Bölüm 11 "ELİMİ TUT"

4.3K 351 76
                                    


Zerda bana evini yuvasını dostluğunu açmıştı. ona asla ihanet etmeyecektim. Aslında bir an önce kendi evime gitmek istiyordum. Konuyu kapatmak için girdim araya

"Zerda ben yavaştan bizim eve geçeyim, temizlik falan yapar sonra dinlerim."


Zerda gözlerini hayır der gibi açtı. "Asla olmaz bugün benimle kalacaksın"

"Yalnız kalmak istiyorum"

"Yalnız kalınca ne olacak geçecek mi her şey ? Bence aksine daha çok yıpratacaksın kendini. Her gün bende kal benimle yaşa demiyorum ki sana, en azından bugün burada kal, az da olsa kendine gelirsin."

Ellerimi teslim oluyorum der gibi yukarı kaldırdım "Tamam tamam buradayım" Zerda yanıma gelip elini omuzuma atında yan yan gülümseyerek baktım ona "Kız çok ikna edici konuştun he"

Birlikte gülüşüp dertleştik.

Yeni bir başlangıcın ağırlığı vardı üzerimde. Ailem muhtemelen burada olduğumu bilecekti. Akşama doğru Annemi arayıp her şeyi anlattım. Beni ikna etmek için çok uğraştı ama onun yüzüne bakacak yüzüm yoktu artık.


UFUK

İçimdeki sebepsiz stres beni sigara içmem için dışarı atmıştı. Hava eskisi gibi sert değildi. Geçen sene daha soğuk bir kış geçirmiştik. Ocak ayı kendisini Şubata teslim ediyordu. Sevgililer günü gibi saçma bir kaos yaklaşıyordu. Oldum olası sevemedim böyle saçmalıkları. Ama kız milleti işte hediye bekliyor. Ben de yavaştan düşünmeye başladım sigara dumanını içime çekerken, acaba ne alsam diye.

Rüzgarın yüzüme vurmasıyla sigarayı söndürüp içeri geçtim.  İçimdeki şu sebepsiz memnuniyetsizlik hiç geçmeyecek gibiydi. Zerda bugün hiç aramamıştı beni merak edip telefonu elime alınca ondan mesaj geldi, "Gökçe bizde o yüzden yazamadım"

Mesajı görür görmez onu aradım.

"Alo"

"Sen ne dediğinin farkında mısın Zerda"

"Bak kızacağını biliyorum ama ne yapayım kavga etmiş ailesiyle git mi diyeyim"

"Nerde o sizde mi hala"

Mahcup olmuş sesiyle beni yumuşatmaya çalışsa da pek başarılı olamamıştı.

"Hayır annemin yanında telefon çalınca odaya geçtim ben"

"Zerda bu kız aramızı bozan kız değil mi, yine nerede ne yaptı da kaçtı"

"Eski konuları açmayalım istersen"

"Ben kapatıyorum"

"Ya Ufu.." suratına telefonu kapattım.  Bu ya çok iyi ya da gerçekten saftı. Bir insan hiç mi ders almaz eskiden.

Peş peşe gelen mesaj seslerini duymamak için telefonu kapatıp uyumaya karar verdim...

Gece uyumaya çalışsam da Zerda'ya yapmış olduğum haksızlık vicdanımı rahatsız etmişti. Üzerimdeki yorganı elimle yana atıp sehpanın üzerindeki telefona uzandım. Açar açmaz mesajlar yağmaya devam etti. Haklı olduğu halde özürler dilemiş.

"Seni seviyorum" diye mesaj attım. Sabah görünce sevinir diye. Telefonu yastığımın altına koyar koymaz mesaj geldi.

"Ben de seni seviyorum" İşte ilişkimizin en sevdiğim yönü buydu. Ne yaşanırsa yaşansın Zerda bana asla trip atmıyordu. Bir adım atarsam o adımı attığıma bir kez bile pişman etmemişti beni. Zerda'ya aşık değildim ama çok fazla alışmıştım onun varlığına. Artık huzurla uyuyabilirdim...

Sabah annemin "Hadi oğlum uyan geç kalıyorsun" demesiyle fırladım yatağımdan. Hemen üzerimi değiştirip koşu için dışarı çıktım. Güneş gülümsüyordu mahallemize. Beyaza bulaşmış sokaklar kışın en güzel yanıydı bence. Sahile doğru tempomu arttırarak koştum. Yarım saat koşu bana yetmişti.  Ellerimi dizime koyup derin derin nefes alıp hızımı düşürdüm. Karşıdan bana gülümseyen birisi dikkatimi çekti. Başımı ona doğru çevirinde el salladı. Gözlerimi kısıp bakınca Onun Büşra olduğunu fark ettim. Ayıp olmasında zorla gülümseyip karşılık verdim ben de. Kahretsin bana doğru yaklaşıyordu. Mecbur konuşacaktım artık...

Tokalaşmak için uzattığım elimi bırakmaya niyeti yok gibiydi. Elimi bırakmadan konuşuyordu.

"E neden hiç arayıp sormadın beni"

"Dur bismillah daha dün görüştük bu ne rahatlık"

"Rahatlıkla ilgisi yok"

"Elimi bırakır mısın artık" diyerek gözlerimle elimi gösterdim.

"Bir çay sözü verirsen neden olmasın"

"Ne yani çay sözü vermesem böyle tutacak mısın elimi"

Tatlı tatlı gülümseyip "Evet" deyince sert bir şekilde çektim elimi.

"Bu kadar basit olma" diyerek uzaklaştım yanından.



MERHABAAAAAA FARKINDAYIM ÇOK UZUN BİR ZAMAN OLDU AMA NİHAYET KAVUŞTUK :) BUNDAN SONRA BÖLÜMLER ÇOK HIZLI GELECEK :) SİZDEN DE RİCAM AŞKIN MAVİ TONU VE YA BURADAKİ BEĞENDİĞİNİZ KESİTLERİ FACEBOOKTAKİ WATTPAD GRUPLARINDA SIK SIK PAYLAŞIR MISINIZ ACABA :) HİKAYE BU ŞEKİLDE ÇOK HIZLI İLERLER  :) DESTEĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :) SAYENİZDE ÇOK BÜYÜK BİR AİLE OLDUK :) AŞKIN MAVİ TONU İÇİNDE BİR İKİ GÜNE KALMAZ BÖLÜM PAYLAŞACAĞIM :) ÇOK CİCİ BİR BÖLÜME HAZIR OLUNNNN :) SİZİ ÇOK ÖZLÜYORUM :) UAMRIM SINAVLARINIZ DENEMELERİNİZ GÜZEL GEÇİYORDUR :)

instagram : SONGULUNNOTLARİ

SONGULUNSALL

ASKİNMAVİTONU

TAKİP EDİN MAVİ BONCUKLARIMMMM : ) SEVİYORUM SİZİİİİİİ


:) 


MAVİ





3 SANİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin