2#

773 54 4
                                    

#Vakaras#

Šiandien, grįžtu į savo senaji gyvenimą. Šokiai- mano arkliukas. Nuo pat mažens geriau šokau negu vaikščiojau.

-Tai varom iki aikštės ar taip ir sedėsim.- paklausė Bethany. Ji buvo breiko šokėja ir taip žiauriai gera draugė.

-Manau laikas pasirepetuot.

-Tai kaip ten nusigausim?-isikišo Tikė.

-Gal imam dvi mašinas o aš su savo motociklu?- paklausiau.

-Gerai- atsakė Džord.

-Tai kelinta musu pasirodymas klube?- paklausė Mat'as

-Pasirodom devinta- suburbėjo Kered.

-Nu jo, prasideda senasis gyvenimas-pasakiau.

#####

Išvarėm iš gaujos namų šešta, vadinas turim tris valandas. Šoka čia visi savo stilias ir savo tempu, bet visi sinkroniškai. Mano brolis Mat'as yra tobulas šokėjas. Šoka visa šeima, bet visi gerai sutariam.

Wanted trupė laimėjo Europos gatvės šokiu čempionatą ir kitas svarbias varžybas. Mūsų trupei nieks nedrysta mesti iššūkio. Na bet šiandien manau kas nors mes iššūkį nes nėr ka veikt baruose jei nieks nenori šokt.

#####

-Sveiki visi, šiandien svarbi diena grįžo didžioji trupe the Wanted!!!-suriko DJ.-Tai kas šiandien mes iššūkį Cher grupei, kas išdrįs?!

-Mes,- atsisukau į ta pusę ir pamačiau juodaplaukį vaikiną, jis devėjo juodas aptemtas kelnes, juoda maikę ir kožanke ( odinė striukė).

-Jus?!- suprunkščiau,- eikt darželinukam pasakų sekt o ne mums protus kvaršint.

Visi klube murmėjo ir girdėjosi uuuuuu....

-Žiūrėk su kuo šneki -sušnypštė.

-Neaškink, mano klubas mano taisyklės- sušnypščiau pro sukastus dantis.

-Okey, čia tuoj vyks kova, padarom aikšte žmonės!- surekė DJ.

Visi išsisklaidė ir padarė vietos. Šokiui prasidėjus Šon ir Joe pradėjo pirmi. Merginos nieko neatsiliko šokiui įsivažiavus pradėjo šokti ir tie myžniai.

Na ka galiu pasakyt jie irhi gerai šoka bet tas tai visai nieko...

Šokiui einant į pabaiga aš Joe ir Mat padarėm salto atgal. Galėjai apkurst nuo žiuriovų klykimų ir cypimų.

Mes lėtai ir iškėle galvas išėjome iš klubo, kaip visada buvome su kaukėmis, savo tapatybiu neatskleisdami. Tai musu moto. Niekada nerodome savo veidų.

Šatai ir antra dalis, tikiuosi patiks.

Prašau nuomonių ir vote man tai labai svarbu.:)))

Street Dance (LTU )Where stories live. Discover now