10

603 45 2
                                    

Joe žiūrėjo į mane susiraukęs ir vėl norėjo paimti ginklą bet aš pasukiojau galvą į šonus o jis tik atsiduso.

-Cher nereikia,- sušnabždėjo.

-Nesijaudink, jeigu šausiu tai į koją ar į ranka, bežadu jo žudyti.

-Tada gerai,- nusišypsojo savo kerinčia šypsena. Atsakiau jam tuo pačių. Atsisukau į tą padugnę kuris laikė pistoletą nutaikes į mane.

-Vot, gražu,- suburbėjau.

-Lygiosios lelyte,- nusišypsojo.

-Dar pažiūrėsim,- mirktelėjau. Pasiemiau nuo žemės raktus ir šoviau į žemę sukeldama dulkių kamuolį. Su Joe nubėgom į mašiną ir Mat greitai ją užvedęs išdūmė.

-Jes!- surikau. Susidaužėm visi rankom ir aš strikinėjau gale. Pagaliau atgavau savo sandelį.

Paskambinau visai šutvei ir liepiau atsivešt gėrimų ir maisto pas mane, nes pasakysiu labai svarbią žinią.

######

-Tai kokia žinia,- nekantravo Rose.

-Sakyyyyyk...- suzyzė Bethany.

-Nu tai tokia kad aš yuriu sandeliu raktus,- pasakiau. Vis į mane žiūrėjo kaip į debilę. -Nu jeckau kleckau pagrasinau su šautuvu ir va,- parodžiau į raktus,- turiu raktus.- visos mergos pradėjo cypaut o bernai susidaužė kumščias.

-Ryt prie sandelio vidurdienį,- pasakė Joe.

-Pala o kelinta vidurdienis,
?- paklausė Ash.

-Nu tu ir debilas,- nusistebėjo Kered,- nu gi dvylikta.

-Kas čia tokio, aš tik penkias klases baigiau,- nusivaipė,- bet vistiek protingas,- nusišypsojo pasididžiuojama šypsena.

Visi prapliupo juokais ir Ash taip pat juokėsi.

Po ilgo gėrimo vakaro, visi taškėmes pagal muziką. Nemanau kad kas nors ryt bus vidurdienį. Po valndos visi lūžo ant grindų, o kadangi aš vienintelė nenusigėrus viską tvarkiau. Mes išgėrėm 6 baltos ir visi po kokias 10 skarbonkių alaus. Šlaviau kambarius , ir rinkau šiukšles. Staiga išgirdau skambutį į duris. Užsiskišau ginkla už kelnių ir nuėjau prie durų. Pažiųrėjau pro akutę. Puiku policija. Atsidusau ir atidariau duris.

-Laba diena panele, kaimynai skundžiasi kad pas jus labai garsiai muzika groja ir neleidžiat jiems miegoti,- išdėstė.

-Atsiprašom, bet męs šventėm labai svarbią šventę.

-Aišku.... Gerai. Kadangi dabar nėra muzikos ir nesigirdi girtų žmonių klykavimų apseisim ir su bauda,- išdėstė jaunas, patrauklus policininkas. Nusišypsojau ir jis man atsakė tuo pačiu. Jis man padavė raudona lapelį su bauda. Uždariau duris ir atsidusau. Gražu, jie šventė - mokėsiu aš. Pažiūrėjau į baudos lapelį 190$ ! Jūs tubūt juokaujat. Kitioje pusėje buvo parašytas numeris. Aišku... Gyditojėliui tai nerašiau bet šitam tai tikrai parašysiu.





Ačiū kad skaitot ir jeigu bus daugiau nuomonių ir vote, pradėsiu dažniau dalis kelt :)))

Street Dance (LTU )Where stories live. Discover now