Pabudau nuo šukavimų. Pramerkiau akis o čia buvo visa mano šutvė. Jie vienas ant kito šaukė. Atsikrenkščiau ir jie visi atsisuko į mane.
-Atsiprašom kad pažadinom,- pasakė visi choru.
-Aha, kiek valandų?- paklausiau.
-Am... 17.46,- atsakė. Mano žandikaulis atvipo. Ką?! Ko ta seselė man suleido?! Jutau skausmą. Jis nebuvo didelis, bet vustiek skaudėjo. Tada prisiminiau Mia.
-Mia, kaip tu šoksi ?- paklausiau.
-Am... Aš negalėsiu šokti tris savaites, poto žiurėsiu kaip bus. Gal čia ir baigsis mano šokių karjera,- atsiduso su skausmu akyse. Parodžiau jai į lova ir ji atėjo. Stipriai apkabinau draugę napaisant skausmo. Ji taip pat mane stipriai apkabino kad bet suinksčiau. Ji atsitraukė, ir nusišypsojo užjaučiančia šypsena. Jai atsakiau tuo pačiu.
-Tai kaip jauties?- paklausė Mat'as.
-Kaip suvažinėta,- atsakiau ir visi nusijuokė. Aš tik linksmai nusišypsojau.
Į palatą įžengę patrauklus vaikinas su gyditojo apranga. Jis buvo šiekt tiek vyresnis uz mane. Rudi tamsūs plaukai buvo dailiai sukelti į viršų žalios lyfg smaragdas akys, ryškūs veido bruožai, ištreniruotas kūnas. Prikandau lūpą. Visi pasišaluno is palatos. Ot draugai.
-Kaip jaučiates panele Gordon?- paklausė kimiu balsu. Aiškiai flirtuoja.
-Siek tike skauda bet taip viskas gerai,- atsakiau.
-Tada išrašysiu vaistų nuo skausmo ir šįvakar galėsit važiuoti namo,- pasakė.
-Tada puiku,- nusišypsojau.
Jis priėjo perie mabo spintelės jr padėjo mažą kortelę ir išėjo. Greit paėmiau kprtelę. Ten buvo jo numeris. Reikės parašyt kai grįšiu namo.
Visi grįžo šypsodamiesi. Tik mano broliukai buvo surauke nosis. Aš sukikenau ir jie dar labiau susiraukė.
-Man jis itarrtinas,- pasakė Joe.
-Man taipa pat,- prisid3jo Mat'as.
-Žinot man įtartini jūs,- bedžiau pirštu į broliukus,- manęs pavydit ar kaip?- nusijuokiau.
-Geriau jau su tuo Zayn'u varinėtum negu su tuo.- pasakė Joe. Man akys ant kaktos įšoko. KĄ JIS KATIK PASAKĖ?! Jis mane nori suvest su tuo kaip tas... Am... Zein ar... Zayn! Prisiminiau! Na jis irgi gražus ir turi gera kūna bet charakteris tai jau jo...
YOU ARE READING
Street Dance (LTU )
RomanceŠokiai sujungia jų velniškai skirtingus gyvenimus. Nei vienas išjų negalvoja apie ateitį, nes gyvena šia minute. Bet kas nutiks kai jie susipras kad labai daug visko praranda? Ar suvoks kad gyvenimas tik vienas ir nereika priešintis likimui? O gal k...