Multide Kağan var.
Sabah birinin yanagımdan öpmesiyle uyandım. Gözlerimi hafifçe araladım. Karşımda gördügüm kişinin Furkan olduğunu anlayınca tokadı bastım. "Gerizekalı nabıyon sen kendini ne sanıyon" "Şsst sakin bir şy yok sadece öptüm" "Sadece öptümmüş mal sen kimsin ki beni öpüyosun" "Sevgilinim" "Poh ye sen sevgilimmiş" onu itttirip yataktan kalktım. Dolaptan siyah tişortümle mavi şortumu alıp tuvalette girdim. Ardından Furkan gelmesin diye kapıyı kitledim. Hızlıca üstümü değiştirip çıktım. Furkan ortalıkta gözükmüyordu. İyi benimde işime gelir zaten.
Odadan çıkıp bizim kızların yanına gittim. Beraber kahvaltı salonuna indik. Ben daha etrafa bile bakmadan bizimkiler Batunun çetesinin yanına gitmeye başladılar ki Melisle ben durduk. "Sen niye durdun" "Dün o dangalak kuzenin yağızla kavga ettik ve onun yanına gitmek istemiyorum sen niye gitmedin" "Batu orda" "Bence biz Kağanın çetesinin yanı gidelim" "Bunu daha dün ondan uzak durmama isteyen kız mı söylüyor" "Ne var canım biraz aksiyon iyi gelir belki bir şeyler öğreniriz" "Kulağa eğlenceli geliyor yürü" batuya son kez bakıp adımlarımı kağanlara çevirdim ve yanlarına ilerledik. Bizim kızlar Batunun çetesinin yanına gidince Batu bir şey sordu ardından gözleri beni buldu. Ellerini sıktığını burdan görebiliyordum. Hiç aldırış etmeden Kağanların masaya oturdum."Selam size eşlik edebilir miyiz" dedi Melis "Tabi" dedi Kağanın çetesinden olan Barkın. Kağansa bir şey demeden öylece bana bakıyordu. Sonrada gözleri arkama gitti ve gözlerindeki öfke kendini belli etti. Arkama döndüğümde Batuyu gördüm. "Ne işin var burda" hala hesap soruyo "Sanane" ellerini sinirle saçlarınďan geçirdi "Ne demek sanane" diye bağırdışuan herkesin bize baktığına dair yemin edebilirdim "Bildiğin" kolumdan tutup beni ordan uzaklaştırdı. "Derdin ne senin" "Sensin tamam mı sensin ben yokmuşum gibi başka erkeklerle konuşman onlara gülmenden nefret ediyorum" diye baģırdı. Duyduğum sözlerine ağzımı açmakla yetindim "Ne dedin sen" dedim duyduklarımdan emin olmak istercesine "Duydun" dedi sanki ağźndan yanlışlıkla çıkmış gibiydi. "Niye peki ben senin için gecelik değilmiydim" "Değilsin tamam mı değilsin" diye bağırdı. "Ama herkes bende dahil böyle düşünüyoruz" elimden tutup kahvaltı salonuna getirdi ve birden durdu. "Bana bakın lan geçen Bukreyle alakalı bir sürü şey saçmaladım hepsi bir oyundu hiç biri gerçek değil bir daha o dedikodular herhangi bir yerde konuşulursa ve ben duyarsam kollarınızı götünüze montalarım sürahi gibi dolaşırsınız etrafta" diye tıslayıp bana döndü ve "Oldu mu artık kimse bilmiyo ve bundan sonra hiç bir erkeğin yanına gidemessin nokta" yaptıklarına sevinmiştim ama belli etmek gibi bir niyetim yoktu. "Niye gitmiyormuşum" "Niye gidiyormuşsun" "Imm çünkü çok yakışıklılar var ve onlardan mahrum kalmak istemem" "Geçersiz bir sebep ben daha yakışıklıyım." Haklıydı ama bunu bilmesine gerek yok. "Saçmalama Kağanda ki havaya saçlara kaslara bak" diye eriyerek söyledim. Gözleri birden öfkeyle parladı. "Bi kere o kasların iki katı bende var " diye kendini savundu. "He he senin kasların lens bi kere" dediğim şeyle kahkaha atmaya başladı. "Gel dokun bakıyım lensi mi" içten ice dokunmak istesemde yapmadım. "Iyi be gerçek olsum" diye çirkinleştim. "Ayrıca Furkana niye öptürdün kendini" dedi yine sinirlenirken "Sen nerden biliyon bu bir ben öptürmedim bu iki " "Ne sandın ikinizi aynı odada bırakıcamı felan mı ayrıca ittirebilirdin ama sen ne yaptın öpmesine izin verdin" "Hadi ama Batu uyuyordum ben o sırada" biraz ikna olur gibi olsada "Emin misin" dedi şüpheyle. Kafamı salladım. "Neyse asıl konumuz niye kaç gündür kağanın yanındasın" "Ya kızlar gününde bile bu kadar çok sorguya çekilmiyorum" cevap beklercesine bakınca cevap vermem gerektigini anladım. "Dikkatimi çekiyor" "Bak sen" "Bakıyorum zaten" ciddi misin bakışlarını atınca ne kadar saçmaladığımı anladım. "Tamam gizemli biri gibi ve birden karşıma çıkıyor ve gizemli cümleler kurup kafamı karıştırıyor buda benim dikkatimi çekiyor." "Konuştunuz yani" "Ben o kadar konuştum sen bunu mu anladın" "Cevap ver Konuştunuz mu" "Evet şarkıda söyledik beraber saatlerce oturduk evine gittim sinemaya gittik Öpüştük bile" dedim dalgaya vurarak "Bukre" diye tısladı valla altıma sıçabilirim şuan acayip sinirli görünüyor "Şaka yaptım" dedim masum olduğumu tahmin ettiğim hallere girerek. "Masum değilsin" dedi dudaklarımı büzdüm. Gözleri bir anlık dudaklarıma kaydı. Gözlerini Hemen gözlerime çevirdi. "Yapma" dedi zor bir şekilde. Anlamasamda kafa sakladım.
Bizim kızların yanına gidip oturdum. Melisi merak ediyordum acaba ne yaptı en son yağızda onu o masadan kaldırıyordu. "Melis" "Efendim" dedi sırıtarak. "Noldu" sonra anlatırım bakışlarını atınca pot kıldığımı anladım. Bizim kızlar bilmiyo demekki o ikisini. "Yani sey eline noldu. Kızarmış" dedim en guzelinden kıvırarak. "Duvar çarpti ya önemli değil" "Siz bir haltlar karıştırıyosunuz" "Aşk olsun bize güvenmiyo musun" dedim dudak büzerek. O sırada Kağanla göz göze geldik. Vay be bana baktı. Bu bir ironi. Neyse şuan ona bakmamam lazım. Batu görürse hiç iyi olmaz. Kafamı önüme çevirip kızların muhabbetine katıldım.
"Ben siyah giycem" "Nerde" şaşırmışcasına bana baktı. Ne yani dalmışım "Kızım partiden haberin yok mu" "Ne partisi" "Oho bu iç dünyayla iliskilerini kesmiş. Kim bilir kimin dünyasında" "Uff saçmalama Buse kimin dünyasında olcam" "Batu" gözlerimi büyüterek ona baktım. "Oha sen neyle lafa buldun. Kafan acayip dağılmış" dedim kıvırmaya çalışarak "Neyse" dedi imalı imalı. "EE ne partisi" "Müdür ayarlamış bizim okul bide turnuvadaki karşı okul" "O okul hangisi" "Aktaş koleji" "Hiç duymadım" buğlem lafa atıldı. "Duymak istemezsin" "Niye" "Acayip bir kavga var kağanla Batu bile birleşiyo bu kavgada sen düşün artık" "Ohaaaa yuh çüş lan" "Valla hatta o kadar yakınlar ki Batu bıçaklanmıştı Kagan yanında kaldı." "Batu bıçaklandı mı" dedim dehşete düşmüş bir şekilde. "Al işte dedim sana ondan hoşlanıyorsun" "Saçmalama kim olsa aynısını derdim." Dedim düsüncelerimin tam tersini söyleyerek. "Öyle olsun ama illaki bir gün hoşlancaksın" takmayarak önüme döndüm.
Yemekhaneden çıkıp odama çıktım. Kartı tutarak içeri girdim. Tabi icerde Furaknı görmeyi beklemiyordum. "Oo sonunda odanı hatırlamışsın" "sanane istersem gelmem gerekirse kapıda yatarım ama senle aynı odada kalmam" malca sırıttı."Dün mışıl mışıl uyuyordun ama" "Dün sen burdamıydın" "Heralde" uff güya geceye kadar beklemiştim gelmez diye kendimi rahatlatıp uymuştum.
"Neyse ya banane" "Ne yaptığımı merak etmiyor musun" her ne ladar merak etsemde bunu kabul edemezdim. "Etmiyorum hiç bir şey yapmadın" dedim dün gerçekten burda olup olmadığını anlamak için. "Nerden biliyon" "çünkü dün Batu yanımdaydı" kocaman gözlerine hakim olamadı. (Savcı oldu sjsjs) "Nasıl yanındaydı" "Bildiğin beraber uyuduk" ne kadar yalancı bir kız oldum ben yha "Sevgili misiniz" "Evet neden bu kadar şaşırttı seni" "Senin Batu ya bakcanı düşünmezdim" "Evet senden sonra kriterlwrimi baya yükselttim. Şuan saba nasıl baktığımı düşünüyorum ayrıca niye bu kadar şaşırdın" ağzından bir şey kaçırdığını anlayınca surat ifadesi değişti ama belli etmemeye çalıştı. "Aa yoksa yokmuydun ne büyük kayıp" dedim ve cevap vermesine izin vermeden odadan çıktım.
------------------------------------------------------
Uzun bir bölüm oldu iyi okumalar :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENETİK PİSLİK
Teen FictionHerşey bir tesadüfle başlasada ilerleyen zamanlarda ki karşılaşmaların hiçte tesadüf olacağı yok Birlikte geçireceği uzun zamanlar onları birbirine daha da bağlıcak ve birbirleri için herşeyden vazgeçiceklerden karanlıktan bile