#Cher#
Po ilgo kankinimosi man pagaliau pavyko pramerkti akis. Tamsa pasiekė mano vos prasimerkusias akis. Galvą vis dar diegė skausmas, bet ne toks didelis. Sunkiai atsisėdau lovoje ir atsirėmiau į pagalvę. Net nenumaniau ką veikti tad nieko nesugalvojus apsižvalgiau ir ant stalo pamačiau sąsiuvinį ir krųva pieštukų. Įsijųngiau blankią šviesą prie lovos ir paėmusi sąsiuvinį ir juodą pieštuką pradėjau piešti šokio žingsnelius ir trupės išsidėstymą. Kelis lapus pribraižius žingsnelių pradėjau su aprangomis. Tai buvo juoda apranga su lemputėmis krūtinėje ir rankose, bei ant pečių. Nuspalvinau braižinį ir pavrgus, kadangi piešiau apie dvi valandas padėjau sąsiuvinį į šoną o pati patogiau įsitaisius užmigau.
#Mia#
Pravėriau Cher palatos duris ir peržvelgiau patalpą, sąsiuvinis buvo atverstas, keli pieštukai nuriedėję ant žemės. Ji buvo pabudus! Mano veide išsiplieskė šypsena. Cher pasimuistė lovoje ir jos rudos akys prasimerkė. Nudžiugusi puoliau jos apkabinti.
-Cher !- sušukau per visa palatą.
-Man galva skauda...- sumurmėjo.
-Neveltui operacinei išbuvai 5valandas.
-Penkias valandas?!- išpūtė akis.
Pro palatos duris įėjo tas pats daktaras kuris gydė Cher kai ją buvo partrenkus mašina.
#Cher#
Pro duris įėjo tas pats daktaras kuris gydė mane kai buvau partenkta mašinos. Susižvalgėm su Mia, o daktarėlis man mirktelėjo.
-O kartais jos negydė kotas gyditojas?- įtartinai paklausė Mia.
-Na jo anūkas.... Ai kažkas buvo jo anūkai tai, virnu žodžiu....- kažka sumalė.- nieko neskauda?
-Skauda, žiauriai skauda galvą.
-Na tai normalu, džiaugėmes kad plyšusi kraujagyslė nepažeidė svarbiu smegenų vietų. Ir bebejo labai gerai kad tau neprasidėjo amnezija nes tai buvo labai tikėtina,- pasakojo.
Daktaras išėjo patikrines visus rodiklius o Mia pradėjo taukšti apie artejantį konkursą.
-Mes nusiuntėm senesnį vaizdo klipą nes jie atsiuntė perspejanti laišką kad bei neatsiusim savaitės bėgyje laiško jie mus disfalifikuos.
-Aha, - padaviau jai į rankas sąsiuvinį su braižiniais,- Tiks?
Mia vartė sąsiuvinį su šypsena veide.
-Man labai patinka! Ypač kostiumai! O šokis!!! Tobula!!- gyrė.
Nusišypsojau jai ir paprašiau kad duotu savo telefoną. Surinkau Kadashi numerį ir po kelių signalu pasigirdo jo apsimiegojęs balsas.
-Ko reikia Mia gi dar ankstus rytas.
-Aha dabar jau antra valanda ir skambinu su reikalu.
-Cher? Koks reikalas?
-Tapati. Sugebėtum per puse mėnesio paruošti kostiumus pasaulio čempionatui? Brėžinius atvežtu Mia arba dar kas nors. Čempionatas už menesio o mes dar net repetuot nepradėjom.
-Galėsiu, bet jus dar net repetuot nepradėjot?! Ką jūs manot?! Gi jei pralošit aš kiekvienam jūsų sprandus nulaužysiu!!!
-Ate Kadashi....
Atidaviau telefona Mia'i ir patogiau įsitaisiau.
-Aš gal visus pakviesiu, nes jie dar nežino kad tu pabudai.
-Mhhh....
Nesuprantu kas nutiko? Mes neberepetuojam, nebešokam savo malonumui....
Mano apmastymus nutraukė į palatą įėję žmonės.
-Kas mums nutiko?
VOTE*****
ESTÁS LEYENDO
Street Dance (LTU )
RomanceŠokiai sujungia jų velniškai skirtingus gyvenimus. Nei vienas išjų negalvoja apie ateitį, nes gyvena šia minute. Bet kas nutiks kai jie susipras kad labai daug visko praranda? Ar suvoks kad gyvenimas tik vienas ir nereika priešintis likimui? O gal k...