Paikai nusišypsojau ir griebus Camillos ranką nubėgau į savo kambarį. Greit užrakinau duris ir mia nusikeikė.
-Kas čia buvo?- paklausė Camilla.
-Ai, čia buvo biški kerštasir dabar ji nori mane nužudyti,- numojau ranka.
-Aišku,- numykė.
-Tai va, tave atsivedžiau pasikalbėt apie savo durnelį brolį,- nusijuokiau. Mergina linktelėjo keisdama testi.
-Na jus yra nepastovus, bet jis niekad neišduos savo mylimų žmonių. Jeigu tu tikrai jį myli, manau tau nerupės jo kvailos replikos??- kilstelėjo antakį.
-Na mes dar nepriėjom tokio dalyko kaip myliu....- numykė.
-Nesijaudink, aš jį iškamantinėsiu, ir tikrai sužinosiu..
Mergina maloniai nusišypsojo ir atrakinus duris išėjo. Bet gi ji atrakino duris!!!! Suspigu ir puoliau jų uždaryti, bet buvo per vėlu... Ji nusišypsojo kraupia šypsena.
Netrukus pajaučiau ledinį vandenį tekantį mano kūnu... Surėkiau per visus namus ir po kelių minučių visas mūsų tabaras stovėjo kambaryje.Visi kaip nesveiki pradėjo žvengt. Nepatenkinta suurzgiau, ir peršvelgiau kambarį. Sustojau ties Ash. Jo žvilgsnis buvo sutelktas ties mano krutine ir jis nesijuokė. Pažvelgiau į savo krūtinę ir iškart išraudau. Per bliuskutę persišvietė mano raudonas liemenukas.
Visus išvariau iš kambario ir nuėkau persirengti...
Zayn P. O. V.
Nepatenkintas žiūrėjau į savo trupę, kuri šoko tragiškai. Suurzgiau ir neiškentęs greitu žingsniu išėjau iš sandelio. Atsirėmiau į pastato sieną ir prisidegęs cigaretę ją ramiai rūkiau. Iš pastato išėjo susiraukusi Siuz.
-Žinau kad šokam tragiškai, bet nereikėtų to parodyti taip akivaizdžiai, gi mes stengiames,- susiraukusi šnekėjo.
-Atleiskit, bet aš negaliu žiūrėt kai Cher trupė šoka geriau už mus...- atsidusau.
-Gal repeticijas renkim kekvieną dieną ir mėnėsio gale pakvieskim Cher trupe į šokių dvikovą...- mastė garsiai mergina.
-Ačiū tau Siuz, už gerą įdėją!- šušukau apkabindamas merginą. Siuz saldžiai nusijuokė ir apkabino mae taip pat.
Cher P. O. V
Sedėjau savo kambaryje ir kūriau mix'ą savo naujam šokiui. Bebejo pradėjau ruošti mix'ą ir pasaulio čempionatui. Keli judėsiai taip pat yra.
Iki čempionato liko 3 mėnėsiai tai manau spėsim pasiruošti.Baiginėjau kurti mix'ą kai pro duris ilekė Mia.
-Labas!- sušuko.
-Kas tau negerai?- ramiai paklausiau.
-Spėk kas grįžta į grupę?!
-Ne!- sucypiau iš laimes.
Spėkit kas grįžta į grupę! Niekada neatspėsit. Jei bent kiek sudominau spaudžiam Vote ir komentaruose parašykit patinka istorija ar ne...
YOU ARE READING
Street Dance (LTU )
RomanceŠokiai sujungia jų velniškai skirtingus gyvenimus. Nei vienas išjų negalvoja apie ateitį, nes gyvena šia minute. Bet kas nutiks kai jie susipras kad labai daug visko praranda? Ar suvoks kad gyvenimas tik vienas ir nereika priešintis likimui? O gal k...