GÜNAHKARIM GÜNAHLARINLA

432 91 55
                                    

"Sevmek" kapısıydı bizimkisi.
Her sokağında bir tutam sen kokan güllerle döşenmiş, her pencerede yüzünün saklandığı, her evin bacasında yüreğinin tüttüğü koca bir semtti bakışların.

Bir bakışın vardı semtime uğrayıp "ben burdayım" dediği, gözlerinin en derininden günahını ilmik ilmik hissettirdiği, ayrılığının canına işlediği...

Koca bir sessizlikti okyanusum,
her dalgasında çığlıkların kol gezdiği koca bir sessizlik. Susmaktı seni yaşamak, bir ölü misali soğuk tenimle konuşarak susmaktı... Yağmur ki sana adamıştı kendisini, bir ölüm perdesiyle uzattığı elini son nefesiyle tutmak uğruna...

Akıttığı her gözyaşını senin için yaşattığı, tüm zamanlarının katili olduğu, yanaklarından dudaklarına, dudaklarından yüreğine düşen koca bir seni yaşamaktı.

Aşkların en güzeliydi belkide.
Bir kuşun kanadının kırılması gibi, koskoca bir yunusun bir damla suya muhtaç olması gibiydi benim sana olan muhtaçlığım. O ay tanrıçası yüzünü özlemekteydi tüm sorun. Yalanlarınla doyup sesine hasret kalmaktı....

Yalanlarının gerçekliği kadar sevdim "seni". Kimsenin hissedemediği kadar hissettim seni kendimde. Ne sen ben olabildin, nede ben sen olabildim kendi içimde. Bir mızıkadaki melodi gibiydi hayallerimiz, sahte ama sahteliğiyle "gerçekleşen" koca bir yalan...

Yalanlar içinde büyüdük biz.
Yere düştüğümüz zaman , dizimin üstüne düşüp acısa dahi senin yanına koşmam gibiydi ya da senin sevgiden bi haber yaşaman gibi yalandı... Şimdi bir son yazıyorum kendime. Son yolculuğumda yanıma aldığım tek örtümle, bakışını birde sana benzettiğim koca semti alıyorum yanıma. Canıma değen o gülüşlerinle gömüyorum kendimi... Affetmek büyüklüktür ya hani, affediyorum seni...
ÇOCUKLUĞUN SENDE KALSIN BEN BÜYÜKLÜĞÜMLE ÖLÜYORUM.......

Sevmek zor iştir çocuk!
Her kapını çalana ''seviyorum'' diyemezsin....

DİKKAT

(İLK KİTABIM HEPSİ BANA AİTTİR. İNSALLAH BEGENİRSİNİZ SİMDİDEN TESEKKUR EDİYORUM. YENİ SİİRLRİMİDE BURAYA YAZMAYA DEVAM EDİCEM BİRDE DİĞER HESABİMİ ACAMİYORUM O YUZDEN AYNİ KİTABİ YENİ ACTİGİM BU HESABA YAZMAK ZORUNDA KALDIM DİGER HESİM SEYMA TABARA ADİNAYDİ)

SESSİZ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin