14

561 37 1
                                    


-Ji... Ji buvus mano mergina,- sumikčiojo. Mano antakis pakilo. Mergina? Gi jis neseniai draugavo su Edrian. Kaip suprast?

-Gi tu draugavai su Edrian, negi jūs issiskyrėt?

-Na as su ja draugavau prieš Edri,- atsiduso.

-Tai ko ji nori?- pakalusiau.

-Ji sako kad aš jai užtaisau vaiką,- nusijuokė. Aš į jį žiurėjau apšalus.-Nesijaudink Cher, ji pisos su visais, tas vaikas ne mano...

-Jeigu jis tavo, as tau kiaušius nurausiu!- pažiurėjau į jį piktai.

-Ok, ok.

-Aš noriu valgyt,- suzyziau.

-Tai eik ir pasidaryk,- nusišypsojo.

-Mulkis. Eik ir kepk blynus kol nenuspyriau,- susiraukiau.

-Ok,- pavartė akis.

Atsidusau ir islipau is lovos. Lėtai nusliukinau iki savo kambario. Pasiemiau paprastas juodas timpas ir geltoną crop' topą su mazom baltim gelytėmis. Nuėjau į vonia ir atlikau visą ryto procesą. Šlapius plaukus surišau į kasa ant vieno šono.

Nubilėjau laiptais į apačią. Mano nosį pakuteno saldus blynų kvapas. OMFG.
Mano broliukas kepa blynus! Nubėgau iki virtuvės ir bebėgdama padariau saulute. Joe man paplojo. Aš prispaudusi desi e ranka prie pilvo nusilenkiau. Pasigirdo gaeaus bėgimas laiptais.

-Mus rusai puola!!!- susaukiau per visus namus susaukiau.

-Debile, gi čia aš,- pamosikavo rankom Matt. Aš pakreipiau galvą į šoną. Vaidinimas prasideda!

-Kas yra debilas?- durnu balsu paklausia.- Ai pala čia tu,- bedžiau pirstu į Matt. Jis su ranka dėjo sau per makaulę.- Nedaužyk galvos, taip debilas, išvis daunu pavirsi,- griežtai pasakiau.

Jis atsiduso ir nieko nebesakęs atsisėdo ant baro kedės pradėjo suptis.

-Nu gi sakiau kad daunu liks,- gailestingai aysidusau. Aš zinau kad žaidžiu su ugnim bet kas man jaunai?

Jis klastingai nusišypsojo ir atsistojo nuo kedės. Nekaltai nusišypsojau ir tepiau slides. Greit užbėgau laiptais į viršų ir nubėgau į Joe kambarį. Uzsirakinau ir į lindau į spintą. Girdėjau lėtus žingsnius link mano kambario. Lopas. Tyliai sukikenau ir užsidengiau burną. Lasigirdo zingsnia lin Joe kambario ir durų rakinimas. Daba man kapai. Spintoi pamaciau lagaminą ir greit į jį įsirangiau. Užtraukiau uztrauktuką bet palikau virtos orui. Spintos durys prasivėrė. Sulaikiau kvepavimą. Aš išteriskai bijau kutenimo. O jis tai žino, bet vistiek prieš mane naudoja. Lengviau atsidusau kai durys užsidarė, bet po mano stodusio jos atsidarė ir lagaminas atitrauktas. Nurijau seilių gumulą. Jis nusišypsojo nieko gero nežadancia šypsena.

-Dabar man kapai ane?- paklausiau.

-aha, koks teisingas spėjimas.

Jis mane persimetė ler petį ir pradėjo temtis į apačią. Aš rekiau, spardžiausi, dauziau jam ler nugarą bet kur tau.

Nusiraminus pabezdėjau jam prie nosies. Pradėjau isteriškai juoktis o jis mane paleido ant žemės.

-Nu ,Cher fu... Gi smirda!- suriaumojo.

-Nu ar aš kalta.

Nubėgau į virtuvę ir lagreitomis suvalgiau blynus su plakta grietinėle ir braškėm.. Niam niam....

**Vakaras**

Sedėjau ant sofos ir kūriau naują šokį. Jame pirma turėtu pradėti Tikė, Šon ir Ash.
Po to prisidės ir Mia ( kuriai jau nuėme gipsus ir ji galės šokti!) su Joe, ir galiausiai kelis salto padarysim aš Bethany, Čing ir Matt. Vuolia!

Padėjus sąsiuvinį į šalį nuėjau į balkoną.

Street Dance (LTU )Where stories live. Discover now