Multide Buse var;
Annemin bağırış sesleriyle küfür ede ede kalktım. Lavobaya gidip suyu açtım yüzümü yıkadım dişlerimi fırçalayıp dolabıma ilerledim kapağı açtım ve tüm elbiseler úzerime yıkıldı. Bazen annemi dinlesem mi acaba diyorum sonra tövbe diyip geçiyorum ama dolap konusunda dinlemem lazım sanırım. Okul formamı çıkartıp yatağın üstüne koydum. Siyah şort etek beyaz gömlek ve siyah hırka. Tek tek üstüme geçirdim. Eteğim birazcık (!) kısa olabilir. Aynanın yanına geçtim. Saçlarımı tarayıp saldım. Hafif makyaj yaptım masadan PHONE 5 telefonumu elime aldım ve odadan çıktım. Sekerek ve pepe şarkısını söyleyerek merdivenlerden aşşaģı indim. Annem etrafta yoktu. Hadi ama nerde antremanim var ve kahvaltı yapmadan çıkamam. Mutfağa girdim saate baktım 6:30 Allahım bu saatte nasıl uyanırım anneğğ.
Kesin intikam alıyor. Dün terliklerini çöpe attım diye. Ne var yani hergün terlik show yapmaktan yorulmuşdum. Ayrıca Domin posterlerimi yırttı. Bende sinirlenip attım. Neyse ben kahvaltı yapacağımı söylersem annem kesin gelir. "Neyse ben kendi başıma da hazırlayım" annem kesin kalkardı "Bekle salak kız bekle" annemin sesiyle kötü kız kahkahası attım annem kahkahayı duymuş olcak ki "Kızım ben gidiyorum hadi sana kolay gelsin" diyip kaçti Allah'im tobeler olsun bir daha kötü kız kahkası atmıcam. Ciddi ciddi gitti kadın yhaağ nabıcam ben neyse yumurta yapabilirim diye düşünüyorum. Alt dolaptan tavayı çıkardım dolaptanda iki yumurta aldım musluğun altındaki dolaptan leğen çekmecende çırpıcıyı aldım. Yumurtaları leğene kırdım. Çırpıcıyla karıştırdım. Kürdanlamı karıştırcaktın salak diyen iç sesime hak verdim. Evet sırada ne yapmam gerekiyor immm ŞEKER kavanozdan şekeri aldım ve çırptıgım yumurtanın içine attım. Çırptıklarımı tavaya döküp ocağı açtım. Allah allah sanki birsey unuttum ama ney.. 2-3 dakka beklerken faceye girebilirim diye düşündüm. Mobil veriyi açtım. Faceye girdim gelen mesajlara baktım çoğu tanışabilirmiyizdi zaten yeni mesaj geldi hemen tıkladım Furkan'dan aşşağıdayım gel yazmış aşkew yaa çok tatlı kendisi hele bir kası var neyse sizi ilgilendirmez. Ayakkabılarımi giydim çantamı omzuma atıp bahçeden çıktım.
Arabasıyla gelmiş askew ya biliyo sevgilisini yürütemiceni arabası audi a3 seviyorum arabasını namıssızın. Sarıldım tam öpcekken kafamı yana çevirdim. İlk öpücüğümü vermeyi düşünmüyorum. Bozulduğunu belli eden bakışlarını bana yolladı onu kırmak istemiyorum ama daha erken bence uff Furkan bilmiyo ki zaten ilk öpücüğümü sen alcaksın ama daha sonra. Herkes her istedigine kavuşsa Domon bana evlenme teklifi ederdi.Arabaya bindim iyice yayıldım. Furkan radyoyu açtı. Bangır bangır çalıyo hemen eşlik ettim şarkıya Furkanda bana eslik etti sesi bir erkeğe göre güzeldi zaten ikimiz okulun müzik başkanıydık. Şarkı sona erdi. " Özür dilerim benide anla ama" Masum bakıslar attı Allah'ım ne tatlı birseysin sen yaa "Sorun değil bak illaki ilk öpücüğümü vericem zamanla zaten bu kişi illaki sen olursun" gülümsemesi genişledi. Yanağına öpücük kondurup arabadan indim. O yine ilk derse girmicek o yüzden Serkan'ın yanına gitcek kesin yada sigara felan icer ben sevmediğim için benim yanımda içmez.
Sınıfa doğru ilerledim. En arka sıraya gidip oturdum. Telefoum çaldı. Annem yazısını görünce hemen açtım. "Efendim" "Kızım kos ev yanıyor" telefonu nasıl cebime soktum bilmeden eve fırladım. Yol çok uzundu paramda çantamda Yağız derste Furkanın işi var. En iyisi otostop çekmeķ gelen arabalara bile dikkat etmeden baş parmağımı aşağı doğru salladım. Bir araç durdu. Araca daha dikkatli bakınca dünkü hödük oldugünu fark ettim. Yine hayat sana götüyle gülüyor. Bencede be iç ses bir ara efkara bağlarız artık. Camı açtı ve sırıttı. "Ne o dün kendini arabanın önüne atıyon bugün otostop çekiyon" "Yine mi sen yaa " neyse bunun olup olmaması beni ilgilendirmez sonucta evim yaniyo. Kapıyı açıp arabaya bindim."Sen hayırdır" uff ocağına düştüm. "Bak evim yanıyo evim cok uzak bende otostop çektim sen durdun ve lütfen beni eve götür ne istersen yaparım bak" sırıttı. "Ne istersem mi?" Acaba ne isterdi." Evet lütfen" bana acımıs olcak ki arabayı daha doğrusu mahomu nedir onu çalıştırdı. Araba çok sessizdi nefes alış verişlerimiz duyuluyordu. Kafasını bana cevirdi. "Adresi söylemeyi düşünüyor musun?" haklıydı. "Nerdem bilcen sapık olmadığını sen ilerle ben söylerim sana" göz devirdi. "Hayır sapık olsam sanamı gelirim" dediği seyle utancla kafamı eydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENETİK PİSLİK
Fiksi RemajaHerşey bir tesadüfle başlasada ilerleyen zamanlarda ki karşılaşmaların hiçte tesadüf olacağı yok Birlikte geçireceği uzun zamanlar onları birbirine daha da bağlıcak ve birbirleri için herşeyden vazgeçiceklerden karanlıktan bile