6#

611 45 3
                                    

-Kas?

-Spynos pakeistos,- atsiduso,- įėjimo nėra.

Bandžiau suvirškinti ka tik gauta informaciją.

-Ka..ip ta..i nuti..k..o?-sumikčiojau.

-Džord pardavė sandelį už didesnė sumą.

-Bet aš jį žadėjau pirkti, man reikėjo laiko!- sušukau.

-Cher, nusiramink,- ramino.

-Nuo pat mažens čia šokau, o dabar mano gyvenimas dužo į šipulius kai nebėr mano sandelio.- mano skruostu nisirito ašara,- aš šiam pastatui nuo pat mažens taupiau pinigus, o dabar... Dabar jo nebėra!

Greit sėdau į mašiną ir nuvažiavau ant mano globėjos kapo. Nupirkau jos mėkstamiausiu baltų kardelių ( jei kas nežinot tai čia tos gėles kur rugsėjo 1 reik nešt :D) padėjau juos ant kapo ir suklupau prie jo. Visalaik atenu čia kai nebeturiu jėgų gyventi. Ji mane su mano broliais globojo, prižiūrėjo, rūpinos kaip tikra mama. Mano skruostais lenktyniavo karštos ašaros kurios susigėrė į mano megstuką.

Mano gyvenimas sumautas. Nebėr jėgų gyvent. Iš manęs buvo atimtas vienintelis man svarbus dalykas - sandelis kur galiu šokti.

Grįžau namo ir numetusi batus ir striukę į šoną nuėjau į virtuvę. Paėmiau maža peiliuką ir suklupau ant grindų. Tai tikrai ironiška, žudausi dėl sandelio. Bet man tai daugiau nei sandelis. Jame užaugau, mano globėja Ateny paliko jį man su broliais kadangi ji buvo šokėja ir mus suprato.

Prirėmiau peiliuką prie riešo. Aš negaliu... Aš nesižudysiu... Aš per silpna nusižudyti. Oh.... Mano gyvenimas suknista mėšlo krūva.

*Rytas*

Pakilau iš lovos kaip zombis. Nuėjau į vonią ir pasileidau šiltą vandenį duše. Pilnai nusirengiau ir įlipau į kabina. Maži šilti lašiukai bėgiojo mano kūnu padėdami atsipalaiduoti. Po 15 min. išlioau iš dušo ir apsijuosus savo gležną kūną ranksluoščiu išėjau iš vonios. Apsimoviau juodą neriniuotą apatinį trikotažą ir iš spintos išsitraukiau juodas timpas, rožinį crop' topa ir pasiemus rožinius air' max išėjau iš kambario.

"Sveika nori susitikt" parašiau Mia'i žinutę.

Po kelių minučių gavau atsakymą.

"Jop. Už valandos lauk manęs pas savęs =)"

Atsidusau ir grįžau į kambarį. Pasidariau neryškų makiažą ir plaukus sugarbanojau. Susegiau priekines sruogas gale su maža rožine gelyte.

Apimovus air' max nuėjau į virtuvę. Pasidariau pusryčius ir padariau Mia'i. Nes ji kaip visada nedaėdus. Užkaičiau kakavos (=D) ir padėjau ant stalo. Už kelių minučių pro duris įėjo Mia. Nu kaip namuose, net belstis nereik eina ir tiek, nors ji taip visada....

-Žinojai kad...

Street Dance (LTU )Where stories live. Discover now