OLAYLAR GELİŞMEYE BAŞLADI. İYİ OKUMALAR :)
Elinin de ki elim yanarken gözlerine baktım. Gözlerimin tam içine siyahlarını mavilerimle birleştirdi. O böyle baktıkça ben daha fazla dayanamaz 5 dakikaya sökülürdüm. Boğazımı temizleyip tam anlatacağım sırada kapı çalınmadan açıldı. Kapının arkasından içeri telaşla giren çocuğa baktım. Tanımıyordum. Ama dış görünüşü tehlikeliyim diye bağırıyordu. Yavaşça elimi elinden çekip çocuğa odaklanmaya çalıştım. Çocuk bize yaklaşıp Yankı'nın kulağına bir şeyler söyledi. Ne dediğini anlayamasam da pek önemli bir şey olmadığını düşündüm.
Çocuk çıktıktan sonra Yankı bana dönüp ''Anlatmazsan seni kaçırırım'' ben hala dediği şeyin etkisinden çıkmaya çalışırken ikinci bombayı patlattı. ''Ve emin ol seni bu durumdan benden başka kimse kurtaramaz.'' Ben şok olmuş şekilde ona bakarken bir yandan da haklı olduğunu düşünüyordum. Ona anlatmam da bir sakınca yok gibi görünüyordu. En son söylediği şey ''seni bu durumdan ben kurtarabilirim''. Bu cümle beynimde yankılanırken haklı olduğunu anladım. Çünkü çok sayıda tanıdığı var hemde o kadar çok ki anlatamam size. En güçlü iş adamlarıyla ortaklık yaptı ve bunun da getirdiği bir tecrübe vardı. Arkası fazla güçlüydü. Ayrıca bana seni kaçırırım demişti. Ki ben dediğini yapacağından gram şüphem yoktu. Beni kaçırır 1 ay getirmez. Kimseyle konuşturmaz kimseyle görüştürmez beni esir tutardı. Nerdenmi biliyorum? Gecelerin prensi Yankı Demir!!! Onu magazin sayesinde her bokunu biliyordum. Zaten bir çok ortak arkadaşımız vardı. Yani bu zamana kadar bir kere bile görüşmemiş olmamız mucizeydi.
Ben bunları düşünürken Yankı yanımdan kalkıp kapıya doğru ilerlemeye başlamıştı. Arkasından seslendim ''ANLATICAM''.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEO
Chick-LitHem üvey kardeş , hem manken , hem sevgili. Sizce aşk onları nerede yakalayacak ? Yankı ve Yazgı manken olan iki genç. Bakalım ne zaman aşk rüzgarına kapılacaklar ?