all LIEBSTER AWARDS

91 6 18
                                    


Heeeej! :) 

Na początku, chciałabym oznajmić wszystkim czytającym że  {#27 Thank You . } był ostatnim rozdział  mojego ff :(   Niebawem ukaże się kolejna część-szczegóły już wkrótce!

A teraz coś, co powinnam zrobić już wcześniej.. Ale ja czekałam do końca ff, by troszkę was zaskoczyć :D Bardzo Wam wszystkim dziękuję za te nominacje <333 Jesteście Kochane <333 


________________________________________________________


@Kinga_Tedder 

https://www.wattpad.com/150270613-life-in-color-liebster-awards-2

1. Kiedy i jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?

Hmmm...moja przygoda z pisaniem zaczęła się tak właściwie kiedy miałam niecałe 3 latka. Wtedy nauczyłam się pisać swoje imię. Pisałam je DOSŁOWNIE wszędzie. W wieku 6 lat umiałam na tyle pisać i czytać by wymyśleć swoją piosenkę, z której pamiętam tylko taki zwrot :"ona zamyka mocno drzwi, ma serce z kamienia". W podstawówce mój zasób słów coraz bardziej się wzbogacał. W tym okresie szkolnym powstało moje pierwsze opowiadanie..kiedy przeczytałam je przy klasie Pani stwierdziła że to nie ja pisałam :( Zgasiła mój potencjał. Ale potem w gimnazjum miałam super nauczycielkę i to właśnie ona rozbudziła we mnie chęci do pisania. Myślę że moja przygoda z pisaniem, tak na serio rozpoczęła się właśnie w gimnazjum :)

2. Czy jest taki cytat, który opisuje wszystkie Twoje uczucia lub życie?

Everything in it's right time everything in it's right place

3. Jacy są Twoi ulubieni wykonawcy muzyki?

Z każdym rokiem mam ich coraz więcej. Musiałabym się nieźle zastanowić by wszystkich wypisać. Ale tymi naj naj których słucham już od 8 lat są Ryan Tedder i OneRepublic oraz Natasha Bedingfield.

4. Czy pisanie kiedykolwiek sprawiało Ci trudności?

Trudności sprawia mi chamskie patrzenie na ręce. Nie ważne czy piszę zwykłego sms do koleżanki, czy jakiś rozdział mojego ff albo piszę klasówkę..nikt nie powinien patrzeć w kierunku moich rąk, zanim to coś nie będzie ukończone...Po prostu w takich warunkach nie potrafię się skupić :)

5. Gdy stracisz wenę, co robisz, żeby ją zdobyć? Długo musisz czekać?

Gdy stracę wenę nie muszę długo czekać, mogę ją zaraz odnaleźć na nowo w jeszcze lepszej wersji :D Najlepszą inspiracją są dla mnie ludzie i piosenki. Czasem np. wystarczy że idąc przez miasto, słucham jakiejś piosenki i od razu mam jakąś scenę przed oczami.

6. Jaka jest Twoja ulubiona książka? [nie mam na myśli książek z Wattpada]

Obecnie w mojej klasie panuje trend na książkę Adama Zborowskiego "Drenaż limfatyczny", tak więc ja też jestem trendy i chcąc czy nie chcąc musiałam zakochać się w tej książce, żeby umieć na zaliczenie :D

7. Co sprawia Ci najwięcej trudności?

Wstawanie do szkoły na 8 :D

8. Jakiego jesteś wzrostu?

160 cm

9. Czy masz problemy z poznawaniem nowych osób?

Nie mam problemów. Jestem otwarta na nowe znajomości. Chyba że moja intuicja wykryje kogoś nie ten teges, trzymam się na dystans z takimi osobami. Czasem wystarczy ze ktoś poda mi dłoń i czuję dobrą albo złą energię.

I MISS YOU [Ryan Tedder Fanfiction]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz