Kabanata 15

276 33 1
                                    

15 : Jealousy

I tried to squirm away but his hands on my hips remained firm, sending little jolts of electricity through my body.

His eyes lowered to my lips, smirking.

"I suddenly recalled how you forced your pretty little mouth on mine. Hmm... it was a pretty memorable experience, I must say." he teased, touching my lower lip with his index finger.

I can feel my ears throbbing with shame. Anong sinasabi ng lalaking 'to?!

Namumula ko s'yang sinamaan ng tingin.

His smirk turned into a sly grin as he continued his playful banter.

"And here I thought I was the one who made you breathless with our kiss," he chuckled, his hand on my hips making slow, circular motions.

Pumitik ang ugat sa sentido ko saka iritado siyang tinulak sa dibdib. He didn't budge.

"For your information, ginawa ko lang yun dahil akala ko nag-aagaw buhay ka. Nakakainis ka!" namumula kong depensa.

Naramdaman ko ang paghigpit ng kamay niya sa baywang ko. Drawing my body closer to him until there is barely any space between us.

"Alam ko," mahinahong sagot niya, his voice taking on a more serious note. "But you can't blame me for enjoying it a little."

Mas lalong bumilis ang tibok ng puso ko nang gumapang ang kakaibang kilabot sa balat ko. Kabado akong napalunok saka nag-iwas ng tingin.

"You're insufferable."

Narinig ko ang baritono niyang tawa. His chest rumbling against me.

"And yet, you still seem to like me," he retorted, his hands kneading my hips lazily. "And you're still straddling me."

Kumibot sa iritasyon ang kilay ko sa narinig. Siya ang hindi bumibitaw sa'kin! Nakakainis talaga ang lalaking to!

Muli ko siyang itinulak para maka-alis mula sa pagkaka-upo sa mga hita niya, ngunit muli niya akong pinigilan.

"Saglit lang, nagbibiro lang ako," nangingiti niyang sabi saka mas hinila ang katawan ko palapit sa kan'ya.

My heart thundered painfully in my ribs when he wrapped his strong arms around me. His huge body almost crushing me.

"Let's stay like this for a while," mahina niyang bulong.

Walang imik akong nagpa-ubaya sa gusto niya. Anyway, I also liked the feeling of having him close to me like this.

"Gusto mo ba ulitin natin?" narinig kong sambit niya pagkaraan ng ilang saglit.

Kumunot ang noo ko. Ang alin?

Napagtanto ko lang kung ano ang tinutukoy ng binata nang hawakan niya ang magkabila kong pisnge, inanggulo ang kan'yang ulo saka siniil ng halik ang naka-awang kong mga labi.

T-This bastard!

The kiss was sudden and firm, taking me by surprise. Nalasahan ko agad ang alat ng dagat sa mga labi niya.

Why is he suddenly being so aggressive? I gasped against his mouth as I tried to push back his chest.

He grunted, his hands held my face still as he kissed me more deeply.

Nanghihina kong ikinuyom ang mga kamay na nasa kan'yang dibdib, slowly surrendering to his kisses.

The dizzying sensations from his lips blurred out my senses, making me feel high and overwhelmed. Every fiber of my being tingled sweetly as we kiss.

Daunting Blue (BBS #1)Where stories live. Discover now