9#

616 43 6
                                    

Grįžau namo tapatį vakarą. Buvau velniškai išsekusi po ligoninės. Palindau po dušu ir išiploviau galvą. Užsidėjau juodą neriniutą apatinį trikotažą ir užsimovis brolio maike nuėjau į savo kambarį. Atsiguliu į lovą ir pasiemusi lap'topą įsijungiau "Bėgantis labirintu". Pažiūrėjus filmą užmigau.

Pabudau nuo velniškai skanaus kvapo kutenant man nosį. Joe blynai!!!! Greit iššokau iš lovos ir nudundėjau laiptais. Nuslydau iki virtuvės. Ten iš manęs kikeno Joe. Las čia juokingo išsitėkšt ant subinės?! Pavarčiau akis o jis man pasavė ranką. Įsikibau į ją ir atsistojau. Ant stalo buvo padėta trys lėkštės su krūva blynų. Po kelių minučių laiptais nudundėjo ir Mat'as. Jis kaip ir aš paslydo prie virtuvės durų ir tėškės ant subinės. Mes su Joe pradėjom kaip nesveiki ž engt.

-Aš lygiai taip pat dribau!- pro juokus pasakiau. Man jau pilvą skauda. Jis tik suprunkštė ir atsistojo. Po penkių minučių jau plovėm indus.

-Šiandien atvygsta sandelio pirkėjai,- sumurmėjo Mat'as.

-Mes ten važiuosim,- pasakiau.

-Tu juokauji?!- paklausė Joe. Pažiurėjau į jį rimtu žvilgsniu. Jis sučiaupė lūpas į toesią linija ir atsiduso. Su manim nieks nepasiginčys.

*Vakaras*

Apsimoviau juodas timpas ir juodą džemperi užmaunama per galvą. Apsiaviau juodus air'max su pilkais blizgančiais nike ženklais. Susirišau plaukus į arklio uodegą ir palikau trumpas priekines sruogas palaidas. Išėjau iš kambario ir nuėjau į apačia. Čia manęs laukė susirauke broliukai. Pavarčiau akis ir išėjom. Po penkių minučių jau buvom prie sandelių. Čia buvo kelios juodos mašinos. Iš jų išlipo keli juodai apsirenge vyrai ir Zein ar kaip ten jis?! Pala JIS?!!!! Aš jį nušausiu su durų rankena. Tai jis mane keršyja. Dabar jis sužinos ka reiškia prasidėti su Cher Gordon. Išlipau iš mašinos ir broliai laidė į mane piktus žvilgsnius. Aš tik patrukčiojau pečiais ir nuėjau prie to... Kaip to... Ai va Zayn.

-Labukas,- nusišypsojo nieko gero nežadančia šypsena.

-Dusk,- sušnypčiau.

-Arši lelytė,- mirktelėjo man.

-Dar nežinai kokia aš galiu būti,- nusišypsojau kerštinga šysena. Siekiau savo ginklko užkišto už timpu ir jį sučiupus nusitaikiau į Zayn.

#Joe#

Cher siekė ginklo užkišto už timpų. Nejugi ji jį nušaus. Jai ranka nesudrebėtu to padaryti.Negaliu jai to leist. Iššokau iš mašinos ir lėtai, nesukeldamas jokiu garsų ėjau prie jos.

#Cher#

-Raktus, man greit!- surikau. Jis nusijuokė o aš užtaisiau gaiduką. Jis nustojo juoktis ir pametė man raktus. Aš atsitupiau jų paimti bet atsistojus iš mano rankų buvo išplėštas ginklas. Prakeiktas Joe. Suurzgiau ir atsisukau į savo brolį.

-Tu mulki,- suurzgiau,- aš tave nudėsiu,- nusišypsojau klastinga šypsena.

-Cher, greitai į mašina nes tas ginklas gali atsisukti prieš tave.

-Tu man grasini,- pakėliau antakį. Pakėliau koją ir išspyriau pistoleta Joe iš rankų.

Street Dance (LTU )Where stories live. Discover now