partner bulmada. Batunun sinir olduğu biri olmalı. O yüzden okulun sitesine girip baktım ve kimseyi bulamadım. En mantıklısı kuzenim nasıl olsa kuzenim olduğunu bilmiyor. Hemen onu aradım. "Alo nutellam" "Ne var cadı" "Yarın kampa benle gelsene " onaylayan mırıltılar çıkarınca sevinçle telefonu kapadım.

Aşağı inip Damlayı uğurladım. Telefonumu alıp Buseyi aradım. "Alo aşkem okuldan 2 kız al kafa dengi gel bize " "Anlaşıldı bebem hadi bay" telefonu kapayıp bizimkileri bekledim.

Kapı çalınca kapıyı açmaya gittim. "Hoşgeldiniz" "Hosbulduk" "Hadi içeri geçin ben size anlatıcam" hepsi içeri benim odama çıktılar. Kapıyı her türlü tehlikeye karşı kitledim ve yatağıma oturdum.

"Arkadaşlar duydum ki Sinem ve sütaş arkadaşlarını sizde sevmiymuşsunuz ben de diyorum ki birleşim yapalım. Hepsi mantıklı gibi şeyler söyleyince güzel gibisinden sırıttım. "Ilk planımız yarınki kampta Batu Sinemle kalıcak bana birini bulucaz ve Batuyu deli edicez. Oda şöyle oluyor ki "
Yapmamız gereken herşeyi anlattım ve ismlerini sordum. Sarışın olan "Ben melis" cesaretli gözüken "Ben Buğlem" biraz konuştuktan sonra evlerine postaladım.
Yatağıma yatıp yarını iple çektım. (Ya ip yoksa zuhah)

------------------------------------------------------

Iki veya üc bölüm yayımlıcam için kısa yaptım.

Begeni sınırı 50

GENETİK PİSLİK   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin