Trafik kazası

188 15 0
                                    

Arkamdan geldiğini anlayabiliyorum sesli yürüyo cünkü arkama dönüp baktığımdan değil yani. Muhtemelen Batuyla sevgili olup olmadığıma inanmak icin geliyor. Nasıl kanıtlıcam ki ben şimdi. Çaktırmadan telefonumu çıkarıp Batuya mesaj attım.

Kaslı teneke:

Oda numaran ne??

Kaslı teneke :

Otostopdan sonra ev sapıklığına mı başladın yoksa.

Çocuk haklı lan direk mesaj attım ne kadar utanmaz arlanmaz.. neyse kendimi öv ov bitiremem en iyisi şu olaydan bir yırtıyım.

Kaslı teneke:

Uff söyle işte acıklarım sana.

Kaslı teneke:

175.

Ögrenir öğrenmez adımlarımı odasına çevirdim. Furkan hâlâ arkamdan geliyor. Mal sanki gerizekaliyım anlamıcam. Dur bakam ne yapcağ. Iyk iyice kürtleştim.

Odanın önüne gelince kapıyı tıkladım. Çaktırmadan arkama baktım. Furkan duvarın arkasına gizlenmiş bana bakıyo. Batu kapıyı açınca üstüne atladım. "Sevgilim" biraz şasırdi. Biraz dedim kesin ölüyorum. "Noluyo" dedi sarılmama karşılık vermeden. "Ya sarılsana anlatıcam" diye kulağına fısıldadım. Ellerini kaldırıp belime koydu. "Bu bana sarılmak için bir bahane mi yoska" dedi hafif gülerek. Ondan ayrılıp ya ne demessin bakışlarımdan attım. Onuda itikleyip odaya girdim. Arkamdan da kapıyi kapadım. "Anlat bakalım" "Ben şimdi bu Furkanla kalıyorum" biraz kaşları çatılsada devam etmemi bekledi. " Dün bu gelir diye uymadım baya geç olunca yattım. Sabah karşılaştık saçmaladı dün yanındaydım gibisinden. Bende olamaz batuylaydım dedim. Nasıl dedi sevgilim dedim." Hafif bir sırıtışla "Niye böyle dedin" "Dün gerçekten oda da olup olmadığını ögrenmek için" hım der gibi kafa salladı. "Bu sarılma neydi" "Arkamdan geldi doğruluğunu kontrol etmek için bende sevgiliymişiz gibi yaptım." "Zekice kimin kızı" "anamın" biraz şasırsada güldü galiba yanlış anladım. "Yanlış anladım galiba" dedim utanarak " Biraz öyle oldu" dedi sırıtarak. "Boşver yürü kahvaltıya inelim" "Bu saate kalmamıştır" dedim "Derse o halde" "Bugün ders yokki" kendine gelmek istercesine elini saçlarının arasından geçirdi. "Sen kendine gelememişsin bence" "Hee sarılma etki yaptı" "Anlamadım tekrar söyle" hoşuma gitmedi tabikide niye gitsin taş bir çocuğa sarılmamın onda etki yapmış olması dimi yani. "Duydun beni" arkasını dönüp gitçektiki arkasında mal gibi duran beni hatırlamıš olcak ki döndü. Elimden tutup odadan çıktık.

El ele koridorda yürüyoruz. Partiyi düşünüyorum acaba ne giysem diye. Kısa uzun dekolteli dekoltesiz uff çok karışık kafam. "Ne düşünüyon" ah kabalığa bak. " Partide ne giycemi" "Ben biliyorum sen dert etme" çok saol ya acayip yardımcı oldun. "Neymiş o bildiğin" "Uzun bol bir şeyler" "Oldu şalvar giyiyim" "Olmaz altları dar onun" "Oldu paşam ben kaçar" diyip elimi çekcektim ki sıkıca tutup kendine çekti "Ben ciddiyim" diye fısıldadı suratıma. Geri çekilip "Benden bu kadar etkilendiğini belli etme Çamurlu kız" tanıştığımız ilk günü ima ettiğini anlayınca "Pislik" dedim gözlerimi kısarak.

Beni takmadan yoluna devam etti. Teledonu çalınca durdu. Telefonu cebinden çıkarıp konuştu. "Tamam geliyoruz" diyip kapadı. "Geliyoruz derken" dedim. "Sen ve ben anlamadıysan tekrardan BAŞKA BIR YOLDAN anlatabilirim" "anladım anladım." Dedim şirin kız ayaklarina yatarak. "Şirin değilsin" "Niye tüm hevesimi kırıyosun ki" umursamazca omzunu silkip önüne döndü.

Beni getirdiği yer kalkdıgımız odaydı. Kaldığımız derken Furkanla kalmamam gerektiğini kibar! bir dille müdure söylemiş oda Batuyla kalmamı söylemiş. Üzerimi değiştirmek için onu odadan çıkardım ilk başta itiraz etse de zorla kabul etti.

Üzerime tatlı mavi renginde mini bir elbise giydim. Aynı renkte ayakkabı giydim saçımı maşa yaptım. Hafif bir makyaj yapıp aynadan kendime baktım. Çok güzel olmuşum ve hiç bir kuvvet bu elbiseyi çıkartamaz.

Kendimden emin bir şekilde aşağı indim. Batu gözlerini üzerimde gezdirdi. Elbisenin boyunu görünce gözlerindeki öfkeyi cidden gördüm. "Sana kısa giyme demiştim" "Bu kısa değil ki" "Doğru ortada kısa dicemiz bir şey bile yok" "Abartma hem giysem ne olur" "Tamam ama orda biri dahi sana bir şey yapmaya kalkışırsa hayatta ellemem" dedi ve öfkeyle odadan çıktı. Bende zafer sırıtışıyla arkasından çıktım. Bahçeye çıktık. Nerdeyse herkes vardı. Aktaş kolejide vardı sanırım baya bir tanımadığım insan vardı çünkü. Batu elimden tutup bizimkilerin yanına doğru ilerledi. Ben ise mal gibi arkasından gidiyom. Halimden memnunmuyum EVET.

"Sonunda be abi" "Bukre hanım şu gözükmeyen elbiseyi giymek için 2 saat uğraştıda." dedi alttan laf sokarak. "Ben bizim kızların yanına gidiyorum" "Git" odun pislik mal.

Gözlerim bizim kızları bulamayınca Buseyo aradım. "Alo buse nerdesiniz" "Aktaş kolejinin meteourların yanındayız" "owww ortam var hemen geliyom" diyip suratına kapadım.

Bizim kızları görünce oraya doğru ilerledim. "Selam" dedim "Sonunda lan nerde kaldın" "Sizi arıyodum" onaylar mırıltılar çıkardı. "Ben Uğur" diyip elini uzattı şarışın olan. Elendi sarıları sevmem. "Bende Bukre" diyip elini tuttum. "Ben Sarp" diyip elini uzattı. "Bukre" diyip elini tuttum. "Emre" dedi soğuk bir sesle sanırım bu o Batunun düşmanı olan. "Bukre" dedim ve elini tuttucakken batu beni itleyip elini sıkı bir şekilde sıktı. "Hayırdır" emre hiç istifini bozmadan "Tanışıyoz işte" dedi pis bir şekilde. "Burak tanımasın seni Bukre köpeklerden korkar" dedi ve elimden tutarak ordan uzaklaştırdı. Bizim kızlarıda Batunun çetesı aldı neyse detayları okulda ögrenirim.

"Ne bokuma yanlarına gidiyon" "öncelikle onların değil kızların yanına gittim. Ayrıca sen dememişmiydin karışmıcam sana diye" dedim ve cevap vermesini bekledim. "Buraksaydımda siksemiydi lan seni" diye bağırdi. "Sanki ne yapabilcek millettin ortasında" "Iyi ne bok yemek istiyosan ye" dedi ve uzaklaştı.

Melisten:

Batunun gelip bukreyi götürmesiyle Yagızın kolumu tutup benide çekiştirmesi bir oldu. Hayır yani amaç nedir birader. "Ay ne var ne istiyosun" "Konuşma ağzını gerdire gerdire" "Ne demek istedin sen" "anlasaydın" dedi beni takmadıgını belli ederek. Bende onu takmadıgımı belli etmek amacına hızlıca kolumu çekip suratına tokat attım. Arkamı dönüp koşarak ordan uzaklaştım.

Bukreden:

Oda da üstüme ďeğiştiriyorum ve hala sinirden köpürmek üzereyim. Telefonumun çalmasiyla düşüncelerimden uzaklaştım.

1nolu kankim arıyor.

Hemen açtım.

"Efendim mert"

"Batu trafik kazası geçirmiş **** hastanesindeyiz hemen gel"

---------------------------------------------------

Çok heycanlı bir bölüm oldu. Iyi okumalar.

GENETİK PİSLİK   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin