12#

651 36 0
                                    

Nuotraukoje Gabriel
Jis apsisuko ir Gabriel užsimojes jam trenkė! Sucypiau ir pripuoliau prie Zayn. Aš neprašiau kad jis jam trenktų galėjo tik nustumt ar dar ką. Zayn'ui iš nosies bėgo kraujas. Jis nusivalė kraują ir klastingai nusišypsojo. Tai nežada nieko gero. Jis atsistojo ir užsimijes trenkė Gabriel. Nu viskas man pakaks pastumiau abu ir užsimojus trenkiau abiem. Jų veidai pasisuko į šoną.  Abu nieko nesuprate atsisuko į mane.

-Nu gal užtenka?!

-Jis pirmas pradėjo,- pasireiškė Zayn.

-Tu prie jos lindai,- sušnypštė Gabriel.

-Gana, Zayn eini kur ėjas, o Gabriel einam su manim,- sukomandavau. Atrakinau mašiną ir įsėdau į vairuotojo vietą. Gabriel pakartojo mano veiksmus.

Ilgai važiuoti nereikėjo. Privažiavom jaukią kavinukę. Susėdome prie dviviečio staliuko ir prie mūsų priėjo padavėja. Užsisakėme kavos. Prasedėjome ten apie valandą ir išsiskirstėm namo.

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

-Kur tu buvai!!!- suriko Joe.

-Nu tai u draugu,- sumurmėjau.

-Nu tai pranešk kad išeini ar ką, o dabar mes visi jaudinomės, daune tu.- sumurmėjo

-Pydaras.

-Kodėl tavo krumpliai nubrozdinti?- paklausė Ash. Aš nebyliai sumurmėjau "užmušiu" o jis tik nusiuntė oro bučinuką.

Joe paėme mano ranką ir suraukė antakius.

-Pasakoji.- sumalė Matt

-Nu tai Zayn su Gabriel susimušė,- numykiau.

-Dar pasakyk kad Gabriel moka muštis,- prunkštelėjo Joe.

-Nu tau tai patylėt, pats nemoka muštis, ir dar prie Gabriel kimba, atsirado matai stioruolis,- sumurmėjau.

-Nenusuk temos,- surekė iš virtuvės Ash.

-Išlusk iš virtuvės ir užmušiu!

-Cher!-sušuko visi kartu.

-Nu ok, tie mušės ir aš niekaip neišskyriau tai abidviem į snuki daviau,- išpyškinau. Visi žiūrėjo į manekaip į debilę.- nu ok spektaklis baiktas,- prasibroviau pro visus ir nuėjau į savo kambarį.

Pasiemiau iš spintos pižamą ir nuėjau į vonią. Atlikus visą tą reikalą grįžau į kambarį ir teškiaus veidu į lovą....

Sorry kad trumpa, kaip ir sakiau įdėju nebėr ir žadu daryt istorijos pertrauką. Tėvai spaudžia mokytis, tad visai laiko nėra. Tikiuosi suprantat. Ir ačiū 1K peržiūrų xD

Street Dance (LTU )Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt