HATTAT MİSALİ

105 50 3
                                    

      Çizmek istiyorum seni kalbime.
Bir hattat misali dokunmak istiyorum yüzüne.Adını okumak istiyorum gecen her gecemde,Her günümde ''Sen'' olmak istiyorum ''Ben''de.

        Bakmak istiyorum gözlerine,ellerine dokunmak mesela.Sevmek ya da bir anne misali korumak istiyorum.Seslenmek istiyorum, adını söylemek, sarılmak sensizliğine özleminle yaşamak istiyorum,Ya da herşeyden uzak bir ''Sen'' istiyorum.

     Ellerinden geçen gönül köprüsünde yürümek...Bir yağmur misali düşmek istiyorum yüzüne, yüzünden yanağına, yanaklarıdan dudağına...
Bir ''Ben'' istiyorum içinde sadece ''sen'' olan bir hayalle yaşamak...

            Bir dua olmak istiyorum yüzüne sürülen.Olmasını temenni ettiğin bir hayal mesela, düşlerinde gördüğün...Gönül bahçende gezinen bir ''ben'' istiyorum,Ya da ellerimi ellerine sardığın sevgilin...

        Bir söz olmak istiyorum dudaklarından çıkan.Yerine getirilmek için bekletilmiş bir söz...
Herşeyden vazgeçmek istiyorum. Benliğimden habersiz bir ''seni'' istiyorum.Kaleminden yazılan bir siir olmak istiyorum.Parmaklarında yazılıp, dudaklarında okunmak mesela...Bir düş olmak istiyorum beynini kurcalayan,Aklından hiç çıkmayan bir anı olmak istiyorum.
Kısacası ben sende bir ''Ben'' olmak istiyorum ''Sen''den  habersiz...

Aramak güzeldir evlat;
Arananı bulursan...

SESSİZ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin