Kamp heycanıyla daha doğrusu operasyon heycanıyla hemen kalktım. Siyah şortumu giyip gri batmanlı salaş tişörtümü giydim. Saçlarımı da yandan ördüm. Bavulumu alıp aşağı indim. Anneme gittiğime dair not yazıp evden çıktım. Önce kuzimi aradım yoldaymış sonrada bizim kızları aradım. Birazdan burda olurlar derken çokdan gelmişlerdi. Iyi anlaşıcaz galiba bu kızlarla. "Selam Bukre" "Selam" kızlarla selamlaşmamız bitince Yağız geldi. Öne binip radyoyu açtım. Çıkan şarkıyı takmadan dinlemeye başladım. Sonra da kafamı cama yaslayıp uyudum.
Okula gelince bizimkiler beni dürttü. Arabadan indik. Melis beni bir yere doğru çekiştirdi. "Bukre lütfen ben kuzeninle kalıyım sende Barışla kal hem Barış cok yakışıklı acayip kıskanır Batu" aklıma yapmadı değil hani "Bi dakka sen Yağız ne alaka " "Sonra anlatırım" "Madem öyle tamam ama unutcamı sanıyorsan yanılıyosun" gülerek bizimkilerin yanına gittik. Adının Barış olduğunu tahmin ettiğim çocuk da ordaydı. "Selam" "Selam" Yağız a bakıp "Yağız kuzim sen Melisle kal ben Barışla kalcam" sasirsada kabul etti.
Ilerden sinirle gelen Batuyu görmem uzun sürmedi. "Lan ben sana demedim mi şort giymek yok diye" hahahah yaşasın ben bir bu kadar karşı taraf yok. "Dedin ama dinlemedim" "Öylemi" aynen gibi kafamı salladım. Ben kucaklıyıp götürür diye beklerken Sinemi alıp geldi. "Beraber kalıyoruz dimi" dedi ağzı yamuk yavşak "He he " dedi bir adet humola maymunu. Sonra dönüp gittiler. "Batu" arkasını dönüp bana baktı. "Ne" "Dikkat et de yanında ki reyonunda değil ya belki gece erir saçına yapışmasın" bizimkilerden oooo sesleri yükselirken Sinem kuduruyodu. "Gelip ayıklarsın" göz kırpıp ilerledi. Ne kadar cool yha.
Okulun bahçesinde herkes toplanınca müdür konuşmaya başladı. "Evet birazdan diğer okulda gelir biz erkenden yola çıkalım ki onlardan önce varalım" otobüse binip oturdum. Buglemle Buse melisle Yağız bende tek başıma oturdum.
Kulaklığımı takıp cama yaslandım. Birinin Kulaklığımı almasıyla o tarafa döndüm. Barışı görünce biraz hayal kırıklığına uğramış olabilirim.
"Ne dinliyon" "Müzik" cidden mi der gibi baktı bende aynen der gibi baktım. Çocuk pes edip önüne döndü. Bende cam tarafına.Otobüs durunca geldiğimizi anladım. Ayaklanıp dışarı çıktım. Çıkar çıkmaz ayağım kaydı. Tam yere yapışıyodu ki biri tuttu. Beni tutan kişiye bakınca yine hayal kırıklığına uğradım. Böylece duruyodum. Ayağım burkulmuştu çünkü kalkamıyodum. Taki Barışın yere yapışıp başkası tarafından tutulana kadar. "Nabıyodunuz onla" tahmin ettiğinize göre bunu söyleyen Batu "Düşdüm oda tuttu" "Beni niye çağırmadın" "Sen sütaş reyonunun önündeydin " sinemi kast ettigimi anlayınca sırıttı.
Ondan kurtulup bizim kızların yanına gittim. "Kızlar çadırları kurup buluşuruz. Barış hadi" Barışla beraber çadır kurcamız yere gittik. O kurdu ben yattım. Bitince beni çağırdı. "Güzel olmuş" "Ben yaptım" "ay egoist egon kadar beynin olsa milkanın mor ineği pembe olcak" dediğim şeye gülünce bende güldüm. Daha doğrusu anırdım. Kafamı yana çevirince bir adet sinirle bakan Batu gördüm. Niye sinirleniyo ki şimdi bu. Allah allah.
Batunun ağzından ;
Salak kız kısacık şort giymiş. Mal bilmiyo ki dışardaki kurtların nasıl baktığını. Burayada kuzeniyle gelcekmiş içim rahat o yüzden. Bi dakka o ilerde yakın duran kişiler Bukre ve kim.
Hızla yanlarına gidip Bukreyi çektim. "Noldu" "Düşdüm ve oda tuttu" cidden mi gerizekali kız "Niye beni çağırmadın" "Sütaş reyonundaydın ondan" sinemi kast ediyo. Kıskanmak böyle bişi olsa gerek. Eee Batuyum olum ben boru mu.
Çadırı bizimkilere kurdururken Bukreyi izliyodum. Yanına o çocuk yaklaşti. Bi dakka onlar beraber mi kalcak. Ee bu kuzeni değil. Lan hani kuzeniyle kalacaktı bu kız.
Hemen yanlarına gittim. "Sen kimsin" "Barış" Bukre bize doğru gelip anlamamış bakışları atıyodu. "Bu kim Bukre" "Sevgilim" ne duyduğum şeyle çocuğun suratına yumruğu geçirdim. Barış yere serilince Bukreyi alıp ormanın içlerine doğru ilerledim. "Bukre canım kim o" "Sevgilim" hasbinallah "Bukre" bağırdım ama sinirliyim. "Ne bağırıyon be Barış diye biri tanımıyom bile" "O zaman ne bokuma onla kalıyon inadını kırıp gelsene beraber kalalım desene lan illa elalemin pezevengiylemi kalcan" bu sefer o bağırdı "Sen kırsaydın inadini deseydin benle kalcaksın ben kalmıcakmiydim sanki" ayağa kalktı tam gitcekti ki kolundan tuttum. Çok yakındık gözlerim dudağına kaydı. Sonra çok erken diye düşünüp gözlerine çevirdim. Biraz uzaklaşıp ona baktım. Heycanlı gibi duruyodu.
Bukrenin ağzından;
Az önce çok yakındık. Kalbim pat pat atıyor resmen. Tam düşecek gibi oldum. Batu tuttu. "madem inadımı kırmamı istiyon o şerefsizle kalamazsın benle kalıcaksın ve de az önce tüm şortlarını yaktım" gözlerimi fal taşı gibi açtım. "Nabtın sen nabtın" rahat bir şekilde "YAKTIM" mallll "Ben sana giyme dedim. Haftayada eve gelcem dolabın hepsini yakıp bol şeyler alcam sana" poh der gibi suratına baktım el hareketi çekip kaçmaya başladım. Oda beni kovalamaya tabi. Şuan gercekten egleniyordum. "Bukre durmazsan instagrama ifşa fotonu atar seni etiketlerim" birden durdum. Büyük tehtid. Yavaşca arkama döndüm. "Ayy canım Batucum yapma öyle şeyler." Kolumdan tutup " Bende ifşan yok " dedi ben daha yeni anlıyorum resmen beni yakalamak için "Seni şerefsiz seni" ne söylediğimin daha yeni fark edince ağzımı kapadım. "Ne dedin sen" korkunç bakıyor resmen yutkunup "dedim ki Batu ne kadar yakışıklısın ama domon daha yakışıklı" kaşları çatıldı. "Sen de mi domon kızım ben varken domon kim" içimden insan demek gelsede susturdum kendimi.
Ormandan çıkıp kamp yerine gittik. Bizimkiler oturmuş şişe cevirmece oynuyolar. Koşarak onların olduğu yere gittim. Aralarına oturdum. Batuda karşıma. Şise çevrildi soru Sineme cevap Buseye geldi. "Doğruluk mu cesaretlik mi" "Cesaret deyimde öğren ne olduğunu" heytt be kimin kankası. "Himm acaba ne desem" salak " Fazla bekleme erirsin felan bide senle uğraşmayalı." Buseyle hayali bir beşlik çaktık.
"Diyorum ki burda en yakışıklı buldugun erkeği öp" "Buse kalkıp Batunun cetesinden Batudan sonra ki en yakışıklı çocuğu öptü. Çocuk sasirsada belli etmedi. Belli etmesede sinemin yandaşı bozulmuştu sanırım. Şise tekrar çevirlidi. Bu sefer soru kısmı bana cevap Batuya geldi" " D/C" kısa ve öz bu kadar " doğruluk" evet soracagım şey tabikide belli. "Ilk tanıştığımız zamalarda sizin okula geldik. Şarkı söyledik sen bi yere odaklanmış sinirli sinirli bakıyodun" biraz değil baya şaşırdı böyle bir soru beklemiyodu heralde. "Ee nolmuş" "neden" "şarkı bir şeyi hatırlattı" "neyi" "Bir tane soru hakkın var sevgilim" sevgilim diyince sasirsam da sonradan anladim biz rol yapcaktık. "O doğru ama sevgilin iki soru sormak istiyo soramaz mı" "soramaz ama eğer diyosan ki gel beli açık tişörtlerimide yak o zaman iki tane sorabilirsin" "yok canım almıyım" şişe tekrar çevrildi. Bu sefer batunun cetesinden iki kisiye geldi. "Evet Mert d mi c mi karşim" "Tuna ne sorcan lan ona göre" tuna sessiz birine benziyodu aslında ama öyle değil galiba " diyorum ki mürekkep balıkları mürekkep çıkarıyor ya köpek balıkları köpek mi çıkarıyor" dediği şeye kahkaha ata ata bi hal oldum. "Lan pezeveng sence soyler miyim" "Tmama lan c " " bi numara salla ge deki amca şuan mezarlıktayım ölenle ölünmez dediler ölürmüyüm diye test ettim öldüm. Burda telefon buldum sen kayıtlıydın de " oha lan nerden aklına geldi acaba " oo bu bebek işi benim için" mert birini aradı ve Tunanın dediklerini harfiyyen yaptı. Amca oğlum sen misin diye diye kapadı. Acayip güldüm ama ya. Şise tekrar çevrildi. Benle sinemin arasında durdu. O sormadan "d" dedim "bakire misin" bu soruyu sorunca Batuyla göz göze geldik merakla degilde cevabını biliyo gibi bakıyodu. "Ben sen miyim lan her ekmeğin arasında eriyimde bakire olmayım" herkes ooolarken ben kalkıp Batunun çadırına gittim.Arkamdan Batuda geldi. " Erken gittin daha ben sorcaktım sana" merk ettim doğrusu " sor" " beni hiç rol harici kıskandın mı " kafasını karıştırcak bi cevap vermem lazımdı. "Aynı soruyu benim sana sordugumu ve verdigin cevabı düşün ulaştığın cevap cevabım olsun" diyip kıçımı ona dönerek uydum.
------------------------------------------------------
Bu bölüm nasıl olmuş. Begenin lütfen. Yorumlarınızı ve votelrinizi bekliyorum. Öpüldünüz ;) :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENETİK PİSLİK
Fiksi RemajaHerşey bir tesadüfle başlasada ilerleyen zamanlarda ki karşılaşmaların hiçte tesadüf olacağı yok Birlikte geçireceği uzun zamanlar onları birbirine daha da bağlıcak ve birbirleri için herşeyden vazgeçiceklerden karanlıktan bile